jonain shamaanina / tietäjänä?
Haluaako hän, että muut pelkäisivät hänen yliluonnollisia kykyjään vai mistä on kysymys?
Miksi yb haluaa luoda itsestään mielikuvaa
67
156
Vastaukset
- puskalisko
siitä kyllä närkästyn. Olen itse vantaan seudun paras poppamies, kotitekoiset myrkkyliemetkin on.
Koskaan ei voi kyllin kiittää näistä pahansuovista aloituksista. Ne piristävät päivääni ja valvovat yleistä moraalin tasoa ja yhteiskuntajärjestystä.
Ja ketä sitten lynkataan?- reuhka akka
Älä sekaannu tähän. Kyllä se on nähty ja luettu sataan kertaan, kuinka yb leuhkii yliluonnollisilla kyvyillään. Mikä on motiivi?
- puskalisko
reuhka akka kirjoitti:
Älä sekaannu tähän. Kyllä se on nähty ja luettu sataan kertaan, kuinka yb leuhkii yliluonnollisilla kyvyillään. Mikä on motiivi?
etkö sä sen takia aloituksen tehnyt, että ihmiset sekaantuisivat asiaan? Mikä sun oma motiivi on?
- reuhka akka
puskalisko kirjoitti:
etkö sä sen takia aloituksen tehnyt, että ihmiset sekaantuisivat asiaan? Mikä sun oma motiivi on?
Koetko, että hän on niin eteerinen, että hajoaa tämän aloituksen seurauksena?
- puskalisko
reuhka akka kirjoitti:
Koetko, että hän on niin eteerinen, että hajoaa tämän aloituksen seurauksena?
vastaatko aina kysymykseen kysymyksellä?
- reuhka akka
puskalisko kirjoitti:
vastaatko aina kysymykseen kysymyksellä?
Kysymys sisälsi myös vastauksen.
- puskalisko
reuhka akka kirjoitti:
Kysymys sisälsi myös vastauksen.
mikäs yybiksen samanismissa on ongelmana?
- reuhka akka
puskalisko kirjoitti:
mikäs yybiksen samanismissa on ongelmana?
Jospa jonkun täytyy tiputtaa hänet maan pinnalle sieltä itsetehostuksen atmosfääristä, jonne hän on itsensä ampunut.
Jos hän on joku "opettaja" *nauraa ääneen* pikku, pikku työväenopiston kirjoituspiirissä, niin onpa saavutus! - puskalisko
reuhka akka kirjoitti:
Jospa jonkun täytyy tiputtaa hänet maan pinnalle sieltä itsetehostuksen atmosfääristä, jonne hän on itsensä ampunut.
Jos hän on joku "opettaja" *nauraa ääneen* pikku, pikku työväenopiston kirjoituspiirissä, niin onpa saavutus!ja olet itse ampunut itsesi sellaiseen atmosfääriin, että kuvittelet että on juuri sinun tehtäväsi palauttaa ihmisiä maanpinnalle?
Ilmoittaudu hyvä mies sille työväenopiston kurssille äläkä katkeroidu siinä. - reuhka akka
puskalisko kirjoitti:
ja olet itse ampunut itsesi sellaiseen atmosfääriin, että kuvittelet että on juuri sinun tehtäväsi palauttaa ihmisiä maanpinnalle?
Ilmoittaudu hyvä mies sille työväenopiston kurssille äläkä katkeroidu siinä.Kuule. Hänhän voi olla niin käsistensä pauloissa, että kuvittelee itsensä sinne elokuvatehosteiden keskelle. Silloin tulee realismin auttava käsi ja palauttaa ihmisen sinne, minne hän kuuluukin. *hymy*
- puskalisko
reuhka akka kirjoitti:
Kuule. Hänhän voi olla niin käsistensä pauloissa, että kuvittelee itsensä sinne elokuvatehosteiden keskelle. Silloin tulee realismin auttava käsi ja palauttaa ihmisen sinne, minne hän kuuluukin. *hymy*
on se ihanaa että sun kaltainen tasapainottava universaali energia on olemassa
- reuhka akka
puskalisko kirjoitti:
on se ihanaa että sun kaltainen tasapainottava universaali energia on olemassa
Kohta se tulee tänne rehkimaan ihanilla työkavereillaan, yltiömunivilla kanoillaan, maankuuluilla ystävillään, miespuolisilla kavereillaan, lastensa koulumenestyksellä tai miehensä bodylla.
