Minä 25v vaalea vesimies nainen, kihlattuni pari vuotta vanhempi pitkähiuksinen rapumies.
Olemme yrittäneet vuodenpäivät saada toista lasta, mutta täysin tuloksetta. Ahistaa, masentaa, enkö minä todella pysty antamaan tyttärellemme sisarusta?
Mies ei puhu, ei osaa keskustella asiasta, ahdistuu vain ja joudun yksin kantamaan tämän asian harteillani.
Mikä meissä on vikana, vai onko vika vain toisessa?
Mikä meissä on vikana?
2
93
Vastaukset
Hei
ei teissä ole mitää vikaa!
mutta paineita teillä on sitäkin enemmän. jos keskityt rakastelussa vain raskaaksi tulemiseen, niin tulos voi olla nolla.
jos rakastelu alkaa tuntua työnteolta, niin sille on tehtävä stoppi. mies ei kestä sitä alkuunkaan.
oikeastan näen teidän kodissanne vain suoritusta, missä on tilaa rennolle elämiselle?
keksikää äkkiä muita puheenaiheita, ei lapsi merkitse aivan kaikkea elämässä!
ota vilpittömästi osaa hänen tekemisiinsä, ole kiinnostunut hänen työstään. jätä lapsipuheet taka-alalle. miten olisi pieni loma?
jättäisin sinuna kaiken lapsensaantiin kohdistuvan puheen pois sukulaislta, keskittyisin vain tavalliseen arjen pyöritykseen. osallenne näkyy niiiiiiiiin paljon onnea ja auringonpaistetta, että on vihdoinkin keskityttävä myös muihin asioihin.
näen kodin ja lämmön, mikä hehkuu onnellista liekkiään. nauttikaa siitä mikä on, älkää puhuko siitä mitä ei ole. sinä saat varmasti lisää lapsia, ainakin kaksi.
t. Keskiyö- eiköenäätoista
Hei @tuntijasi
Olit aivan oikeassa, tosin en uskonut että siihen ei tarvittaisi kuin pieni hetki että asiat muuttuisivat.
Viestisi jälkeen päätin että nyt saa riittää ja on aika keskittyä asioihin joita meillä on tässä ja nyt, unohdin kaikki maailman testit ja tikut ja stressit ja systeemit ja aloin jopa katsella koulutuksia ja työpaikkoja. Rakentelin tyttärellemme omaa huonetta ja sisustelin kotia. Sitten innostuin lukemaan yhtä eroottista kirjaa ja sen myötä meidän seksielämämmekin vilkastui huomattavasti!
En uskonut että todellakaan vieläkään olisin raskautunut, mutta niin se elämä yllättikin, jo noin lyhyessä ajassa kun vain lopetimme asian ajattelemisen. Nyt jo parisen viikkoa siitä kun tein positiivisen raskaustestin ja en voi muuta sanoa kuin KIITOS! Kiitos tuhannesti sinulle, että sait minun silmäni auki!
Nyt yritänkin jatkaa samaan malliin, hoitaa suhdettamme, tytärtämme, arkea ja toivoa että pieni salaisuus sisälläni jaksaa kasvaa. Joulukin tulossa ja varmasti elämä on taikaa täynnä.
Kaikkea hyvää ja ihanaa sinulle ja kiitos vielä kerran!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282661- 1322377
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162073- 1332061
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121794Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161511303Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291162Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901120Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901115Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361039