vaikka teet enemmän töitä kuin muut.? Jos siis olet töissä. Sama duuni kuin muilla mut vähemmän tienaat ja oletko valittanut pomollesi asiasta?
Saatko liian vähän palkkaa
8
82
Vastaukset
Mulle ei oo oikeen mitään käsitystä paljonko muille maksetaan. Minulle maksetaan mielestäni tarpeeksi.
- yks duunari vaan
Todellakin sain ennen kunnes valitin asiasta. Mä olen ainoo ketä firmassa edes tekee töitä. Muut työntekijät oli aina myöhässä ja pitivät 2 tunnin ruoka taukoja ja siihen vielä monta rööki taukoa. Minä olin enne se joka piti firmaa pystyssä surkealla 10 tunti palkalla. Nyt saan 18 euroo tunti. Pomokin oli niin tyhmä ettei tiennyt mistään mitään joten se sai potkut kun valitin firman isoille kihoille asiasta.
- Nasdaq
Mä valitan koko ajan ja koko ajan palkkaa hinataan ylöspäin. Tilanne on kestämätön, järjetön.
(massipussinaurua)- Nasdaq
Oikeastaan mulle pitäisi antaa potkut, sillä se olisi patenttiratkaisu kaikkeen.
(patenttinaurua)
En saa, vaan aika paljon mutta kaikki menee kun on korkeat operatiiviset kustannukset (huollettavia ja 2. kierroksella oleminenkaan ei ole ilmaista)
- työtön mies
Sain 27000 egee oikeudessa kun sain potkut laittomasti. En tiedä onko se vähän vai paljon ku olin 5 vuotta samas firmas duunis ja vaki paikka oli.
Jos oisit mieluummin pitänyt työpaikan, niin sitten se on liian vähän. Itte kyllä voisin vakavasti harkita itseni irtisanomista, jos luvattais tuon verran puhtaana käteen. Seuraavassa duunissa nettopalkka olisi todennäköisesti pari sataa pienempi kuukaudessa, mutta silti se vois olla ihan hyvä vaihtoehto.
Richartti kirjoitti:
Jos oisit mieluummin pitänyt työpaikan, niin sitten se on liian vähän. Itte kyllä voisin vakavasti harkita itseni irtisanomista, jos luvattais tuon verran puhtaana käteen. Seuraavassa duunissa nettopalkka olisi todennäköisesti pari sataa pienempi kuukaudessa, mutta silti se vois olla ihan hyvä vaihtoehto.
Tuolla summalla sais maksettua velkoja sen verran, että takaajat ois kuivilla. Palkan alennuksen vois sitten kompensoiden pienentämällä lainojen kuukausieriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle874275Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2093414Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473056Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle822776Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3832485- 1842153
- 401692
- 781625
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231428Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391412