- puskalisko
reuhka akka kirjoitti:
Kohta se tulee tänne rehkimaan ihanilla työkavereillaan, yltiömunivilla kanoillaan, maankuuluilla ystävillään, miespuolisilla kavereillaan, lastensa koulumenestyksellä tai miehensä bodylla.
siis ootko sä munivasta kanastakin kateellinen?
- zisel
reuhka akka kirjoitti:
"yltiömunivilla kanoillaan"
reuhka akka kirjoitti:
Jos hän on joku "opettaja" *nauraa ääneen* pikku, pikku työväenopiston kirjoituspiirissä, niin onpa saavutus!Tervetuloa Raision työväen opiston kirjoitus ja lukupiiriin ! *Koputtaa karttakepillä pöytää". Sunkin tekstejä pitäis vähän työstää :) Karsisin vähän tota negatiivisuutta ja jankkaavuutta.. Mutta muuten kiva yritelmä ;)
Oikeasti kirjoituspiirit on mukavia, eikä niitä saa pilkata. Ei ole niistä vielä kokemusta, mutta kuullut juttua. Ainakin lukupiiriin aion vielä vanhemmiten joskus osallistua :)
- tyhmille oma palsta
Mielikuvaa?
Sä koet vaan yliluonnollisena kaiken koska olet tyhmä. Ei se sen kummempaa ole.- reuhka akka
Jo(i)llekin hän itseään "kaupittelee", mutta ke(i)lle?
- tyhmille oma palsta
reuhka akka kirjoitti:
Jo(i)llekin hän itseään "kaupittelee", mutta ke(i)lle?
Veikkaan, että yb on antanut jotain ennenkokemattoman ihmeellistä valoa sun yksinappiseen elämääs. Niinku. Toisekseen veikkaan, että sun huumorintajukin on rikki, joten tässä tarvitaan puskaliskoa, joka onkin sopivasti jo kanssasi keskustelemassa :D
- zisel
Joo mä kans vähän ihmettelen. Eka se väitti olevansa joku kuningatar ja sillain ylimielisesti vilkutteli meille muille tänne alaspäin katsoen ja nyt vielä joku shamaani tai joku mikähän wicca se nyt yrittää muka olla. Kohta se varmaan langettaa jotain loitsuja meidän päälle ellei ole sitä tehnyt jo. Mitähän seuraavaks?
- reuhka akka
Voihan se olla, että on lukenut liikaa Winx- ja Witch-lehtiä...?!
- zisel
reuhka akka kirjoitti:
Voihan se olla, että on lukenut liikaa Winx- ja Witch-lehtiä...?!
Niinpä. Nyt se heti sitten luulee olevansa joku yliluonnollinen. Kohta se varmaan kattoo jonkun Matrixin ja tulee tänne väittää että sen on käsketty seuraa "valkoista kania".
- reuhka akka
zisel kirjoitti:
Niinpä. Nyt se heti sitten luulee olevansa joku yliluonnollinen. Kohta se varmaan kattoo jonkun Matrixin ja tulee tänne väittää että sen on käsketty seuraa "valkoista kania".
Hänhän sanoi tuntevansa koko teatterialan kerman, joten taitaa kirjoitella itse käsiksiä ja hakee pontta näillä mielikuvitusjutuillaan tälle foorumille.
- zisel
reuhka akka kirjoitti:
Hänhän sanoi tuntevansa koko teatterialan kerman, joten taitaa kirjoitella itse käsiksiä ja hakee pontta näillä mielikuvitusjutuillaan tälle foorumille.
Taitaa olla jotain shamaaneja koko sakki.
- puskalisko
reuhka akka kirjoitti:
eiks teidän kannattaisi ennemmin lyöttäytyä yybiksen kavereiksi niin pääsisitte itse lähemmäksi mielenkiintoisina pitämiänne ihmisten ja asioiden kanssa? Ai niin siis teitähän ei vois vähempää kiinnostaa, yääk. Juu ei. Ai niin mutta mikäs tässä sitten on ongelma?
Muut Yybis voinks mää tulla sun luo kylään? Puhutaan kuudennesta aistista ja teatterista. Jos tuon pullaakin? - zisel
puskalisko kirjoitti:
eiks teidän kannattaisi ennemmin lyöttäytyä yybiksen kavereiksi niin pääsisitte itse lähemmäksi mielenkiintoisina pitämiänne ihmisten ja asioiden kanssa? Ai niin siis teitähän ei vois vähempää kiinnostaa, yääk. Juu ei. Ai niin mutta mikäs tässä sitten on ongelma?
