Hei olen 50 , lapset lähteneet kotoa. Mitäpä tässä nyt olisi tiedossa. Työelämässä olen mutta sekin huolettaa, onko tulossa muutoksia? Toivoisin että jaksaisit katsoa minulle, on niin tyhjä olo.
tuntijalleni
5
121
Vastaukset
Hei
näen kyyneleesi kun olet harmissasi, tallustat yksin omissa ajatuksissasi.
olet tehnyt paljon töitä, uskoisin että jouduit kotonasikin paljon auttamaan jo nuorempana.
näen sinulle edelleenkin työtä, ei se mihinkään lopu. sillä lailla näen muutoksia, että on tulossa häät. näiden häiden eteen tehdään paljon töitä ja ne maksavat melko paljon. vanhempi mies osallistuu kustannuksiin ainakin osittain.
tämä vanhempi mies on sinulle tuttu, te niinkuin katsotte toisianne silmiin.
työelämässä sinä kohdistat toivosi miehen sanomisiin, hänellä on paljon valtaa päätöksien suhteen. hommat sujut hyvin ja etenevät niinkuin pitääkin.
pääset sinä pienelle reissullekin, vaikka et sitä tahdo aluksi uskaltaa.
t. Keskiyö- ap
- totta töitä jouduin jo nuorenakin kotona kovasti tekemään.
- häät, tämäpä kummallista, omatko vai lasten????
- vanhempi mies, avopuoliso on olemassa??
- lentomatkalleko?
Kiitos ap kirjoitti:
- totta töitä jouduin jo nuorenakin kotona kovasti tekemään.
- häät, tämäpä kummallista, omatko vai lasten????
- vanhempi mies, avopuoliso on olemassa??
- lentomatkalleko?
KiitosHei
nämä häät ovat teidän suvussanne, tämä vanhempi mies on varmaankin sinun sukulaisesi.
en osaa sanoa onko hän veli tai serkku, mutta läheisen nuoren ihmisen häistä minä puhuin.
matka on toki kauaksi kotoasi, menet hotelliin. laivalla tai lentäen, siellä on paljon ihmisiä ja hauskaa! älä suotta hätäile, kaikki on hyvin.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3681758Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2391594Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281569Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v11538Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2481151- 731003
- 58984
- 47746
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60745Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25699