Ja juoksisit useassa työhaastattelussa. Jossain vaiheessa rekrykonsultti kysyisi sinulta, "entäpä mitä konkreettista osaat tehdä käsilläsi?" mitä hänelle vastaisit?
Jos jäisit työttömäksi..
12
113
Vastaukset
Taputtaa niitä yhteeen.
- niin?
onko eukkosi tarpeeksi rikas elättääkseen sua jos joudut työttömäksi?
niin? kirjoitti:
onko eukkosi tarpeeksi rikas elättääkseen sua jos joudut työttömäksi?
On, mutta se ei sovi ruumiinrakenteelleni. Minä vain pyrkisin hakemaan töitä, jossa käytetään enemmän päätä kuin lihasvoimaa. Eikä sillä, ettenkö minä osaisi esimerkiksi rakennushommia tehdä tai vaikkapa hitsata.
- Sanoisin,
että kaikenlaista minkä oppimiseen ei rekrytoijalla yksi elämä riitä.
- Rekrytoijat ovat
Ratikkakuski kirjoitti:
Kas, minä en ollutkaan ainoa, jonka mielestä kysymys oli typerä. ;-)
yleensä aika typeriä, jotka kysyvät typeriä kysymyksiä.
Rekrytoijat ovat kirjoitti:
yleensä aika typeriä, jotka kysyvät typeriä kysymyksiä.
Noin muuten tuli mieleen, että missä noita rekrytointikonsultteja oikein käytetään? Minut on aina haastatellut tuleva esimieheni ja minä olen aina haastatellut tulevat työntekijäni. Rekrytoijan rooli ainakin meidän firmassa on lähinnä paperisodan hoitaminen.
- -Työtön-
Ratikkakuski kirjoitti:
Noin muuten tuli mieleen, että missä noita rekrytointikonsultteja oikein käytetään? Minut on aina haastatellut tuleva esimieheni ja minä olen aina haastatellut tulevat työntekijäni. Rekrytoijan rooli ainakin meidän firmassa on lähinnä paperisodan hoitaminen.
..."missä noita rekrytointikonsultteja oikein käytetään?"
http://www.paavoarhinmaki.fi/blogi/2010/vuokraty-on-modernia-orjakauppaa/ -Työtön- kirjoitti:
..."missä noita rekrytointikonsultteja oikein käytetään?"
http://www.paavoarhinmaki.fi/blogi/2010/vuokraty-on-modernia-orjakauppaa/Ahaa. Minä olen törmännyt niihin vain Hesarin työpaikkailmoituksissa, jossa haetaan jotain johtajaa. Mutta tuo kyllä kuulostaa ihan järkeenkäyvältä.
- määmy
- Skrivaa 10 sormijärjestelmällä, huom. peukalot ei oo sormii.
Lopuis tarttee silmien ja handujen synkronisoitua toimintaa, kuten vaatteiden ompeleminen, pelien pelaaminen, bilikal ajo, neulominen, kutominen jne - tähänelämäonmennyt
Kaikista paras ammatti on nykyään tuo:
Restauroija (johtohenkilöiden pois potkiminen), sekä työhönotto haastattelija. Vastaisin että" taidan olla väärässä paikassa. Ja niin olet sinäkin"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024813Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493232Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1061001Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah30984Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40971