aina syytetään autoa, jos ei pärjätä formulakisoissa? Eikö vaan voi välillä myöntää, ettei osannut ajaa. Aina auton syy.
Noniin.
Miksi
119
78
Vastaukset
No missäs se vika muualla olisi kuin autossa. Häkkiseltäkin meni ysärillä monta kisaa pieleen auton hajottua kesken kisan.
Heh, mutkun ne pääsee maaliinkin asti ja hyvin vetää läpi kisan. Mut silti se auto ei toiminut taaskaan ja oli rikki vähän joka paikasta.
Kuulostaa vaan niin legendalle, kuin sekin että keli oli talvella petollinen ja jäinen. Kuski ei osannut varautua siihen. :)
Talvi yllätti kuljettajan tyyliin. Selittelyä?voopotin kirjoitti:
Heh, mutkun ne pääsee maaliinkin asti ja hyvin vetää läpi kisan. Mut silti se auto ei toiminut taaskaan ja oli rikki vähän joka paikasta.
Kuulostaa vaan niin legendalle, kuin sekin että keli oli talvella petollinen ja jäinen. Kuski ei osannut varautua siihen. :)
Talvi yllätti kuljettajan tyyliin. Selittelyä?No kai se siinä tapauksessa on sitä kun tuntee tehneensä parhaansa. Ei keksi muuta syytä kuin auton. Tarvitsisi jonkin ulkopuolisen arvioimaan suoritusta mutta kukaanhan ei sinne kyytiin pääse.
marjamaat7 kirjoitti:
No kai se siinä tapauksessa on sitä kun tuntee tehneensä parhaansa. Ei keksi muuta syytä kuin auton. Tarvitsisi jonkin ulkopuolisen arvioimaan suoritusta mutta kukaanhan ei sinne kyytiin pääse.
No varmaan just noin. :)
Ehkä se tappio on helpompi niellä, jos syy on autossa eikä itsessä.
- Kyöstix
Formulat on välineurheilua parhaimmillaan ja pahimmillaan ;)
- voopottaja
Mitäs sulla on munanjatkeena? =O)
Tuntuu olevan ja kauheita romuja kaiken lisäksi suurin osa autoista. Miten ne kehtaa mainostaa autonsa merkkiä, kun ne aina hajoilee ja ei koskaan toimi?
Kuski kun kuski olis aina voittaja, jos sais sen voittajan auton. ;)- Kyöstix
voopottaja kirjoitti:
Mitäs sulla on munanjatkeena? =O)
Fiat 600
- voopottaja
Kyöstix kirjoitti:
Fiat 600
Näytä?=O)
- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Tuntuu olevan ja kauheita romuja kaiken lisäksi suurin osa autoista. Miten ne kehtaa mainostaa autonsa merkkiä, kun ne aina hajoilee ja ei koskaan toimi?
Kuski kun kuski olis aina voittaja, jos sais sen voittajan auton. ;)Noissa formuloissakin yhteenaikaan pysty ainoastaan voittamaan jos ajoi Ferrarilla tai McLarenilla. Toi Kovalainenkin pärjäisi jos olis paremmassa tallissa :)
- Kyöstix
voopottaja kirjoitti:
Näytä?=O)
Katso ikkunastasi :DD
- Kyöstix
Kyöstix kirjoitti:
Noissa formuloissakin yhteenaikaan pysty ainoastaan voittamaan jos ajoi Ferrarilla tai McLarenilla. Toi Kovalainenkin pärjäisi jos olis paremmassa tallissa :)
Moottoripyöräpuolella nuo tallit ovat tasasemmin kilpailukykyisiä keskenään ;)
- voopottaja
Kyöstix kirjoitti:
Katso ikkunastasi :DD
Miks? En voi ku oon tissit paljaana. Pelkät tankat jalassa=O)
*spot* - voopottaja
Kyöstix kirjoitti:
Meinaakko "tukkaputkella"-motoristeja? =O)
- Kyöstix
voopottaja kirjoitti:
Miks? En voi ku oon tissit paljaana. Pelkät tankat jalassa=O)
*spot*Kurkkaa niin näät Fiat 600:sen :DD
- Kyöstix
voopottaja kirjoitti:
Meinaakko "tukkaputkella"-motoristeja? =O)
Eikun RR ja motocrosskisaajia :)
- voopottaja
Kyöstix kirjoitti:
Kurkkaa niin näät Fiat 600:sen :DD
Mukku sit sä näät mun tissit. =O)
- voopottaja
Kyöstix kirjoitti:
Eikun RR ja motocrosskisaajia :)
Kulkooko nekkii Lahti-Tampesteri-välijä? =O)
- Kyöstix
voopottaja kirjoitti:
Mukku sit sä näät mun tissit. =O)
Sinähän se Fiatin halusit nähdä :D
Kyöstix kirjoitti:
Noissa formuloissakin yhteenaikaan pysty ainoastaan voittamaan jos ajoi Ferrarilla tai McLarenilla. Toi Kovalainenkin pärjäisi jos olis paremmassa tallissa :)
No ihan ekana pitäs sitten hommata tasaveroiset kulkupelit ja alkaa sitten vasta kisaamaan. Eihän tosta nyt mitään tuu, että yks vetää laadulla ja toinen repaleella. :)
Ilmankos ne vaihtelee tallejakin aika tiuhaan toiset. Vaan ei ne monet sittenkään menesty. Sit aletaan formuloiden juontajaksi. Mut saihan Kimi kuitenkin kolmos paikan tänään ajoissa. :)- Kyöstix
