Hyvät kanssasisaret! Miten suhtautuisitte jos muutaman vuoden seurustelun jälkeen armaanne ilmoittaa riidan jälkeen, ettei vastustaisi, jos kävisitten rintojen korjausleikkauksessa? Ihan noin naisen itsetunnon kohottamiseksi? Voiko tällaista ehdottaa niin kauniisti ettei nainen yhtään, edes sisimmässään salaisesti, loukkaantuisi? Minun siippani onkin nukkunut tämän ehdotuksen jälkeen jo viikon ajan harrastetiloissaan kellarikerroksessa...
Olenko herkkänahkainen?
33
271
Vastaukset
- putkicombo
Keskustelun ulkopuolelta ihan vaan todettava, että mageet sellaiset omat harrastetilat... kyllä kelpais mulle.
Niin onhan hänellä siellä netti että pystyy tuijottelemaan kauniita, tasakokoisia ja suuria rintoja mielin määrin...
- joojooop
Miks nainen saa aina koko talon ja miehellä on vaan hikinen harrastetila?
joojooop kirjoitti:
Miks nainen saa aina koko talon ja miehellä on vaan hikinen harrastetila?
Siksi että nainen sattuu omistamaan talon...
koirankorva kirjoitti:
Niin onhan hänellä siellä netti että pystyy tuijottelemaan kauniita, tasakokoisia ja suuria rintoja mielin määrin...
Harrastaa siis käsitöitä...hähäähä. Hyvä harrastus.
Richartti kirjoitti:
Harrastaa siis käsitöitä...hähäähä. Hyvä harrastus.
Ainahan hän on ollut kätevä käsistään
- pienemmät..
Tuollaista mies pyytää vain ja ainoastaan itsensä vuoksi,ei minkään naisen itsetunnon kohottamiseksi. Tietty mikäli nainen itse sitä haluaisi niin voisin minäkin mennä jos mies maksaa kun sitä kerran ehdottaakin.
- kiittää ja kumartaa
Kyllä voi toiselle ehdottaa jos tietää rintojen olevan ongelma. Toiselle voisi olla jopa helpotus siitä että siippa on "mukana" hengessä. Tuskin kukaan heppoisin perustein ehdottele korjauksia kroppaan. Vai onko sellaiset ihmiset aina turhamaisia. Ongelmat voivat olla todellisia ja estää elämää.
- Lana de las tetas
Ääh, inhoan tollaista riitelyä. Miks pitää suutuspäissään sanoa jotain jotain mitä ei tarkoita? Siksipä meillä ei riidellä, kiukutella saa, mutta asioista pitää myös pystyä puhumaan.
Ootko itse kenties puhunut aiheesta siipallesi? Tuskin perusjampalle ihan tosta vaan tulee mieleen _rintojenkorjausleikkaus_ .
Ja sopikaa tollanen riita, ihan turhaa. Itsellesikin tulee vaan paha mieli, jos ajattelet että siellä se väijyy parempia tissejä netissä... - täytyy sanoa,
että en ala suhteeseen noin tyhmän miehen kanssa. Siksi tilanteen miettiminen on absurdia.
Mä aloin suhteeseen tän hepun kanssa jo kaks vuotta sitten, vasta nyt on näitä kuspäisyys ongelmia alkanut ilmeta. Onkohan sillä neljänkympin riisi?
- Mies pohtii syvälle
Öööö... tarkoittaako korjausleikkaus nyt kenties pienennystä? Jos mies meinaakin tukehtua niiden utareiden alle sängyssä? Ei meinaan kivaa... yritätä kääntää päätä, mutta joka puolella on vain pehmeää, lämmintä maitoa tihkkuvaa rasvakudosta ja tunnet tukehtuvasi... aaaaaargh! No joo, mutta jos suurennusta ehdottaa niin harrastetilaan vaan runkkaamaan mokoma.
Luin ton ensin ihan, että ok.. Mutta sitten kiinnitti huomio tuohon,että "riidan jälkeen". Eli siis se olikin loukkausmielessä sanottu? Seurustellessa riidellessä voi sanoa suoria sanoja toiselle, mutta jos loukkaukset menee "vyön alle", ei suhteessa mun näkemyksen mukaan ole enää toivoa. Mutta tää on vaan mun mielipide. Jokainen harkitsee tahollaan.
No voi herranjumala, nysse taas mököttää kellarissa. Ilmoitin eilen ohimennen että menen erään naistuttavani illanistujaisiin kuun lopulla, niin herra ilmoitti ettei halua olla missään tekemisissä enää minun kanssani. Hän kun ei siedän minun tuttuani, kun on kerran ns.menettänyt kasvonsa kaverini silmissä, toisin sanoen alkoi vittuilemaan mulle ja haukkui kaverini myös. Ihme kun ei taas alkanut vinoilemaan tisseistäni.... Alkaa pikkuhiljaa vaan hymyilyttämään tuommoinen
- puskalisko
liskonnahasta tuleepi kuule napakka laukku
Kuis kyyn? Sellaisen joka syö mun leipää, asuu mun talossa, mököttää mulle ja sättii mun pentuja, ajaa mun autoa, luikertelee mun kellarissa, vaikka ostin hyvän patjan omaan sänkyyni häntä ajatellen, ettei tarvis samoilla makuuksilla olla kuin ukkovainaa? Kehtas vielä mesuta että toivottavasti tämä mun kauhea naistuttavani elättää mut kun hän häipyy... Kuka elättää ja ketä?
