Älykäs, seksikäs, persoonallinen, hyvätuloinen, hyvä äiti, hyvä sängyssä, mukava, uskollinen, lempeä, auttavainen, kärsivällinen, rauhallinen, ymmärtäväinen, iloinen, huumorintajuinen, kätevä, leivonta- ja ruoanlaittotaitoinen ja kaikin puolin ihan hyvä ihminen?
Mikä ois todennäköisin syy, että nainen on ja pysyy sinkkuna?
Jos ois tällainen nainen?
10
83
Vastaukset
- ....
Että se olis itse tuota mieltä, että on tuollainen? En jaksaisi naista, joka ajattelee olevansa kaikkea tuota, oli tai ei.
- no-botti
Jos se vielä ois sellainen, ettei itse uskois olevansa mitenkään ihmeellinen, muut kuvailisivat häntä noin. Oikeastaan se itse pitäis itseään vähän rumana, laiskana ja muita huonompana.
No miten ois vaikka omasta valinnastaan? :D
Tämä: persoonallinen
Ihmiset jotka itsekin pitävät itseään persoonallisina ovat usein todellisuudessa jossain määrin friikkejä useimpien muiden mielestä. Arvomaailmaltaan, olemukseltaan ja/tai käytökseltään kummallisia...
Oliks hyvin yleistetty :)Tekisi mieli sanoa hänellä olevan elämän. Sinänsä minun erakoitumisyritykseni ovat minun elämääni.
Todennäköisin syy lienee se, ettei hän halua sitoutua.Seoikea piileskelee ujouttaan jossain.
- ite Joulupukki
NONNII...................................jos oiskii
mut ei oo, eikä tule olemaankaan ikinä Todennäköisin syy? Tutustuis muhun.
Liian vähän mieskontakteja, saattaa olla ujo ja arka lähestymään miehiä omasta aloitteestaan, vetäytyvä miesten aloitteistakin tai halua vaan olla sinkkuna. :)
Nimittäin vähemmälläkin "listalla" löytää kumppanin ja tulee rakastetuksi.- haha.
Katkeroitunut vili. antaa palautetta kateudesta vihreänä ja
kärähtämisestään CRoy tietoliikennerikoksestaan.
Vili ei ottanut huomioon että palstoja lukee myös poliisit yms virkailijat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle874275Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2093414Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473056Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle822776Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3832485- 1842153
- 401692
- 781625
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231428Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391412