voopottaja kirjoitti:
Eikun Orimattilan pääsuoraa :DD
- voopottaja
Kyöstix kirjoitti:
Aijjaa. =O)
*sormi suukussa* Kyöstix kirjoitti:
No se on ihan mahdollista juu. vaikka sielläkin aika usein samat "parrat" ottaa pojot kotiin. Eli kyllä siellä sitten näkee ne kuskitkin jotka osaa. :)
- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
No ihan ekana pitäs sitten hommata tasaveroiset kulkupelit ja alkaa sitten vasta kisaamaan. Eihän tosta nyt mitään tuu, että yks vetää laadulla ja toinen repaleella. :)
Ilmankos ne vaihtelee tallejakin aika tiuhaan toiset. Vaan ei ne monet sittenkään menesty. Sit aletaan formuloiden juontajaksi. Mut saihan Kimi kuitenkin kolmos paikan tänään ajoissa. :)Ajatteleppas Kimi F1 juontajaksi televisioon :DD
voopottaja kirjoitti:
Minkä värisellä prätkällä se joku menee sinne Tampereelle ja Lahteen? :)
- Kyöstix
voopottaja kirjoitti:
Aijjaa. =O)
*sormi suukussa*Just just....joko kävit vilkaseen :D
Kyöstix kirjoitti:
Ajatteleppas Kimi F1 juontajaksi televisioon :DD
EI! :O
Ei pahalla Kimi, mutta haluu saada puheesta selvää.- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
No se on ihan mahdollista juu. vaikka sielläkin aika usein samat "parrat" ottaa pojot kotiin. Eli kyllä siellä sitten näkee ne kuskitkin jotka osaa. :)
Laajempi määrä tasokkaita talleja. Ja sadekelillä puntit tasottuu...moni menee nurin ;)
- voopottaja
Kyöstix kirjoitti:
Huijjasit persana. Ei siä näkyny ko varkku.=O)
- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
EI! :O
Ei pahalla Kimi, mutta haluu saada puheesta selvää.Hankkisit heti maksullisen F1 kanavan jotta kuulisit ja olisit reaaliajassa ;D
Tulis varmaan uusi Kimikieli :D - Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Minkä värisen kusiaisen? :)
Keltainenhan on kiva väri ;P
- Kyöstix
voopottaja kirjoitti:
Huijjasit persana. Ei siä näkyny ko varkku.=O)
Kato uudestaan ja hitaammin :D
- Kyöstix
Kyöstix kirjoitti:
Keltainenhan on kiva väri ;P
Eivain ei oo mitään Fiat 600:sta eikä värikään ole keltainen :(
Kyöstix kirjoitti:
Eivain ei oo mitään Fiat 600:sta eikä värikään ole keltainen :(
Heh, oot saanu oma stalkkerin. :)
Kyöstix kirjoitti:
Hankkisit heti maksullisen F1 kanavan jotta kuulisit ja olisit reaaliajassa ;D
Tulis varmaan uusi Kimikieli :DNo en. :) Kumikieli. ;)
Kyöstix kirjoitti:
Laajempi määrä tasokkaita talleja. Ja sadekelillä puntit tasottuu...moni menee nurin ;)
Ne menee aika näyttävästi nurin. Mut ihan pahaa tekee katsoa niitä voltteja. :(
voopotin kirjoitti:
Minkä värisellä prätkällä se joku menee sinne Tampereelle ja Lahteen? :)
Ei tuu väriä ei. Luulishan sen nyt tietävän, kun kaiken muunkin. :)
- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
No en. :) Kumikieli. ;)
Mitäs muita hommia Kimi sitten sais ajouran jälkeen? Mallinhommiinko :D
- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Ne menee aika näyttävästi nurin. Mut ihan pahaa tekee katsoa niitä voltteja. :(
Harvemmin niissä nykyään käy pahemmin vaikka lento voi olla rajunnäköinen....aikanaanhan joskus 1970-luvulla Jarno Saarinen kuoli ulosajossa....ei itellä mitään kuvaa asiasta, mutta lukenu siitä :)
Turva-alueet ja puvut parantuneet :) - Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Heh, oot saanu oma stalkkerin. :)
Tollanen kirkkaan keltainen vois olla kiva väri autoon :D
- Kyöstix
Kyöstix kirjoitti:
Asiasta muualle:D Tiiäkkö mitä halva on? En arvannu ostaa :(
Kyöstix kirjoitti:
Harvemmin niissä nykyään käy pahemmin vaikka lento voi olla rajunnäköinen....aikanaanhan joskus 1970-luvulla Jarno Saarinen kuoli ulosajossa....ei itellä mitään kuvaa asiasta, mutta lukenu siitä :)
Turva-alueet ja puvut parantuneet :)Joku nilkka poikki tai raajavammoja yleensä. Eiks Jarno heittänyt slipat öljyyn jota oli jätetty radalle? Mulla olis joku sellainen muistikuva tapahtuneesta.
