Miinus/plus bugi

justoneuser

Oletteko Suomi24:nen tietoisia keskustelusivujenne miinus/plus bugista jota voi käyttää väärin.

Eräässä keskustelussa olin raivoissani eräästä mielipiteestä ja oli kiire miinustaa sitä. Napsuttelin sitä aika raivoissaan ja hämmästykseni oli suuri kun se laittoi miinuksia ainakin parikymmentä. Toistin kokeen plussilla ja sama homma.
Olen aika varma etten ole ainoana keksinyt tuota bugia ja jotkut varmasti käyttää sitä väärin.
Ehkä se toimii vain tietyllä selaimella tai jokin epämääräinen mahdollistaa tuollaisen toiminnan minulle se on täysi arvoitus.
Olen pahoillani mutta olen toistanut kokeeni tuon jälkeenkin ja se toimii joskus joskus ei. Älkää nyt bannatko minua kuitenkaan tarkoitukseni on kuitenkin auttaa.

Mikäli haluatte kysyä minulta jotain tarkempaa voin antaa sähköpostiosoitteen mutta olisi parempi jos te antaisitte minulle osoitteen johon kirjoittaa jos haluatte esim. tietää selaimeni ja mitä yhteyttä käytän jne.

4

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

      Asia ei kai sitten ole kovin vakava mutta ajattelin kuitenkin huomauttaa siitä.
      Allekirjoittaudun tästä ongelmasta ulos enhän minä ole yp.

      • plussaaja1

        Saat muutaman plussan. Anna itsellenikin.


    • Hei,
      kiitos palautteestasi. Olemme tietoisia mainitsemastasi asiasta.

      Peukutus on sellainen toiminnallisuus, johon teknisesti valveutuneimmat ovat keksineet tavan kiertää vain yhden peukun antamisen rajan. Palvelussa on käyttäjiä, jotka käyttävät toiminnallisuutta väärin, mikä saa jotkut arvostelut näyttämään virheellisiltä. Me pahoittelemme tätä, ja pyydämme käyttäjiä suhtautumaan viestien arvosteluun pilke silmäkulmassa.

      Terveisin,
      Mari
      Suomi24

    • 87k

      Muuten hyvä, mutta KUKAAN ei katso noita plussia ja miinuksia

      Sama juttu oli ennen lukukertojan kanssa, kun luetuimmat viestit olivat etusivulla, esim kerran viestini "mikä biisi" sai miljoona lukukertaa, no miten tämä onnistui? no niin että avaisin viestin ja kiilasin F5:n alas tulitikulla yön ajaksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko on ammuskeltu kaupungilla

      Mitä,mitä,mitä??? Tämä ei vetele!
      Kokkola
      65
      2541
    2. Nuorille miehille kasvavat nyt naisten sormet

      Nuorten miesten feminiinisyys lisääntyy myös tässä suhteessa https://yle.fi/a/74-20103869
      Maailman menoa
      159
      1769
    3. Ihmettelen sinua... En koskaan päässyt

      Selvyyteen että minkälainen olet pohjimmiltasi, mitä haluat minusta. Nyt näyttää että olet myös tosi hyvä valehtelija. E
      Ikävä
      77
      1712
    4. Pääministeri hillatorilla kun olis pitänyt olla...

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000010638113.html Loppuiko puhti, osaaminen vai onko pääministerillä ylivoimainen e
      Maailman menoa
      232
      1377
    5. Suden aamukahvi

      Huomenta tähänkin päivään. 🌻😊🌞☕❤️ Today is tomorrow's yesterday 🍁
      Ikävä
      40
      1318
    6. Hei, sie, J-mies

      Hali ja pusu 🤭
      Ikävä
      39
      1189
    7. miten kerron?

      niin eli miten kerron sen että tykkään hänestä
      Ihastuminen
      25
      1185
    8. Koira on ihmisen paras ystävä, mutta myös kallis - Oletko sinä maksanut maltaita eläinlääkärillä?

      Oletko sinä maksanut maltaita koirasi tai lemmikkisi hoidosta eläinlääkärillä? Nyt selvityksessä eläinlääkäreiden velo
      Lemmikit
      35
      1021
    9. Mikä kaivatussasi kiehtoo?

      Äly vai ulkonäkö
      Ikävä
      32
      1019
    10. Ihan älyttömän halvalla omakotitaloja myynnissä

      Vilkaisin pitkästä aikaa etuovea, näyttää olevan maakunnissa tosi hyväkuntoisiakin taloja ihan pilkkahinnalla myynnissä.
      Sinkut
      146
      955
    Aihe