Mutta missä on Laura Palmer

Nasdaq

Tätä iäti mietin. Ajassa kuljen hahmottomana Olemattomana etsien.

(runoilevaa naurua)

20

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasdaq
    • Kuollut, oma isä tappoi. Asiasta raportoitiin jo 20 vuotta sitten Twin Peaks-nimisessä tv-dokumentissa.

• Nasdaq

Ai hitto! Just tuo jakso jäi näkemättä. Oliko siinä jotain spesifiä - jota voisi jättää jälkipolville.

En niin välitä taiteesta, jota herra tuotti.

• Nasdaq kirjoitti:

Ai hitto! Just tuo jakso jäi näkemättä. Oliko siinä jotain spesifiä - jota voisi jättää jälkipolville.

En niin välitä taiteesta, jota herra tuotti.

Lauran isä oli melko kajahtanut. Värjäsi tukkansakin kesken murhatutkimusten. Vieläkään ei tiedetä oliko hän syyntakeellinen, mutta onneksi amerikassa saa teloittaa vaikka kehitysvammaisen.

• Kaksikymmentä vuotta
        bravo.bravi kirjoitti:

Lauran isä oli melko kajahtanut. Värjäsi tukkansakin kesken murhatutkimusten. Vieläkään ei tiedetä oliko hän syyntakeellinen, mutta onneksi amerikassa saa teloittaa vaikka kehitysvammaisen.

Kieltämättä mä olen yrittänyt ymmärtää, mutta tiedän, että ei ihmisen ymmärrys riitä.

Sen jälkeen alkaa politisointi:

Musiikkia minun korvilleni.

http://www.youtube.com/watch?v=-jfgryvs-zU

(ajatella)

• Nasdaq
        Kaksikymmentä vuotta kirjoitti:

Kieltämättä mä olen yrittänyt ymmärtää, mutta tiedän, että ei ihmisen ymmärrys riitä.

Sen jälkeen alkaa politisointi:

Musiikkia minun korvilleni.

http://www.youtube.com/watch?v=-jfgryvs-zU

(ajatella)

Aivan älytön rumpukonefriikki.

Siis Mobystä puhutaan.

(propsit länteen ja itään)

• ᴐ~

Sherilyn

• Nasdaq
      • Nasdaq

Ei minua ole sytyttänyt yhdenkään miehen kuolema, mutta ainoana yhden naisen on.

On kuin ei olisi mitään muuta, ketään toista, jota paeta.

(Nasdaqimaista naurua)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Ei minua ole sytyttänyt yhdenkään miehen kuolema, mutta ainoana yhden naisen on.

(Nasdaqimaista naurua)

Mulle tulee joskus sellaisa fläsäreitä, että oksat ja nila. Enkä mä mitenkään halua loukata nappuloittensa kanssa painiskelevien immeisten kanssa verb. sillä, että ei sytytä.

Tuli syttyy sateessakin.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Mulle tulee joskus sellaisa fläsäreitä, että oksat ja nila. Enkä mä mitenkään halua loukata nappuloittensa kanssa painiskelevien immeisten kanssa verb. sillä, että ei sytytä.

Tuli syttyy sateessakin.

"Ja sitten minä kirjoitan heistä ja heidän kaltaisistaan, tongin heidän tunkioitaan ja haistelen heidän jalanjälkiään, sillä minä olen Jumalten kulkemilla teillä."

(lainaavaa naurua ilman lainauksia)

• ka nootti
        Nasdaq kirjoitti:

(Nasdaqimaista naurua)

Älä pakene, lakkaa juoksemasta

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

"Ja sitten minä kirjoitan heistä ja heidän kaltaisistaan, tongin heidän tunkioitaan ja haistelen heidän jalanjälkiään, sillä minä olen Jumalten kulkemilla teillä."

(lainaavaa naurua ilman lainauksia)

Ja se missä on Laura Palmer, on fiktiivinen otos tyhjästä päästä.

(fiktiivistä naurua)

• Nasdaq
        ka nootti kirjoitti:

Älä pakene, lakkaa juoksemasta

Musta taas on aika kivaa se että kykenee fiilistelemään ja tuntemaan miten vittumoista se on, kantaa mukanaan päivästä toiseen, viikosta seuraavaan ja vuodesta siihen jo vierivään.

Se se katoa. Ei se häviä tai haalistu, leviä.

(naurua)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Musta taas on aika kivaa se että kykenee fiilistelemään ja tuntemaan miten vittumoista se on, kantaa mukanaan päivästä toiseen, viikosta seuraavaan ja vuodesta siihen jo vierivään.

Se se katoa. Ei se häviä tai haalistu, leviä.

(naurua)

Tragedian mittapuuna käytettäköön meitä: ihmisiä. Se mitä me kerromme ja miten me ajattelemme on historian alku niille jotka näkivät päivänvalon eilen. Vasta sitten tulevat kirjat.

Katso mikä voima, mikä selittämätön voima meissa jyllää jo ennen ensimmäsitäkään sanaa.

(naurua jostain 156 MegaHertzizstä)

(ÄO)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Tragedian mittapuuna käytettäköön meitä: ihmisiä. Se mitä me kerromme ja miten me ajattelemme on historian alku niille jotka näkivät päivänvalon eilen. Vasta sitten tulevat kirjat.

Katso mikä voima, mikä selittämätön voima meissa jyllää jo ennen ensimmäsitäkään sanaa.

(ÄO)

Mutta missä on Laura Palmer?

Sitä minä pohdin öisin, kun juon brenkkua.

(nauuraaaa)

• menkää nukkumaan
        Nasdaq kirjoitti:

(ÄO)

I believe in you

ja sitten tulee sivuseikka, joka pitää saada bittiavaruuteen..
        tämä mies ( Toby Logan) muistuttaa ensimmäistä ihastustani...tosin hänellä oli vihreät silmät. Eikä mulla ole aavistustakaan miltä hän näyttää aikuisena.

http://www.youtube.com/watch?v=IkF9hQ0MnGc

Unihiekat taivaalle,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4516
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      2069
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      159
      1455
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      164
      1436
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1422
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      253
      1214
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      188
      1137
    8. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      203
      1102
    9. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      1017
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      61