Mikä meissä on vikana?

eiköenäätoista

Minä 25v vaalea vesimies nainen, kihlattuni pari vuotta vanhempi pitkähiuksinen rapumies.

Olemme yrittäneet vuodenpäivät saada toista lasta, mutta täysin tuloksetta. Ahistaa, masentaa, enkö minä todella pysty antamaan tyttärellemme sisarusta?

Mies ei puhu, ei osaa keskustella asiasta, ahdistuu vain ja joudun yksin kantamaan tämän asian harteillani.

Mikä meissä on vikana, vai onko vika vain toisessa?

2

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

ei teissä ole mitää vikaa!
      mutta paineita teillä on sitäkin enemmän. jos keskityt rakastelussa vain raskaaksi tulemiseen, niin tulos voi olla nolla.

jos rakastelu alkaa tuntua työnteolta, niin sille on tehtävä stoppi. mies ei kestä sitä alkuunkaan.
      oikeastan näen teidän kodissanne vain suoritusta, missä on tilaa rennolle elämiselle?

keksikää äkkiä muita puheenaiheita, ei lapsi merkitse aivan kaikkea elämässä!
      ota vilpittömästi osaa hänen tekemisiinsä, ole kiinnostunut hänen työstään. jätä lapsipuheet taka-alalle. miten olisi pieni loma?

jättäisin sinuna kaiken lapsensaantiin kohdistuvan puheen pois sukulaislta, keskittyisin vain tavalliseen arjen pyöritykseen. osallenne näkyy niiiiiiiiin paljon onnea ja auringonpaistetta, että on vihdoinkin keskityttävä myös muihin asioihin.

näen kodin ja lämmön, mikä hehkuu onnellista liekkiään. nauttikaa siitä mikä on, älkää puhuko siitä mitä ei ole. sinä saat varmasti lisää lapsia, ainakin kaksi.

t. Keskiyö

• eiköenäätoista

Hei @tuntijasi

Olit aivan oikeassa, tosin en uskonut että siihen ei tarvittaisi kuin pieni hetki että asiat muuttuisivat.

Viestisi jälkeen päätin että nyt saa riittää ja on aika keskittyä asioihin joita meillä on tässä ja nyt, unohdin kaikki maailman testit ja tikut ja stressit ja systeemit ja aloin jopa katsella koulutuksia ja työpaikkoja. Rakentelin tyttärellemme omaa huonetta ja sisustelin kotia. Sitten innostuin lukemaan yhtä eroottista kirjaa ja sen myötä meidän seksielämämmekin vilkastui huomattavasti!

En uskonut että todellakaan vieläkään olisin raskautunut, mutta niin se elämä yllättikin, jo noin lyhyessä ajassa kun vain lopetimme asian ajattelemisen. Nyt jo parisen viikkoa siitä kun tein positiivisen raskaustestin ja en voi muuta sanoa kuin KIITOS! Kiitos tuhannesti sinulle, että sait minun silmäni auki!

Nyt yritänkin jatkaa samaan malliin, hoitaa suhdettamme, tytärtämme, arkea ja toivoa että pieni salaisuus sisälläni jaksaa kasvaa. Joulukin tulossa ja varmasti elämä on taikaa täynnä.

Kaikkea hyvää ja ihanaa sinulle ja kiitos vielä kerran!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1515
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1043
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      403
      911
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      890
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      743
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76