- puskalisko
koirankorva kirjoitti:
Kuis kyyn? Sellaisen joka syö mun leipää, asuu mun talossa, mököttää mulle ja sättii mun pentuja, ajaa mun autoa, luikertelee mun kellarissa, vaikka ostin hyvän patjan omaan sänkyyni häntä ajatellen, ettei tarvis samoilla makuuksilla olla kuin ukkovainaa? Kehtas vielä mesuta että toivottavasti tämä mun kauhea naistuttavani elättää mut kun hän häipyy... Kuka elättää ja ketä?
ihan hyvin voit tehdä myös kyylaukun. Kuulostaa siltä että kyystäsi on eniten iloa joko laukun, vyön tai nahkakenkin muodossa.
Hyvinruokitusta kyystä tulee magee matkalaukku esim. Teneriffan lomalle. puskalisko kirjoitti:
ihan hyvin voit tehdä myös kyylaukun. Kuulostaa siltä että kyystäsi on eniten iloa joko laukun, vyön tai nahkakenkin muodossa.
Hyvinruokitusta kyystä tulee magee matkalaukku esim. Teneriffan lomalle.Jep tällä kyyllä on sen verran hyvin kehittynyt vyötärönympärys, että aineksia piisaa
Kertoo ainoastaan, ettei siippa pidä puolisonsa rinnoista. Korjausleillaus ei välttämättä tarkoita silikooneja.
Lisäksi:
Kun mennään riitelyssä toissen ulkomuotoon koskeviin asioihin, se on selvä merkki tulevasta erosta.
- :)
Sama kuin nainen sanoisi miehelle: Sä olet muuten ihan jees, mutta sulla on rumat kivekset.Jos käyt leikkauttamassa ne paremman muotoiseksi, niin ilostuisin kovasti. Ja varmaan vaikuttaisi sun itsetuntoonkin parantavasti :)
- 3971
No just. Kuinka moni tuntemistasi naisista palvoo miesten kiveksiä? Ei todellakaan sama asia :D
- :)
3971 kirjoitti:
No just. Kuinka moni tuntemistasi naisista palvoo miesten kiveksiä? Ei todellakaan sama asia :D
Penis sitten. Käyhän pidennyttämässä se, auttaa varmaan sun itsetuntoon parantavasti.
3971 kirjoitti:
No siis kyllähän ne osaa kivatkin olla. :)
Anna sen mököttää, jossei se liiku viikkoon paikoltaan, niin käy tsekkaas tuntuuko pulssia. :)
Höpöjä riitoja ..mee leikkuuttaan tissis. Sa sille, et nää kelpaa mulle itelleni hyvin ja jossei sulle kelpaa, niin eti itelles jostain uusi pari tissejä samalla kun lähet nostelemaan. ;PJuu mä totesin aiemman riidan/mökötyksen yhteydessä että ainoa asia mistä huomaa toisen olevan hengissa, on se että vessassa haisee välillä tosi pahalle ja tiedät ettei se ole oma tuotoksesi. Miten voi miehen logiikka olla sellaista että mököttämällä saa tahtonsa perille? Kuka tässä tulee niin v..tun onnelliseksi? Kakaranikin stressaantuvat. Ja tiedän että turha mun on näitä asioita tällä palstalla itkeä.... Helpottaa vaan johonkin jakaa näitä.
- Sopu sijaa antaa
Se kyy haluaa vaan lähtöpassit kun valittaa ja mököttää. Sitä ei kiinnosta enää olla sun kanssa, mutta se ei vielä osaa itse lähteä luotasi muualle. Voit auttaa kumpaakin sopivasti. Et tarvitse tuollaista, joka ei kelpuuta ulkonäköäsi. Niistä asioista keskustellaan yhdessä ja sovussa. Etsi joku kommunikointikykyisempi mies.
Käske omin käsin näyttää missä kohtaa sitä vikaa on. Jos tosiaan näyttää, siinä kopeloidessa kizamuzuki (heilahdusisku) herran munaskuille. "Nyt sullakin on vikaa intiimialueilla."
XD.......... Siis meitsin tisseissä on simmottinen vika että toinen on vähän pienempi, mutta kun ostaa topatut push-upit ja nykäsee sen toppauksen isomman rinnan puolelta pois niin kukaan ei huomaa mitään ku on vaatteet päällä, sama bikineissä. Kyse siis EI ole mitenkään suuresta jutusta, ja hyvin on tisulit kelvanneet ed. ukolle ja kolme vauvelia on niistä eväänsä lupsuttanut. Ihanan kannustavia viestejä olette ihmiset laittaneet!
kuules bravo.. taasko sinä oisit niitä iskuja jakelemassa, vastahan ilmoitit nimittäin niistä iskuista nukkuvan kylkiluitten väliin. onko sulla jotain traumoja? :>
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645080Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362309- 2472270
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662257Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191434Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181423Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49988- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12899