Äh... Melkein vuoden verran suunnittelemani asia ei sitten tapahdukaan. Oli jo melkein paperit allekirjoitettu, mutta sitten joku päättikin, ettei tästä tulekaan mitään. Jotenkin alkoi ärsyttämään ja, no, koko ensi kevät menee ihan uusiksi. Jotenkin pistää miettimään, että oliko tällä nyt jokin tarkoitus tällä mutkalla? Tiedän, ettei tämä asia enää tapahdu, mutta onko elämääni tiedossa jotain tai joku, jonka vuoksi tämä asia meni puihin? Toivottavasti joku vastaisi :)
Mitäs sitten?
3
71
Vastaukset
Hei
minusta näyttää siltä, että suhde olisi katkennut. näen vain suunnitelman ja sen, että toinen osapuoli valitsi oman tiensä. hän lähti kävelemään.
en ole mikään vainukoira, mutta näen vanhempia ihmisiä tässä kysymyksessä. yksi itkee ja toinen tarkoittaa hyvää, molemmat ovat naisia. on myös vanhempi mies, joka yrittää puhua järkeä.
uusi mahdollisuus tulee matkan päästä ja sillä on paremmat tähdet apunaan. kokeile muualta, tuo edellinen tie on kuljettu loppuun.
aika outo vastaus, tiedän, mutta en saa tästä enempää irti.
t. Keskiyö- ap
Kiitos vastauksesta Keskiyö! Ihan kyllä osuu nappiin. Tosin kyse ei ole suhteesta. Piti lähteä vaihtoon, mutta viime hetkellä koulu, johon oli tarkoitus lähteä, päätti, etteivät he enää tee mitään kansainvälistä. Hiljalleen tässä koetan järjestellä mahdollisuutta lähteä muualle päin maailmaa. Minä ymmärsin kyllä :)
Hei
tuo sinun kysymyksesi oli minulle melkein ylivoimainen!
sanon kuitenkin sen, että kanadasta voisi löytyä jotakin mielenkiintoista. mitä se sitten tarkoittaakaan.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282661- 1322377
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162073- 1332061
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121794Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161511303Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291162Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901120Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901115Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361039