Muut Yybis voinks mää tulla sun luo kylään? Puhutaan kuudennesta aistista ja teatterista. Jos tuon pullaakin?Muuten ihan hyvä idea mutta mua kyllä vähän jännittää tavata tollasia voodoo- tyyppejä. Eikös se jostain Lapin- reissustakin puhunut tässä jossain välissä? Tais mennä tapaa jotain poppaukkoo silläkin reissullaan.
- reuhka akka
puskalisko kirjoitti:
Muut Yybis voinks mää tulla sun luo kylään? Puhutaan kuudennesta aistista ja teatterista. Jos tuon pullaakin?Aitous kiinnostaa, feikkaus ei.
- puskalisko
reuhka akka kirjoitti:
Aitous kiinnostaa, feikkaus ei.
en oo koskaan miettiny asiaa tolta kantilta, tää kyllä pysäytti
- reuhka akka
puskalisko kirjoitti:
en oo koskaan miettiny asiaa tolta kantilta, tää kyllä pysäytti
Jep. Hän feikkaa aitoa.
- q e d
reuhka akka kirjoitti:
Aitous kiinnostaa, feikkaus ei.
Se kiinnostaa, mistä jaksetaan jauhaa.
- puskalisko
q e d kirjoitti:
Se kiinnostaa, mistä jaksetaan jauhaa.
oisko näin?
En mäkään ajattele monista henkimaailman asioista samalla lailla kuin Yybis, mutta en ole kokenut asiaa mitenkään uhaksi tai ongelmaksi. - petteri selleri
reuhka akka kirjoitti:
Jep. Hän feikkaa aitoa.
Kyseessä on siis ihminen, joka feikkaa itseään? Uskomattomatonta :D
reuhka akka kirjoitti:
Noinkohan se oikeasti meni?
- puskalisko
Ratikkakuski kirjoitti:
tietysti, ajattele kuinka helposti sinullekin on siunaantunut helvetin iso omistusasunto, älyttömästi rahaa, yksikönjohtajan toimi ja palkka ja tietysti se japanilaissyntyinen ex-huippumalli vaimo
- puskalisko
Ratikkakuski kirjoitti:
paksu parru unohtui
- Palikkakuski
puskalisko kirjoitti:
paksu parru unohtui
NIIN!!!111!!!! -sellaisenkin olen ahkeralla säästämiselläni hankkinut.Persaukiset,makoilevat stallarit kadehtivat aina MINUN SÄÄSTÖJÄNI!
- Hehkuvahiili
Jos shamaaneista puhutaa nii iivar.runoilija on itse master ja yybee kälynen ovimatto tiipiin edustalla!
- y.b ei kirj
Voiko kysyä mihin ihmeeseen perustat väitteesi?
- Hehkuvahiili
y.b ei kirj kirjoitti:
Voiko kysyä mihin ihmeeseen perustat väitteesi?
Hän tietää enemmän!
- rummusta meni kalvo
Hehkuvahiili kirjoitti:
Hän tietää enemmän!
yybee yrittää vain päteä!
- Hekuvahiili
maniamaria kirjoitti:
Veikkaan, ettet ole shamaania koskaan nähnytkään, saati tietäisit olemuksensa.
:DVoi kuule. *naurua* se että asut jossain jorpakossa ei tee susta kaislamattoa ihmeellisempää!
- saksalainen jodlaus
rummusta meni kalvo kirjoitti:
yybee yrittää vain päteä!
Hei! Nyt joku jodlaa jossain! yybeekö?
- Hehkuvahiili
maniamaria kirjoitti:
Veikkaan, ettet ole shamaania koskaan nähnytkään, saati tietäisit olemuksensa.
:DOletko koskaan tavannut? Jos et niin on parempi olla hiljaa!
- yb eikirj.
iivari hiljaa!
Olen ihan otettu naurustasi.
- Hehkuvahiili
On hyvä ettet itke?Olet sen ansainnut. Ehkä.
Professori Juha Pentikäinen sanoo olevansa shamaani. Tunnen vaimonsa entisten töiden kautta, hän suhtautui huumorilla miehensä shamaaniuteen. Mulle on epäselvää mitä se pitää sisällään, paitsi maineen jonkinlaisena mediaseksikkäänä elämäntapaintiaanina.
Varmaanki se shamaani on vain tavis ihminen, joka loitsee nokia naamaan ja ottaa rahat pois. Ihmisen tarve on saada sitäkin lajia..
- Hehkuvahiili
On olemassa shamaaneja ja wanna be shamaaneja. Ne aidot eivät mainosta itseään. Jos näkisitte mulle lähetetyn videoklipin, hieroisitte silmiänne...
maniamaria kirjoitti:
Varmaanki se shamaani on vain tavis ihminen, joka loitsee nokia naamaan ja ottaa rahat pois. Ihmisen tarve on saada sitäkin lajia..