Ihan siviiliajossa sitten kuoleekin noita moottoripyörilijöitä jatkuvasti. En tiedä mikä on, tohottaako ne päättömästi vai mistä johtuu. Mut joka kesä on useampia motoristeja nirri pois.Kyöstix kirjoitti:
Jaa, ei ehkä. Jospa se sit jäis elää vaimonsa siivelle. x)
Kyöstix kirjoitti:
Asiasta muualle:D Tiiäkkö mitä halva on? En arvannu ostaa :(
Tulee mieleen lakritsa tai joku makeinen?
Kyöstix kirjoitti:
Tollanen kirkkaan keltainen vois olla kiva väri autoon :D
Ouh, keltanen on niin not. :)
- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Tulee mieleen lakritsa tai joku makeinen?
Se oli kreikkalainen tuote Lidlissä...jotain manteleita siinä? Oiskohan syötävää ?
Jotai päälle 3 euroo ois maksanu ;) - Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Ouh, keltanen on niin not. :)
Löytäisi helposti auton isoltakin parkkipaikalta ;)
Kyöstix kirjoitti:
Se oli kreikkalainen tuote Lidlissä...jotain manteleita siinä? Oiskohan syötävää ?
Jotai päälle 3 euroo ois maksanu ;)Joku leivos? En tiiä, kun mä en leivoksia syö vaikka ne söisi mut. En oo koskaan oppinut tykkäämään leivoksista enkä pullasta. :(
Taino korvapuusteista maidon kanssa joskus, mut ei oo mun herkkuja ne yleensä.- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Jaa, ei ehkä. Jospa se sit jäis elää vaimonsa siivelle. x)
Edustusmieheksi....roolit vaihtoon....tai koti-isäksi :)
- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Joku leivos? En tiiä, kun mä en leivoksia syö vaikka ne söisi mut. En oo koskaan oppinut tykkäämään leivoksista enkä pullasta. :(
Taino korvapuusteista maidon kanssa joskus, mut ei oo mun herkkuja ne yleensä.Jätin sen hyllyyn ja jätän edelleenkin :)
Kahvikakuista jonkun verran ite tykkään :) voopotin kirjoitti:
Joku leivos? En tiiä, kun mä en leivoksia syö vaikka ne söisi mut. En oo koskaan oppinut tykkäämään leivoksista enkä pullasta. :(
Taino korvapuusteista maidon kanssa joskus, mut ei oo mun herkkuja ne yleensä.Olin kyllä kerran kuolla nauruun Lidlissä, kun kävelin tonnikala hyllyn ohi ja vilkaisin mitä siinä hyllyssä on ylipäänsä. Silmiin osui sellainen sardiinipurkki, jonka kannessa luki Petri. xD
Hetihän mulle tuli ajatus, että jumankekka joku Petri parka on päässyt sardiinipurkkiin ja joutuu sapuskaksi. :)
Toinen oli huonekalu mainos jossa oli kaappi, jonka nimi oli kans jonku miehen nimellä varustettu. Olkoon nyt vaikka tästä halvalla Kaappi Olli ja huonekalu öljy kaupanpäälle. :)Kyöstix kirjoitti:
Edustusmieheksi....roolit vaihtoon....tai koti-isäksi :)
Kimistä tuliskin söpö puudeli. ;)
Kyöstix kirjoitti:
Löytäisi helposti auton isoltakin parkkipaikalta ;)
Mä varmaan luulisin postilaatikoksi keltaista kusiaista. :) Olis kaikki päiväraha hakemukset fiatin penkillä varttumassa. :)
Keltanen on kyllä mulle niin not väri.- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Joku nilkka poikki tai raajavammoja yleensä. Eiks Jarno heittänyt slipat öljyyn jota oli jätetty radalle? Mulla olis joku sellainen muistikuva tapahtuneesta.
Ihan siviiliajossa sitten kuoleekin noita moottoripyörilijöitä jatkuvasti. En tiedä mikä on, tohottaako ne päättömästi vai mistä johtuu. Mut joka kesä on useampia motoristeja nirri pois.Tiiän yhenkin tapauksen joka sattu syksyllä iltasella....moottoripyöräilijä ajoi kaatui pitkän alamäki suoran jälkeisessä tiukassa mutkassa: kova vauhti ja ajoi tuntematonta tietä ja sit toi kurvi. Loukkasi itseään hiukkasen, mutta pyörä meni pitkälle metsään ja romuksi :(
Sillä on vissiin hiukkasen erilaista ajaa kuin autolla :) Ei yhtä helppoa :) - Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Olin kyllä kerran kuolla nauruun Lidlissä, kun kävelin tonnikala hyllyn ohi ja vilkaisin mitä siinä hyllyssä on ylipäänsä. Silmiin osui sellainen sardiinipurkki, jonka kannessa luki Petri. xD
Hetihän mulle tuli ajatus, että jumankekka joku Petri parka on päässyt sardiinipurkkiin ja joutuu sapuskaksi. :)
Toinen oli huonekalu mainos jossa oli kaappi, jonka nimi oli kans jonku miehen nimellä varustettu. Olkoon nyt vaikka tästä halvalla Kaappi Olli ja huonekalu öljy kaupanpäälle. :)Joo noista tulee koomisiajuttuja...kun rupee ajatteleen nimiä jne.
