Sen sijaan että aina miettiä mikähän on vikana kun en kelpaa kenellekään tai miksi en löydä parisuhdetta niin mietitääs mitä hyviä puolia meissä on, mie aloitan.. Omaan hyvät käytöstavat, elän terveellisesti, miulla on kauniit silmät enkä juurikaan osaa stressata mistään. Mut olipas kyllä hassua, miten vaikee on "kehua" itseään, onkohan se just niitä perisuomalaisia piirteitä eikä myöskään osata ottaa kehuja vastaan.
Hyviä puoliasi?
7
83
Vastaukset
Minulla ei kyllä ole vaikeuksia kehua itseäni. Niitä hyviä puolia on itsessäni niin paljon, ettei niitä kannata tässä ruveta luettelemaan :) Myös varsin tyylikäs ulkonäkö keskinkertaisiin suomalaisiin miehiin verrattuna.
- sillisalaatti,
Vielä enemmän sussa on niitä huonoja ominaisuuksia. Muutoin et olisi sinkku. Laatumies ei ole koskaan pitkään yksin.
- Siinä jotain
- kohtelias ja hyvä käytöksinen
- ahkera (ja hyvä työssäni)
- luotettava
- rehellinen
- tasapainoinen
- urheilullinen "reipas" (voi olla jollekin huonokin asia)
- kunnioitan vanhempiani
- osaan näyttää rakkauteni
- olen "jalat maassa" tyyppi enkä pintaliitäjä. Tiedäs siis tasoni.
- todella hyvät hampaat ja kauniit silmät. Näistä saa aikaiseksi hurmaavan hymyn. - Irvikissa .
Pilli ja pulla täällä taas kuorolaulamassa omaa erinomaisuuttaan.
- Periaatteen mies
Rehellisyys, vahvat periaatteet, kunniallisuus, kunnollisuus, suoraselkäisyys, puhtaus (en ole nussinut käytettyä naista), ei tatuointeja, ei rikosrekisteriä, ei äpärälapsia.
- vajukit haisee pas
Periaatteen mies kirjoitti:
Rehellisyys, vahvat periaatteet, kunniallisuus, kunnollisuus, suoraselkäisyys, puhtaus (en ole nussinut käytettyä naista), ei tatuointeja, ei rikosrekisteriä, ei äpärälapsia.
Kaikkea sitä ihmiset valehteleekin rehellisyyden nimissä.
- mies 86
Olen empaattinen, avulias, yhteistökykyinen, harkitsevainen, melko rationaalinen (mutta en aina), kieletaitoinen, musikaalinen, huumorintajuinen, avoin enkä lannistu vastoinkäymisistä.
Huonoina puolina en aina jaksa uskoa itseeni, olen toisinaan saamaton, ujo, epävarma enkä tarkkaan ottaen tiedä mitä haluaisin elämältä. Toivoisin löytäväni jonkun mukavan tytön yliopistoltani tai miksei jostain muualtakin. En toivo kuuta taivaalta, pidän jalkani maassa.
Anteeksi sekavuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561258
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1561217Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601115Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1031067Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu511038Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä56863Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55838Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54785- 32762
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin73741