Ikean vaatekaapit

anna m

Panetko pääsi pantiksi, että osaat ne koota yhdessä päivässä?

25

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasdaq

Helppo juttu.

Vaikeampi juttu on se että mä saan Ikeassa paniikkikohtauksen (major).

(naurua paniikkinappulalta)

• Nasdaq

Esim. Kafkan oikeustalo- ja virastokuvaelmat olivat niin kammottavaa luettavaa, että en päässyt viikkoon sängystä ylös, saati nukkunut silmänräpäystäkään.

(Kafkamaista naurua)

• anna m

*hakee hinkit*

Maitua?

• anna m
        Nasdaq kirjoitti:

Esim. Kafkan oikeustalo- ja virastokuvaelmat olivat niin kammottavaa luettavaa, että en päässyt viikkoon sängystä ylös, saati nukkunut silmänräpäystäkään.

(Kafkamaista naurua)

Kirsikoiden syönti auttaa...

*syöttää*

• hitto! kohtalotoveri,
        mää olen jo lähijunassa lähes transsinomaisessa olotilassa
        ikeassa en ole käynyt vuosiin, mut mikä tahansa valtaisa shoppailutila saa aikaan vastaavan reaktion, ellen sitten tiedä ihan tasantarkkaan mitä olen hakemassa ja mistä sen löydän..

hyperventiloivaa murinaa

• Kyöstix

En osaisi. Kun ostaa kaapin niin ostaa kaapin eikä kasaa hyllylevyjä,
      ruuveja yms. :)

• Kyöstix

Muistu tästä huonekalujen kokoamisesta mieleen yksi tosi juttu: sukulaismies osti huonekaluliikkeestä kirjahyllyn kotiinkuljetuksella...liikkeen äijät kantaa lautalaatikoita sisään. Silloin tää ostaja sanoo: "minä ostin kirjahyllyn enkä kasaa lautoja".....mitä tapahtu....nää liikkeen äijät kokosi sen kirjahyllyn ja laittoi paikalleen eikä veloittaneet siitä mitään :)

• Kyöstix
        Kyöstix kirjoitti:

Muistu tästä huonekalujen kokoamisesta mieleen yksi tosi juttu: sukulaismies osti huonekaluliikkeestä kirjahyllyn kotiinkuljetuksella...liikkeen äijät kantaa lautalaatikoita sisään. Silloin tää ostaja sanoo: "minä ostin kirjahyllyn enkä kasaa lautoja".....mitä tapahtu....nää liikkeen äijät kokosi sen kirjahyllyn ja laittoi paikalleen eikä veloittaneet siitä mitään :)

Yleensäottaen monissa on sangen huonot kokoamisohjeet :(

• Ikeasta en ole ostanut kaappeja enkä osta. Mutta olen kasannut koottavia kaappeja sekä hyllystöjä. :)

• Kyöstix

Jäikö yhtään ylimääräisiä ruuveja yms. sen jälkeen kun sait kasaan :)

• Kyöstix kirjoitti:

Jäikö yhtään ylimääräisiä ruuveja yms. sen jälkeen kun sait kasaan :)

Jäi ne mitä oli ylimääräisiä. :)

Oikiasti ei se ole vaikiaa. Olen ite tehnykin hyllykköjä.

• Kyöstix
        voopotin kirjoitti:

Jäi ne mitä oli ylimääräisiä. :)

Oikiasti ei se ole vaikiaa. Olen ite tehnykin hyllykköjä.

Näyttää haasteelliselta kyllä kun esim. avaa paketin jossa osat...monelaista tavaraa ja piirrustukset ....vaatii kyllä sellasta hahmotuskykyä ja rauhallisuutta...toikin taitaa olla niin että täytyyy olla motorisia ja visuaalisiakykyjä :)

• Kyöstix kirjoitti:

Näyttää haasteelliselta kyllä kun esim. avaa paketin jossa osat...monelaista tavaraa ja piirrustukset ....vaatii kyllä sellasta hahmotuskykyä ja rauhallisuutta...toikin taitaa olla niin että täytyyy olla motorisia ja visuaalisiakykyjä :)

No minusta ne on kyllä aika helppoja. Vähän kuin palapeli mutta helpompi. :)

Joku villasukan kutominen taas on mulle ihan hepreaa, muttei tollainen kasaaminen tai rakentaminen.

• Kyöstix
        voopotin kirjoitti:

No minusta ne on kyllä aika helppoja. Vähän kuin palapeli mutta helpompi. :)

Joku villasukan kutominen taas on mulle ihan hepreaa, muttei tollainen kasaaminen tai rakentaminen.

Sinäkin taiat vaan vilkasta kuvaa....jaa näinhän tää kootaan :)
        Mulla huonot tollaset taidot :(
        Oon kuule joskus ostanu jonkun kaapinkin....siis sen joka on ollu koottuna mallikappaleena...pikkasen sit vaan kiristelly ruuveja...ja valmis on :)

• voopotin.
        Kyöstix kirjoitti:

Oon kuule joskus ostanu jonkun kaapinkin....siis sen joka on ollu koottuna mallikappaleena...pikkasen sit vaan kiristelly ruuveja...ja valmis on :)

Pataan tulee mamero. ;)

• Hahmis
        voopotin. kirjoitti:

Pataan tulee mamero. ;)

Näin on!

• Kyöstix kirjoitti:

Noh jokaisella on omat vahvuutensa ja heikkoutensa. Semmostahan se on. :)

Sulla se vahvuus on sitten jotain muuta, kun kaappien kasaamista.

• Joo, olen synnynnäinen huonekalujen kasaaja. Olen aina ihmetellyt, mikä siinä on niin vaikeaa jopa sellaisille, jotka muuten ovat käteviä käsistään.

• mä vaan

Noo, olen puuseppä ammatiltani joten lyön vetoa et ei mene edes puolta päivää.

• No kyllä. :D Oon koonnut monta Ikea-kalustetta.

Ei ollut Ikea-kalustoa tämä, mut pakko päteä. Mutsi koitti 8h koota lasivitriiniä, mä kävin kattomassa niin meni n. 20min ku olin koonnut sen.

• saattaisin osatakin, jos yöaikaan tapahtuva kokoaminen lasketaan mukaan..
      en muuten ole ikeasta yhtään huonekalua ostanut,
      mut olen ollut töissä tehtaassa, missä tehtiin osia puisiin ikean huonekaluihin

mur

• En tiedä kun ei kerkeä kokeilemaan ennen kuin hermo menee. Siksi ostan Ikeasta lähinnä yhtenä kappaleena myytäviä juttuja ja lihapullia. Kilon pussi ei maksa paljo mitään.

• pidä tunkkis

En saatana edes yritä, oon huono lukemaan ohjeita, eikä niissä ole koskaan tarpeeksi nippeleitä. Ja viddud.

• Osaan, mallista riippuen puolestatoista tunnista puoleen päivään menee.

nm. muutama Sotkan 12-laatikollinen lipasto koottu

• Helposti. Olen viettänyt pari kesää huonekaluliikkeen varastossa kasaamassa huonekaluja, jäi rutiini noihin hommiin sieltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4626
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      2119
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      50
      1567
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      171
      1535
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      162
      1502
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      268
      1318
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      196
      1194
    8. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      203
      1122
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1074
    10. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      81