Kanadassa on kuulemma koiranruokaa merkillä Alpo.... - Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Kimistä tuliskin söpö puudeli. ;)
Kunhan muistaa käyvä useesti kampaajalla :D
- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Mä varmaan luulisin postilaatikoksi keltaista kusiaista. :) Olis kaikki päiväraha hakemukset fiatin penkillä varttumassa. :)
Keltanen on kyllä mulle niin not väri.Siinä vois pian käyvä noin :D
Aikanaan tykkäsin sellaisesta väristä satin blue metalliväri. Sellasen värinen kottero oli joskus :) Kyöstix kirjoitti:
Tiiän yhenkin tapauksen joka sattu syksyllä iltasella....moottoripyöräilijä ajoi kaatui pitkän alamäki suoran jälkeisessä tiukassa mutkassa: kova vauhti ja ajoi tuntematonta tietä ja sit toi kurvi. Loukkasi itseään hiukkasen, mutta pyörä meni pitkälle metsään ja romuksi :(
Sillä on vissiin hiukkasen erilaista ajaa kuin autolla :) Ei yhtä helppoa :)Noita sattuu paljon, että vetää liian kovaa kurviin eikä pyörä ohjaudukkaan enää takaisin. Tai on soraa sen verran tiellä, että "luistaa" pyörä alta. Kyllä siinä saa järki päässä olla, kun hyppää kaksipyöräisen moottorivehkeen selkään ja painuu liikenteeseen. Toki nyt millä vaan ajoneuvolla, mutta mopo karkaa helposti käsistä, jos ei ole kokemusta pyörästä ja ajamisesta. Saati jos ylittää omat rajansa ja uhmaa vaan kyllä mä nyt vedän tästä vauhilla.
Noissa prätkissä on tehoja kahdelle pyörälle sen verran paljon, että se kyllä vie äijää/muijaa liukkaasti. Kyllä auto on paljon helpompi monessa mielessä jo ihan siksikin että siinä on 4 pyörää ja loota, jonka sisällä on enemmän turvassa. Ja noi kaksipyöräset ei hosuheikkien käsissä ole ollenkaan hyvä juttu.
Äkkinäisten. Ja näyttämishaluisten käsissä ne on äkisti tappovehkeitä nekin.Kyöstix kirjoitti:
Joo noista tulee koomisiajuttuja...kun rupee ajatteleen nimiä jne.
Kanadassa on kuulemma koiranruokaa merkillä Alpo....Kyl ja sit kun viel on taipumusta kääntää jutut komiikaksi. :)
No eipä ainakaan ole tylsää, kun saa vähästäkin nauruun aihetta. :)
Heh, mitäs sulla on koiralla kupissa? Tota Alpoa oon sille nyt kuukauden verran tossa syöttänyt. xD
On tykännyt kovasti syödä.Kyöstix kirjoitti:
Kunhan muistaa käyvä useesti kampaajalla :D
Joo permis sopis Kimille muuten eri hyvin. :)
Kyöstix kirjoitti:
Siinä vois pian käyvä noin :D
Aikanaan tykkäsin sellaisesta väristä satin blue metalliväri. Sellasen värinen kottero oli joskus :)Satin blue. Kiiltävä sininen?
voopotin kirjoitti:
Noita sattuu paljon, että vetää liian kovaa kurviin eikä pyörä ohjaudukkaan enää takaisin. Tai on soraa sen verran tiellä, että "luistaa" pyörä alta. Kyllä siinä saa järki päässä olla, kun hyppää kaksipyöräisen moottorivehkeen selkään ja painuu liikenteeseen. Toki nyt millä vaan ajoneuvolla, mutta mopo karkaa helposti käsistä, jos ei ole kokemusta pyörästä ja ajamisesta. Saati jos ylittää omat rajansa ja uhmaa vaan kyllä mä nyt vedän tästä vauhilla.
Noissa prätkissä on tehoja kahdelle pyörälle sen verran paljon, että se kyllä vie äijää/muijaa liukkaasti. Kyllä auto on paljon helpompi monessa mielessä jo ihan siksikin että siinä on 4 pyörää ja loota, jonka sisällä on enemmän turvassa. Ja noi kaksipyöräset ei hosuheikkien käsissä ole ollenkaan hyvä juttu.
