Olen juuri kehitellyt vienninkehittämisyhdityksen kanssa uudenlaista merkkipäivää, yksinpuhelupäivää. Yksinpuhelupäivän idean ydin on ihmisessä itsessään. Eli kun ihminen jutustelee itselleen hän avartaa itseään ja kokee yhdistyvänsä johonkin suurempaan. Olen näet huomannut, että keskustelu muiden tahojen kanssa on tämän ilmiön vastakohta, eli jarru.Eli pohjimmiltaan dialogi on monologimaista. Yksinpuhelupäivä jouduttaa ihmisen terävöitymistä ja haastaa hänet kampailuun itsessään pullistelevien vastavoimien kanssa.
Toivotan itselleni hyvää itsepuhelupäivää.
(naureskelua itsekseen)
Yksinpuhelupäivä
10
50
Vastaukset
- http://www.youtube.c
- four
Sä olet ihan mahtava. Senku jutustelet. Silläkin on varmasti tarkoituksensa.
Mut yksin (nyrkkeily-)säkin kanssa saattaa jossain vaiheessa käydä tylsäksi.
Toivon oikeasti, että löydät joskus, jostain myös vaihtelun vuoksi itsellesi riittävän haastavaa live juttuseuraa. Molempia tarvitaan. Arvaan että pottuilet tähänki...anna palaa Frank. Niin ja....toisten epätäydellisyyden sietoa....olis hyvä....reenata.
Bon Appetit - määmy
Ei onnaa, luuri soi vähän välii. Etenkin arkena.
Usein on niin että ihmisten välinen dialogi on todellisuudessa vuoromonologia. Omaa asiaa selostetaan hartaudella, mutta kuunteleminen on vähäisempää. Näillä on joka päivä yksinpuhelupäivä. Ite olen mielelläni hiljaa kun voi.
- Nasdaq
Juuri tässä kohtaa oli jutskani ydin. Huomio on hieman hämmentävä, sillä jos kykenee ajattelemaan moniulotteisesti ja huomaa, että kaikki puhuvat itsestään toisilleen, niin ainoa järkevä reaktio tällaisissa tilanteissa on hiljaisuus. Eihän missään muussa tavassa suhtautua ole mitään järkeä. Pitää olla melkoinen puhuja, että jaksaa pitää mielenkiintoani yllä kahta minuuttia kauempaa. Sitten alkaa jo painon vaihtelu jalalta toiselle.
(mellakoivaa naurua)
Puhelen etiäisille päivittäin, kun muita ei ole ja etiäisiä ei kukaan näåe. Puhelen siis itsekseni päivittäin.
- Nasdaq
Hienoa. Ihan suuren maailman mallia, sillä täällä kaikki lässyttävät nappiinsa - toiset sähköäänijohtimeensa ja toiset lääkkeisiinsä. Myös yhdistelmäversioita löytyy.
(chillailevaa naurua) Nasdaq kirjoitti:
Hienoa. Ihan suuren maailman mallia, sillä täällä kaikki lässyttävät nappiinsa - toiset sähköäänijohtimeensa ja toiset lääkkeisiinsä. Myös yhdistelmäversioita löytyy.
(chillailevaa naurua)Prismassa on pidempään Saunalahden edustus, mainosti "Voit puhua kaksi vuotta lähes ilmaiseksi, hinta on 0,99 euroa per kk". Kysyin sitten kenen kanssa keskustelisin, kun tarvitsen puhelinta lääkärin ajantilaamiseen tai viranomaisten kanssa keskusteluun ja lasku on noin 10 euroa/vuosi.
Kysyin sitten keiden kanssa juttelisin, kun ei ole ketään jonka kanssa juttelisi. Ehdotti "Kavereiden ja sukulaisten", alkoi melkein säälittämään, jos sääli ei olis sairautta.
Maksaisin siis 11 euroa/vuosi, kun nyt selviän kympillä per vuosi.- Nasdaq
runontaja kirjoitti:
Prismassa on pidempään Saunalahden edustus, mainosti "Voit puhua kaksi vuotta lähes ilmaiseksi, hinta on 0,99 euroa per kk". Kysyin sitten kenen kanssa keskustelisin, kun tarvitsen puhelinta lääkärin ajantilaamiseen tai viranomaisten kanssa keskusteluun ja lasku on noin 10 euroa/vuosi.
Kysyin sitten keiden kanssa juttelisin, kun ei ole ketään jonka kanssa juttelisi. Ehdotti "Kavereiden ja sukulaisten", alkoi melkein säälittämään, jos sääli ei olis sairautta.
Maksaisin siis 11 euroa/vuosi, kun nyt selviän kympillä per vuosi.Mun on mitä vaikeinta ymmärtää noin minimaalisen (olemattoman) toimintapiirin kaikkia juopia.
Kieltämättä mä olen hieman 'hämmästynyt'.
Siis jos mä en osaa sanoa mitään niin sitten on jokin pahasti vialla.
Yksinpuhuminen on mitä tuottoisinta, turha sitä muiden toljakkeiden kanssa turista kovin usein, ilmavia mielipiteitä jne.
Yksinpuheluista en tiiä, tuntuu oudolta soittaa itelleen ja pitää kahta luuria korvillaan... Helpompi vaan höpötellä ilman luureja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604516Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352069Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591455- 1641436
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481422Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2531214Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1881137- 2031102
- 801017
- 61978