Voipi olla noin. Akateemisten shamaanien segmentissä ei taida olla kovin paljon kilpailua.
- Hehkuvahiili
Hehkuvahiili kirjoitti:
On olemassa shamaaneja ja wanna be shamaaneja. Ne aidot eivät mainosta itseään. Jos näkisitte mulle lähetetyn videoklipin, hieroisitte silmiänne...
Jätkä siirtelee tavaroita niihin koskematta, ja ihan livenä!
- HÄH?
Hehkuvahiili kirjoitti:
Siis KUKA??MISSÄ?
- puskalisko
senpä te muuten vasta haluaisittekin tietää, mitä kautta minä tunnen Pentikäisen
Hehkuvahiili kirjoitti:
No pistähän linkkiä tulemaan.
- puskalisko
Hehkuvahiili kirjoitti:
joo ja yks mun kaveri siirtelee trukilla. Jotkut on kauhean otettuja siitä Manaajan kohtauksesta, jolloin se riivattu penska avaa yöpöydän laatikon. Mäkin osaan avata yöpöydän laatikon hei kamoon.
puskalisko kirjoitti:
senpä te muuten vasta haluaisittekin tietää, mitä kautta minä tunnen Pentikäisen
Kerro heti11!11
- puskalisko
bravo.bravi kirjoitti:
Kerro heti11!11
se on liian mehevä ja tunnistettava juttu yleiselle palstalle
puskalisko kirjoitti:
se on liian mehevä ja tunnistettava juttu yleiselle palstalle
Mehevä juttu, mielellään runsailla roiseilla ja rivoilla yksityiskohdilla höystettynä olisi juuri nyt kyllä hyvä. Mutta perhepalstahan tämä on.
- lalalalallalaaaaaa
mix täällä kiinnostaa ketään kenenkään rekisteröityneen mielikuvitushahmon (käytännössä, siis) persoona, ainoastaa Miehen logiikka -teemalla on väliä, ei tää mikään linnan juhlat ole, get a life te kaikki nikkejä henkilökohtaisesti osoittelevat tyypit... dazu sitä tätä, hahmotelma sitä tätä, keskustelua yybeestä, timantista, kirpeästä sitruksesta, sinisestä strutsista kun teidänb pitäisi vittu keskittyä puhumaan MIEHEN LOGIIKASTA! Wake up, tämä ei ole mikään Habbo Hotel! Unohtakaa nikit joita ette koskaan tapaa IRL, you wish, LOL.
Kukaan ei muista teitä vuoden kuluttua... tai edes vuorokauden...Eihän täällä mitään sirkusta oliskaan ilman sitä yhtä, nimeltämainitsematonta narkomaania.
Somebodys life is circus.
Mää vissiin yritän olla joku "taiteilia" (ilman j:tä) tai jotain..
http://www.youtube.com/watch?v=GmL-sdLeFUw
:P
Oikeesti, mua pidetään kyllä IRL aika kyynisenä kaikkea yliluonnollista kohtaan, kun en suostu uskomaan horoskooppeihinkaan... Mut ehkä mä täällä sit toteutan tätä yliluonnollisuuttani :P
Jos viittaat tohon naamamuisti-kommenttiin (en keksi muutakaan) niin intuitiota tai kuudetta aistia en pidä yliluonnollisena. Jollain on näkömuisti, jollain kuulomuisti, jollain kuudesaisti-muisti :)- tuolla toisaalla
Kehuskelet vielä puutarhasi sadollakin?
- zisel
tuolla toisaalla kirjoitti:
No mä en usko koko puutarhaan ennenkun se puutarha laittaa nimilappukuvan tänne.
tuolla toisaalla kirjoitti:
Okei. Tarkennan vähän: mustaherukkasato oli tänä vuonna aika huono, mutta siihen saadaan täydennystä tänään muualta, että saadaan se toinen mehusatsi tehtyä.
Mutta muut marjat kyllä on satoisia. Mustikkaa en oo viitsinyt tänä vuonna poimia kauheasti, kun oon saanut sitä isältäni, hän on kova poimimaan. Ja mitäs vielä.. Omenaa on tulossa kivasti ;)
Onko sinulla ollut pitkäänkin tuollaisia tunteita yb:tä kohtaan?
....jokainen luo omat mielikuvansa.....onko mielikuvasi oikea.... on se...mutta vain sinulle... = )
- rakastan häntä
yb on jumalatar
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743990Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1963275Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473006Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle762657Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3792398- 1812072
- 781595
- 361576
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391392