Äkkinäisten. Ja näyttämishaluisten käsissä ne on äkisti tappovehkeitä nekin.Tai itseasiassa jos tarkkoja ollaan ne tehot tulee yhdelle pyörälle. :)
- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Noita sattuu paljon, että vetää liian kovaa kurviin eikä pyörä ohjaudukkaan enää takaisin. Tai on soraa sen verran tiellä, että "luistaa" pyörä alta. Kyllä siinä saa järki päässä olla, kun hyppää kaksipyöräisen moottorivehkeen selkään ja painuu liikenteeseen. Toki nyt millä vaan ajoneuvolla, mutta mopo karkaa helposti käsistä, jos ei ole kokemusta pyörästä ja ajamisesta. Saati jos ylittää omat rajansa ja uhmaa vaan kyllä mä nyt vedän tästä vauhilla.
Äkkinäisten. Ja näyttämishaluisten käsissä ne on äkisti tappovehkeitä nekin.Tuli tossa toinenkin juttu mieleen, jonka muistin (kerrottu mulle) : tapahtu 1960-luvulla siis tosijuttu: yksi kaveri ajoi senaikainen kypärä, lasit ja nahkapuku päällä moottoripyörällä orapihlaja-aidan läpi...näytti ajotaitojaan...onneksi selvisi hengissä...pyörä meni entiseksi :)
- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Joo permis sopis Kimille muuten eri hyvin. :)
Nostas imagoo ja kosmetologilla vois myös käyvä :D
- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Kyl ja sit kun viel on taipumusta kääntää jutut komiikaksi. :)
No eipä ainakaan ole tylsää, kun saa vähästäkin nauruun aihetta. :)
Heh, mitäs sulla on koiralla kupissa? Tota Alpoa oon sille nyt kuukauden verran tossa syöttänyt. xD
On tykännyt kovasti syödä.Hitsi kun pistää hymyilyttämään :D
Pitäisi saada ko. tuote suomen markkinoille. Koiranruuan tuontifirma pystyyn ja Alpon yksinmyyntioikeus Suomeen ;P Kyöstix kirjoitti:
Tuli tossa toinenkin juttu mieleen, jonka muistin (kerrottu mulle) : tapahtu 1960-luvulla siis tosijuttu: yksi kaveri ajoi senaikainen kypärä, lasit ja nahkapuku päällä moottoripyörällä orapihlaja-aidan läpi...näytti ajotaitojaan...onneksi selvisi hengissä...pyörä meni entiseksi :)
Ne mopot oli 60-luvulla onneksi vielä aika mopoja kuitenkin. Joskaan ajo ominaisuudet ei lieneen yhtä hyviä kun nykyisissä. Ainakin mitä ite joskus ajoin 70-lukulaisella Hondalla se oli sellanen täristin että jos ois ollu tekarit, ne olis tippuneet tai ainakin halenneet suuhun. :)
Se on aina onni, jos ei pahemmin telo itseään prätkällä. Tai millään muullakaan, mut toi näyttämisehalu se on monen kohtalo. :(
Pojat...niitä ne yleensä on jotka päätyy hautaan ennen aikojaan, kun on oltava niin äijää.- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Satin blue. Kiiltävä sininen?
Just sellainen. Ihan kiva väri oli :) Nyt yksi vanha pappa ajelee sillä :)
- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Ne mopot oli 60-luvulla onneksi vielä aika mopoja kuitenkin. Joskaan ajo ominaisuudet ei lieneen yhtä hyviä kun nykyisissä. Ainakin mitä ite joskus ajoin 70-lukulaisella Hondalla se oli sellanen täristin että jos ois ollu tekarit, ne olis tippuneet tai ainakin halenneet suuhun. :)
Se on aina onni, jos ei pahemmin telo itseään prätkällä. Tai millään muullakaan, mut toi näyttämisehalu se on monen kohtalo. :(
Pojat...niitä ne yleensä on jotka päätyy hautaan ennen aikojaan, kun on oltava niin äijää.Huonompi ei voi toista olla ja hankitaan isompi pyörä kuin naapurilla ja sitten se lähtee käsistä :(
Kyöstix kirjoitti:
Hitsi kun pistää hymyilyttämään :D
Pitäisi saada ko. tuote suomen markkinoille. Koiranruuan tuontifirma pystyyn ja Alpon yksinmyyntioikeus Suomeen ;PSiinä on ikään kuin tuotteilta nimet loppuneet kesken, kun alkaa ihmisen nimet tulla kylkiin. Taino jossain muussa maassa Alpo ei välttis oo edes miehen nimi. :)
Voishan siinä muutama hymy irrota lisää, kun markkinoi Alpoa terveellisenä ja ravitsevana kuivaruokana koiralle. :)
Kyllä muakin huvittais, jos joku tarjois sardiinipaistosta ja sanois, että anna mennä vaan. Se on Petriä tomaattikastikkeessa. :)Kyöstix kirjoitti:
Nostas imagoo ja kosmetologilla vois myös käyvä :D
