Keskiyö

Sulkakynä<3

Voisiko kirjoittamisesta tulla elämäntehtävä tai ammatti minulle, jos tosissani panostaisin? Nykyinen pätkätyö alkaa tökkiä enkä oikein voi kuvitella itseä kahdeksasta-neljään työhön pidemmäksi aikaa. Olen ehkä vähän laiska ja mukavuudenhaluinenkin. On myös vähän sopeutumisvaikeuksia työyhteisössä.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

olet herkkä ihminen, jolla on monta unelmaa. kaiken taiteellisuuden, niinkuin kirjoittamisen kanssa on niin, että sitä voi pitää elämässään rakkaana harrastuksena. ei edes yksi prosentti kirjoittajista yletä kunniaan, joten se työ todellakin syö tekijäänsä. mutta jos se tuntuu sinusta kutsumukselta, niin antaudu sille!
      vain silloin olet kaikkein aidoimmillasi ja annat parastasi. älä tuijota rikkauksiin, vaan luomaasi tekstiin. voit vaikka kokeilla kirjoituskilpailuja aluksi, niistä saa hyvää potkua eteenpäin.

on sinulla onnea matkassasi, mitä sitten teetkin. mutta raha-asioiden näen menevän laidasta laitaan, eli välillä sinulla on reilusti, välillä kärvistelet tuskissasi. ja juuri sellaista on kirjoittajankin elämä!

kirjoita toki, pidä aina vihko mukanasi. koskaan et tiedä mistä se idea syntyy.

t. Keskiyö

• Sulkakynä<3

Kiitos. En taida kunniaan kurkotella eikä rahan ajattelukaan ole realistista. Ehkä sitten rakas harrastus ja työn korvike, kun työelämä ei taida sittenkään olla minua varten. Jotenkin vain on oma paikka hukassa, vaikka unelmiakin on. En tiedä itsekään mikä on minulle parasta. Ehkä aika näyttää oikean tien.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      196
      4149
    2. Taisi kolahtaa....

Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä
      Maailman menoa
      40
      2669
    3. Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit

mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte
      Maailman menoa
      104
      2186
    4. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      86
      1942
    5. Suomi edelleen maailman onnellisin maa

Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.
      Maailman menoa
      217
      1853
    6. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      10
      1220
    7. Kyllä mies pakit kestää

Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n
      Ikävä
      39
      1180
    8. Mikä kaivatussasi

on eniten yllättänyt?
      Ikävä
      84
      1156
    9. Miksi ajattelet

että et riittäisi kaivatullesi?
      Ikävä
      85
      886
    10. Milloin olit onnellinen? Miksi?

Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon
      Sinkut
      152
      811
    Aihe