Kuvankatsojalla taitaa puuhaa riittää..,
ehitkö pikavilikasun pyöräyttää?
Lappalaista ei oo vielä kuvioihin sotkeentunu, mutta tuo 1 roikale ei anna rauhaa. Edelleen sama sinisilmä, taon vissiin päätäni betoniseinään, mut eipähän ainaka liian kovaks muutu.. Häh.., onneks se on betonia.., muuten vois jäädä ikäviä tikui kynsien alle, kun puuseinään päätä taottuaan tikui pois kaivelis..
Miten työasiat???
Keskiyö..,
2
<50
Vastaukset
Hei
sinä se aina jaksat painaa eteenpäin, onhan sinulla sama sisu kuin isälläsi.
siinä vasta terväpäinen kapteeni!
mitähän tämä vanhempi nainen suree? teidän suvussa näkyy kyyneleitä.
kyllä se pohjoisen mies on sinua varten, mutta olisiko niin ettet ole päässyt käymään itse pohjoisessa? pitäisi saada ne köydenpätkät kohtaamaan, että ne saataisiin solmuun. minulle ne näkyvät oikein veikeänä rusettina. sinä olet lapin pojan morsian.
voit toki nauttia betonista niin kauan, kunnes lähdet tuntureille......
kuule, kun ajattelen työasioitasi, niin eteeni tulee se pohjoisen mies. miten he voisivat liittyä toisiinsa? käytkö sinä jotakin turkiskauppaa??
kirjanpidon taidat tehdä itse. siinä on ollut luottamuspulaa aikaisemmin. mutta tiukalla järjellä ja luottamuksella sinä selviät aina. olethan se jo itsellesi osoittanutkin. on sinulla töitä, koita keksiä siihen jokin uusi artikkeli.
t. Keskiyö- mä vaan
Hmm.., artikkeli? Väsäsin uusia kotisivuja ja heittäännyin vallan runolliseksi. Lieneekö se sitten sitä artikkelia?? Pitää oikein alkaa kehittelemään jotain juttuu. Se on mulla kyllä 'työstö asteella' mielessä jo käynytkin, muttei oo vielä kehittyny suunnitelmaks.
Nih.., isä on maailman ihanin ihminen, paljon on surua nähnyt, mutta kun sillä hassulla on vielä enemmän sellanen menttaliteetti, et kaikesta selviää, jos haluaa - se on häntä kantanut kaikkien koettelemusten yli. Hän, kun ei kerro omista peloistaan ja sydämen tunnoistaan. Hän vaan menee kun höyryveturi. Usein oon pelänny kuinka kauan jaksaa, helppoa hänellä EI ole ollut. Kyllä mä ton naisen tiedän, erittäin masentuneen ja elämäänsä väsyneen. Taas mä alan pelätä että isälle sattuu jotain. Isä on elämäni peruskallio ja rakastan häntä todella paljon!
En mä kyllä käsitä et edelleen näät ton lappalaisen... Ei mulla työkuvioita sinne oo. Sahaan pitkin poikin eteläsuomee ja pohjanmaata.
Onko tuossa kirjanpidossa sitten jotain häikkää, kun oon miettiny pitäiskö vaihtaa kirjanpitäjää. Tuntuu vaan että koko ajan mennään miinuksella vaikka kuinka yrität haalia tekemistä! Taidan ottaa vaarin ton mun yhen vanhemman tutun sanoista ja viedä asiansa varmasti osaavalle nää kirjanpitohommat.
Kiitos Keskiyö sinulle jälleen. Tuli taas miettimistä...
Vai että morsian??? MInäkö??? Yli 20 vuotta sinkkuna koheltanu taulapää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282661- 1322377
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162073- 1332061
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121794Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161511303Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291162Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901120Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901115Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361039