Sit viel muutama sentti korkoja alle, niin avot. Johan on vimpan päälle edustava. :)
- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Siinä on ikään kuin tuotteilta nimet loppuneet kesken, kun alkaa ihmisen nimet tulla kylkiin. Taino jossain muussa maassa Alpo ei välttis oo edes miehen nimi. :)
Voishan siinä muutama hymy irrota lisää, kun markkinoi Alpoa terveellisenä ja ravitsevana kuivaruokana koiralle. :)
Kyllä muakin huvittais, jos joku tarjois sardiinipaistosta ja sanois, että anna mennä vaan. Se on Petriä tomaattikastikkeessa. :)Alpolle vois olla oikeen markkinarako Suomessa :D
Äkkiä ois miljoonabusiness :)
Moni koirakin sais nimen Alpo :) - Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Sit viel muutama sentti korkoja alle, niin avot. Johan on vimpan päälle edustava. :)
Ja tarviitaessa botoxia :)
Kyöstix kirjoitti:
Huonompi ei voi toista olla ja hankitaan isompi pyörä kuin naapurilla ja sitten se lähtee käsistä :(
Niinno semmoselta hätähousulta lähtee tehottomampikin mopo käsistä yhtälailla. Ei oikeastaan ole väliä minkä kokoinen prätkä, onhan niissä kaasuhana. :)
Jonka kääntäminen on kuskin vastuulla.- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Niinno semmoselta hätähousulta lähtee tehottomampikin mopo käsistä yhtälailla. Ei oikeastaan ole väliä minkä kokoinen prätkä, onhan niissä kaasuhana. :)
Jonka kääntäminen on kuskin vastuulla.Äkkiä on vaan matkustajan pyöränpäällä vaikka ajaa ite ja mutka tulee vastaan nopeammin kuin luulee .(
Kyöstix kirjoitti:
Just sellainen. Ihan kiva väri oli :) Nyt yksi vanha pappa ajelee sillä :)
Saako udella auton merkkiä? :)
- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Saako udella auton merkkiä? :)
Toi-ota :)
Kyöstix kirjoitti:
Äkkiä on vaan matkustajan pyöränpäällä vaikka ajaa ite ja mutka tulee vastaan nopeammin kuin luulee .(
Juu ja suomessa on aikas vähän sellaisia yleisiä teitä missä olis hyvä päästellä surutta hanat kaakossa prätkällä. Siellä aina vaarat vaanii joka kulman takana.
Kivaahan se on joskus kääntää hanaa ja kokeilla ajaa sitä 200 km/h, en kiellä. Itekin olen kokeillut, mutta on siinä niin paljon vaaroja ja muita tekijöitä joita ei voi kontrolloida, kuten muut tiellä liikkujatkin.
Pitäs mennä radalle leikkimään, jos leikkiä haluaa. :)- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Juu ja suomessa on aikas vähän sellaisia yleisiä teitä missä olis hyvä päästellä surutta hanat kaakossa prätkällä. Siellä aina vaarat vaanii joka kulman takana.
Kivaahan se on joskus kääntää hanaa ja kokeilla ajaa sitä 200 km/h, en kiellä. Itekin olen kokeillut, mutta on siinä niin paljon vaaroja ja muita tekijöitä joita ei voi kontrolloida, kuten muut tiellä liikkujatkin.
Pitäs mennä radalle leikkimään, jos leikkiä haluaa. :)Tai jollekkin lentokentälle (suljetulle alueelle). Yks kaveri oli törmänny hirveen moottoripyörälllä....painoi päänsä alas kun huomas ettei voi väistää....meni hirven mahan alta...hirvi kuoli ja kuski loukkaantu... :(
Kyöstix kirjoitti:
Alpolle vois olla oikeen markkinarako Suomessa :D
Äkkiä ois miljoonabusiness :)
Moni koirakin sais nimen Alpo :)Keksi uus nimi ruoalle ja myykkin Yrjöä. ;)
- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Tukiainen tyyliin. ;)
Iän myötä remppaa :D
- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Keksi uus nimi ruoalle ja myykkin Yrjöä. ;)
Toi Yrjö vois olla kova sana briteissä....George :)
Kyöstix kirjoitti:
Tai jollekkin lentokentälle (suljetulle alueelle). Yks kaveri oli törmänny hirveen moottoripyörälllä....painoi päänsä alas kun huomas ettei voi väistää....meni hirven mahan alta...hirvi kuoli ja kuski loukkaantu... :(
Tai joo jollekin suljetulle alueelle kyllä. No siinä jää kyllä äkkiä vammojakin, kun hirven kanssa rupee lähikontaktiin. Ne tulee niin äkkiä eteen, ettei aina heti äkkääkään varsinkin jos justiinsa katselee muualle. Ja pum siinä se hirvi sitten jo polleileekin edessä ihan yhtä säikähtäneenä, kun kuskikin.
