Tuntijasi!

treffailija.

Onko näistä miehistä joiden kanssa olen kirjoitellut, kenestäkään potentiaaliseksi kumppaniksi? Ystäväksi? Edes tapaamiseen asti?

Miksi olen kovin epävarma itsestäni, pelkään että minuun petytään kun nähdään "livenä" tai että olen huonompi kuin muut naiset..

Näetkö jotain tulevaan? Kiitos :)

2

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

no mutta. missä on sinun oma itsetuntosi, mihin peittelet sen?
      oikeastaan sinun pitäisi olla itse valkkaamassa kaveria, eikä kokeilemassa joko kelpaisit!

minulle näkyy sillä tavalla, että olet tehnyt paljon töitä ja ajanut itsesi lähes loppuun. jos et varo, voit vaikka sairastua. laita käsijarru päälle edes toistaiseksi.
      mieleeni nousee myös suhteesi isään. uskallan väittää, että olet saanut melko erikoisen mallin miehistä perheesi puolesta. ei ihme, ettei naista arvosteta, mistä sinä olisit oppinut oman arvosi?

sinun on muutettava ajatuksia, mikä ei tietenkään tapahdu hetkessä. kotisi näkyy ahdasmielisenä, se ei oikein vastaa tätä nykyaikaa.
      treffipalstoilla on kaikenlaisia miehiä liikkeellä, niinkuin naisiakin. mutta kyllä siellä aivan varmasti on myös helmiä kaikkien kelmien seassa.

mikset tekisi pientä kysymyslistaa, aivan huviksesi? tee kirjoittaessasi muutama kysymys ja vertaa saamiasi vastauksia. kysy vaikka mitä he kunnioittavat, mistä he eivät koskaan haluaisi luopua... jne..... ja etsi joukosta sellaiset vastaukset, jotka saavat sinut värähtämään.

näen oikein kivan miehen joka tulee kotiisi, tai sinä menet hänen kotiisi. miehellä on erikoisen ihana äiti, josta tulee sinulle sydänystävä. niin, mikset kyselisi kirjoitellessasi myös hieman henkilökohtaisia kysymyksiä, vaikka selliasia että millainen on suhde äitiin? suo anteeksi, jos tunnet minun astuvan varpaillesi. mutta tuo äiti-asia näkyy minulle vahvana. se on ainoastaan hyvä asia.

t. Keskiyö

• treffailija.

Näetkö tästä miehestä enemmän? Olen kyllä aina ollut sitä mieltä että on hyvä asia jos miehellä on hyvä suhde äitiinsä ja arvostaa häntä.

Täytyykin tehdä noita kysymyksiä..
        Itsetuntoni oikeastaan romuttui edellisen suhteeni myötä, en tiedä, mutta en ole oma itseni. Ennen vähät välitin mitä muut ovat mieltä siitä miltä näytän ym. Minulle on myös sanottu että en näe itseäni kuten muut näkevät?

Olen kyllä ollut kovin kovin väsynyt, ehkä liikaa stressiä..

Kaipaisin vain kovasti miestä jonka kanssa on mukava olla ja elää.. kumppania.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      30
      2806
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      142
      2636
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      137
      2197
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2143
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      13
      1880
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      159
      1394
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      31
      1236
    8. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      95
      1204
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1172
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1128
    Aihe