Mitä nyt taas

TUOHTUNUT!!

Okei, aloitan tämän jutun kertomalla, että itse olin jäsen irc-galleriassa vuodesta 2003 aina vuoteen 2009 asti.

Silloine aikoneen juteltiin kavereiden kanssa jne.

Mutta nykyään, miten se on edes mahdollista antaa jopa 13 vuoden ikäisiä ns. poseeramassa tissit suurina ja antaen heruttaa itseään?

Jopa irc-gallerian ylläpito sulkee tästä asiasta silmänsä, koska se tuo RAHAA.

Ei tässä, muuten mitään, mutta monet lapset kertovat että heitä ahdistellaan jatkuvasti verkossa.

Todellisuus on se, että nämä 13 vuotiaat ja ei en tarkoita pelkästään 13 vuotiaita vaan kaikkia alle 18 vuotiaita tyttöjä jotka laittavat joka hetki esim. perseherutus kuvan.

Ja sitten miehet saa syytteen siitä, kun joku saatanan ylimeikattu -96 vuonna syntynyt syyttää häntä yllyttämisestä, JA TURHA ON SANOA, ETTÄ KYLLÄ PITÄISI LAPSI TUNNISTAA. VAAN EI, EI VAAN VOI TUNNISTAA. MENKÄÄ ITSE JA KOKEKAA SE

Todellisuuteen kun palataan, monillakaan ei ole syntymäpäivä tiedossa, joten kuinka helvetissä miesten pitäisi tietää, kuinka vanha pakkelinaama siellä ruudun takana on?

Meikit laittomiksi perkele!! Ja syntymäpvän esittely kaikille pakolliseksi!

6

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihän se syntymäpäivän pakolliseksi laittaminen mitään vaikuta, kun sen voi aina huijata. Just kuulin että eräs tutuntuttu oli löytänyt alastonsuomesta 16v tyttärensä kuvia. Ja omakin 10v tyttäreni on monen luokkakaverinsa tavoin Facebookissa vaikka sinne pitäisi olla 13v ikäraja.

Olen kyllä samaa mieltä siitä että noissa hyväksikäyttötapauksissa pitäisi pelkän iän lisäksi ottaa huomioon jos henkilö on näyttänyt ikäistään vanhemmalta.

• vanha nuori

"Olen kyllä samaa mieltä siitä että noissa hyväksikäyttötapauksissa pitäisi pelkän iän lisäksi ottaa huomioon jos henkilö on näyttänyt ikäistään vanhemmalta."

Ei todellakaan pitäisi! Itse olen näyttänyt jo 13-vuotiaana 17-vuotiaalta. Eikä syynä ollut pukeutuminen tai meikkaus (en oikeastaan meikannut), vaan kasvonpiirteet ja vartalo. Henkisesti en todellakaan olisi ollut kypsä mihinkään seksisuhteeseen kenenkään kanssa.

Suojaikäraja on syystä olemasta. Ulkonäöstä ei ketään pidä syyttää tai aletaan TAAS mennä sille linjalle, että tyttö saa itseään syyttää hyväksikäytöstä, kun näytti vanhemmalta tai pukeutui väärin. Totuus on, että syy on AINA TÄYSIN hyväksikäyttäjässä. Vähimmillään siten, että tilaisuus on ns. tehnyt varkaan.

• vanha nuori kirjoitti:

"Olen kyllä samaa mieltä siitä että noissa hyväksikäyttötapauksissa pitäisi pelkän iän lisäksi ottaa huomioon jos henkilö on näyttänyt ikäistään vanhemmalta."

Ei todellakaan pitäisi! Itse olen näyttänyt jo 13-vuotiaana 17-vuotiaalta. Eikä syynä ollut pukeutuminen tai meikkaus (en oikeastaan meikannut), vaan kasvonpiirteet ja vartalo. Henkisesti en todellakaan olisi ollut kypsä mihinkään seksisuhteeseen kenenkään kanssa.

Suojaikäraja on syystä olemasta. Ulkonäöstä ei ketään pidä syyttää tai aletaan TAAS mennä sille linjalle, että tyttö saa itseään syyttää hyväksikäytöstä, kun näytti vanhemmalta tai pukeutui väärin. Totuus on, että syy on AINA TÄYSIN hyväksikäyttäjässä. Vähimmillään siten, että tilaisuus on ns. tehnyt varkaan.

Kirjoitin ehkä vähän huonosti, kun tarkoitin että jos henkilö on tarkoituksella näyttänyt ja antanut kuvan siitä että on vanhempi kuin todellisuudessa onkaan ja sitten toista syytetäänkin hyväksikäytöstä on se aika väärin sitä kohtaan joka luuli toista vanhemmaksi. Silloin ei todellakaan voi syyttää toista hyväksikäytöstä jos itse on huijannut.

• Koko sivusto pois

Mua vaan ihmetyttää, että kuka lähtee hakemaan jostain irc-galleriasta seuraa ja juoksee nimenomaan niiden tissipeppuherukuvien perässä? Mä olen poistanut sieltä tunnukset vuosia sitten. Kaikkihan sen tietää, että siellä liikkuu nimenomaan noita teinityttöjä huulet, tissit ja pylly tyrkyllä ja hakevat sitä huomiota nimenomaan herutuskuvilla. Teinitytöt vielä hakee itseään ja itsetuntoa hivelee ihan varmasti, kun joku vanhempi mies tulee kehumaan. Eniten mua ällöttää ne miehet, jotka siihen läähättämiseen alenee. Hyi yök.

• css~

Samaa mietin tässä, miten aikuisella fiksulla miehellä edes voi olla aikaa tai kiinnostusta pyöriä jossain irceissä? Täällä sentään, vaikka taso on mitä on, keskustellaan aina jostain aiheesta ja saa useamman näkökulman asiaan. Mistä siellä puhutaan? Puhutaan puutaheinää tytöille, jotka osoittautuu liian nuoriksi?

• css~ kirjoitti:

Samaa mietin tässä, miten aikuisella fiksulla miehellä edes voi olla aikaa tai kiinnostusta pyöriä jossain irceissä? Täällä sentään, vaikka taso on mitä on, keskustellaan aina jostain aiheesta ja saa useamman näkökulman asiaan. Mistä siellä puhutaan? Puhutaan puutaheinää tytöille, jotka osoittautuu liian nuoriksi?

Ircserveri on kyllä kätevä yhteydenpitoväline, jos on vaikka kaveripiiri, jossa jokainen istuu paljon tietokoneen edessä. Siinä on sitten yhteys auki kaikille, jotka ovat kirjautuneet kanavalle, tai serverille jos on oma, ja yhteydenpito ei maksa mitään, kun on nettiyhteys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      23
      5913
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      2037
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      27
      1499
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1284
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1145
    6. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      69
      1138
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1117
    8. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1072
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      144
      1067
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      995
    Aihe