Kyllä mä olen kuullut moottoripyörän halkaisseen traktorinkin törmätessään traktoriin hurjalla vauhdilla. Hirveen kai uppoo kohtuu helpommin. :)
Itel on joskus juossut mäyrä mettästä eteen, mut onneksi meni niin läheltä vaan, että ehti mäyrä alta pois. Autoilijoita onkin sitten saanut prätkällä varoa enemmän kun usein. Siellä on joskus ihan kuukunoita, joilla ei oo mitään tolkkua. Päälle vaan tai eteen vaan viime tingassa. :)Kyöstix kirjoitti:
Toi Yrjö vois olla kova sana briteissä....George :)
Koiralle kippo vettä ja toinen kipollinen Yrjöä. :)
George alias Corki. ;)- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Koiralle kippo vettä ja toinen kipollinen Yrjöä. :)
George alias Corki. ;)Ei oli niin nuukaa mitä tuoteselosteessa lukis ;)
Kyöstix kirjoitti:
Ei oli niin nuukaa mitä tuoteselosteessa lukis ;)
Se olis sitten kun Venäjällä. ;)
Syö jos uskallat. Kebab kiskaltakin sai lautasellisen kulkurin lihaa. :(- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Tai joo jollekin suljetulle alueelle kyllä. No siinä jää kyllä äkkiä vammojakin, kun hirven kanssa rupee lähikontaktiin. Ne tulee niin äkkiä eteen, ettei aina heti äkkääkään varsinkin jos justiinsa katselee muualle. Ja pum siinä se hirvi sitten jo polleileekin edessä ihan yhtä säikähtäneenä, kun kuskikin.
Kyllä mä olen kuullut moottoripyörän halkaisseen traktorinkin törmätessään traktoriin hurjalla vauhdilla. Hirveen kai uppoo kohtuu helpommin. :)
Itel on joskus juossut mäyrä mettästä eteen, mut onneksi meni niin läheltä vaan, että ehti mäyrä alta pois. Autoilijoita onkin sitten saanut prätkällä varoa enemmän kun usein. Siellä on joskus ihan kuukunoita, joilla ei oo mitään tolkkua. Päälle vaan tai eteen vaan viime tingassa. :)Jo hirvi vähän pehmeempi :)
Mäyrä on aikas nopee eläin :D Hyvä että sun tapauksessa sen nopeus riitti alta pois :) - Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Se olis sitten kun Venäjällä. ;)
Syö jos uskallat. Kebab kiskaltakin sai lautasellisen kulkurin lihaa. :(Aikas tarkkaa onneksi Suomessa noitten selosteiden ja valvonnan suhteen :)
- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Wau, se on hyvä merkki. :)
Aikas luotettava kulkuväline :)
Kyöstix kirjoitti:
Aikas tarkkaa onneksi Suomessa noitten selosteiden ja valvonnan suhteen :)
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Kodittomia epäillään ihmislihan myynnistä kebab-kioskille Venäjällä/1135250746636
Siihin me voimme kai luottaa. :)
Nyt tartten mennä taas menojani. Kivaa oli pälistä kokonaisen kertjun verran. Ja tulihan muutama kommentti itse aiheeseenkin, kiitos vastaajille kaikille.
Se on sanottava taas moro!- voopottaja
Kyöstix kirjoitti:
Kato uudestaan ja hitaammin :D
Miten katsotaan hitaammin? =O)
- Kyöstix
voopottaja kirjoitti:
Miten katsotaan hitaammin? =O)
Ettet vaan nopeesti vilkaise :D
- voopottaja
Kyöstix kirjoitti:
Ettet vaan nopeesti vilkaise :D
Siellä on nyt pimeä... =O)
- Kyöstix
voopottaja kirjoitti:
Siellä on nyt pimeä... =O)
Sit täytyy vaan niinku summamutikassa arvailla missä kohtaa :D
- voopottaja
Kyöstix kirjoitti:
Sit täytyy vaan niinku summamutikassa arvailla missä kohtaa :D
Käsikopelollako? =O)
Voit olla oikeassa, että olen liian hätäinen katsomisissani. =? Miten tullaan hyväksi katsojaksi? =? - Kyöstix
voopottaja kirjoitti:
Käsikopelollako? =O)
Voit olla oikeassa, että olen liian hätäinen katsomisissani. =? Miten tullaan hyväksi katsojaksi? =?Heh, tarvittaessa vaikka niinkin :D
Älä hätäile :D
Ei sitä opi se on syntymälahja :D - voopottaja
Kyöstix kirjoitti:
Heh, tarvittaessa vaikka niinkin :D
Älä hätäile :D
Ei sitä opi se on syntymälahja :DOlet arvoituksellinen ja vielä yötä vasten... =O)
*laittaa peukun suukkuun* - Kyöstix
voopottaja kirjoitti:
Olet arvoituksellinen ja vielä yötä vasten... =O)
*laittaa peukun suukkuun*Jaa oikeen arvoituksellinen :D
Ei tulis ekaksi itellä mieleen :D
Älä laita sitä samaa peukkua suuhun, vaiha välillä :D - voopottaja
Kyöstix kirjoitti:
Jaa oikeen arvoituksellinen :D
Ei tulis ekaksi itellä mieleen :D
Älä laita sitä samaa peukkua suuhun, vaiha välillä :DEn osaa vaihtaa. Teen samoja rutiinijuttuja. =O(
- Kyöstix
voopottaja kirjoitti:
En osaa vaihtaa. Teen samoja rutiinijuttuja. =O(
Se peukku kuule kuluu....katso vaikka sitä :D
- voopottaja
Kyöstix kirjoitti:
Se peukku kuule kuluu....katso vaikka sitä :D
Korkeintaan muuttuu ryppyiseksi rusinaksi, mutta sekin on ohimenevää. =O)
Höynäytät koko ajan minua hyväuskoista... >=O( - Kyöstix
voopottaja kirjoitti:
Korkeintaan muuttuu ryppyiseksi rusinaksi, mutta sekin on ohimenevää. =O)
Höynäytät koko ajan minua hyväuskoista... >=O(Jos kuule vuosia sitä teet. Se on ohuempi kuin se toinen :D
Vertaappa? Mikäs se minussa kiinnostaa, ihan taviksessa? :D - voopottaja
Kyöstix kirjoitti:
Jos kuule vuosia sitä teet. Se on ohuempi kuin se toinen :D
Vertaappa? Mikäs se minussa kiinnostaa, ihan taviksessa? :DEn tee kuin ihmeitellessä. =O)
Mitenkä niin kiinnostaa? Kuhan kirjotan jonkun kanssa... =¤ - Kyöstix
voopottaja kirjoitti:
En tee kuin ihmeitellessä. =O)
Mitenkä niin kiinnostaa? Kuhan kirjotan jonkun kanssa... =¤Ootko sellainen pohtijaluonne...sillo peukku kuluu :D
Onhan tää tämmöistä vapaata sanavaihtoo :D - voopottaja
Kyöstix kirjoitti:
Ootko sellainen pohtijaluonne...sillo peukku kuluu :D
Onhan tää tämmöistä vapaata sanavaihtoo :DNiin ja näin. Jätän sut nyt rauhaan. =O)
- Kyöstix
voopottaja kirjoitti:
Niin ja näin. Jätän sut nyt rauhaan. =O)
Kyllä sitä aina voit minulta vapaasti kysyä, jos jokin pohdituttaa. Hyvää yötä sulle, kuka sitten oletkin ja missä sitten oletkin :)
....olisin samaa mieltä jos kaikki autot olisivat identtisiä..... ne eivät ole, ikävä kyllä.... =)
Eihän ne oo. Näinhän tuolla marjamaatkin ja Kyöstix taisi sanoa. :)
Mut se vaan alkaa kuulosta klisheeltä, kun joka kerta sama homma ja selitys. Naisen logiikalla, pojat ei vaan osaa ajaa. ;)voopotin kirjoitti:
Eihän ne oo. Näinhän tuolla marjamaatkin ja Kyöstix taisi sanoa. :)
Mut se vaan alkaa kuulosta klisheeltä, kun joka kerta sama homma ja selitys. Naisen logiikalla, pojat ei vaan osaa ajaa. ;)....ikävä kyllä se enemmän on insinöörien kilpailua kuin ajajien..... =)
iivar-runoilija kirjoitti:
....ikävä kyllä se enemmän on insinöörien kilpailua kuin ajajien..... =)
Luulenpa, että olet asian ytimessä. Olishan se vaan reilua saada kaikille tasavertaiset pelit alle ennen kun aletaan kisaamaan. Vasta sitten nähtäs kuka on kuka ja kuka osaa ajaa. :)
- Nasdaq
En minä syytä autoa vaan kanssa-ajajia.
Eli sadattelet, kun oli niin hyviä kuskeja toiset? :)
Missä ne on oppineet ajamaan. heh vaiko että niiden junnaamisen takia mä en missään kohtaa päässy ohi ja näyttämään kunnolla. Aina oli Buttonin perkule edessä jarruttelemassa menoa?- Nasdaq
voopotin kirjoitti:
Eli sadattelet, kun oli niin hyviä kuskeja toiset? :)
Missä ne on oppineet ajamaan. heh vaiko että niiden junnaamisen takia mä en missään kohtaa päässy ohi ja näyttämään kunnolla. Aina oli Buttonin perkule edessä jarruttelemassa menoa?Ei kun ne eivät aja sääntöjen mukaan. Liikenne on aika villiä touhua. Kilpailusta mä taas tiedän lattean kaiken.
Nasdaq kirjoitti:
Ei kun ne eivät aja sääntöjen mukaan. Liikenne on aika villiä touhua. Kilpailusta mä taas tiedän lattean kaiken.
Okei eli sulla on sisäpiirin tietoa? Se onkin valttia. :)
- Nasdaq
voopotin kirjoitti:
Okei eli sulla on sisäpiirin tietoa? Se onkin valttia. :)
No eipä juuri. Mä tarkoitin lähemminkin sitä mitä tarkoittaa kilpailun ja villin ero.
Kats kilpailussa on tuomaristo, villissä menossa ei. Eli siis kaikki jää kuskien itsensä varaan.
(jotenkin näin -naurua)
- T, maant. kuningas
Se on auton ja miehen yhteinen saldo. Hyvä kuski ei pärjää huonolla autolla ja päinvastoin.
Eniten pojoja pitäisi antaa niille, jotka saa jotain eloa umpitylsään lajiin, joka tosiaan on inssien kisa eikä kuskien kisa. Tämän päivän massakolari oli sellanen, urheiluruudun pätkän mukaan. Ulosajaneiden kuskien käsirysyt naurattaa aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle874275Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2093414Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473056Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle822776Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3832485- 1842153
- 401692
- 781625
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231428Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391412