Mikä on elämä?

av

Mikä se on ?

10

103

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiinaex...

eiköhän se oo jokaisen oma rakentama arki ja juhla molempiahan liittyy elämään meillä kaikilla on ollu mahdollisuus vaikuttaa siihen omaan elämäänsä jos se välillä vaikuttaa huonolta sitä voi parantaa sillon kun on kyse kaikesta muusta kun terveydestä sillä siihen ei aina itse voi vaikuttaa elmähän on se joka kuljettaa meidät kehdosta hautaan ihan varmasti jokaisen ja ajallaan ja siihen aikaan voi jokainen vaikuttaa sitä aikaa voi yrittää pidentää mutta toiset myös tekee päätöksen oman elämänsä lopettamisesta ennen aikojaan ja elämä elää vuosien myötä arvot muuttuu harvemmin ihminen elää samalla lailla vauvasta vaariin joskus elämä on helppoo joskus tuntuu että ei kenenkään elämä voi olla näin vaikeeta pääsääntöisesti elämä on sitä että herätään aamulla opiskellaan tehdään töitä ollaan eläkkeellä harrastetaan mennään illalla nukkumaan ja toivotaan että taas saadaan seuraavana aamuna herätä ja jatkaa elämää

• jos et vielä tunne

mikä on elämä, niin tule mä opetan.

av :

elämä olen minä,

hauatko elää,

jos niin täältä löytyy elämä !

• Se on tämä ja tässä.

• O - O

Babegoya ehti sen jo sanoa, mutta toistain silti: Elämä on tänään, tässä ja nyt. - Elätkö sinä (tai minä) tänään, vai ollaanko vain olemassa?

• O - O kirjoitti:

Babegoya ehti sen jo sanoa, mutta toistain silti: Elämä on tänään, tässä ja nyt. - Elätkö sinä (tai minä) tänään, vai ollaanko vain olemassa?

Uskomattomalta kyllä kuulostaa, että joku yrittää opettaa 60 miten eletään :D

• bessie*
        O - O kirjoitti:

Taidanpa olla VAIN olemassa, kun tässä vain automaattisesti hengittelin ja oleilin, miettimättä hetkeäkään, että nyt pitäisi ruveta ihan erikseen ja tosissaan ELÄMÄÄN.

• bessie* kirjoitti:

Taidanpa olla VAIN olemassa, kun tässä vain automaattisesti hengittelin ja oleilin, miettimättä hetkeäkään, että nyt pitäisi ruveta ihan erikseen ja tosissaan ELÄMÄÄN.

Voisit hyvin tehdä senkin, kun Av tajoutuu oppaaksi :D
        Eikö kiehtoisi ?

• bessie*
        babegoya kirjoitti:

Voisit hyvin tehdä senkin, kun Av tajoutuu oppaaksi :D
        Eikö kiehtoisi ?

No jaa, en minä elämään noin yleensä ja kokonaisuutena opasta tarvitse, enkä ehdottomasti haluakaan. Mainitsemallesi nikille taitaa suomen kieli olla vähän vaikeaa, niin kuvittelen. Uskoisin, että hän olisi vähintään yhtä kiehtovaa keskusteluseuraa kuin kuka tahansa täällä, ellei tuota kieliongelmaa? olisi.

• bessie* kirjoitti:

No jaa, en minä elämään noin yleensä ja kokonaisuutena opasta tarvitse, enkä ehdottomasti haluakaan. Mainitsemallesi nikille taitaa suomen kieli olla vähän vaikeaa, niin kuvittelen. Uskoisin, että hän olisi vähintään yhtä kiehtovaa keskusteluseuraa kuin kuka tahansa täällä, ellei tuota kieliongelmaa? olisi.

Ei mies paha ole ollenkaan, tuntuu vain kiemurtelevan omissa pään sisäisissä harhaluuloissa ja asenteissa.

Olet varmaan oikeassa, että hänenkin kanssaan saisi kiehtovan keskustelun aikaiseksi jos nuotiolla turistaisiin.

Ihmisten elämänkokemukset ovat aina kiinnostavia.

• babegoya kirjoitti:

Uskomattomalta kyllä kuulostaa, että joku yrittää opettaa 60 miten eletään :D

@babegoya En todellakaan tarkoittanut kommenttiani sinulle henkilökohtaisesti enkä opetukseksi kenellekään. Kuvittelin kirjoittavani kommentin yleiseen keskusteluun.

Ajattelin omaa tämän hetkistä tilannettani ja (live)keskustelujen mukaan itedän olevan monia muitakin, joilta kuluu välillä päiviä saamattomana, ellei ole "pakko" aktivoitua. Turha löhöily tai netissä roikkuminen ei lataa positiivista energiaa, ja vähemmän mieluisat tehtävät jaksavat odottaa tekijäänsä katioamatta mihinkään. Mielestäni päiviä ei kannattaisi tuhlata, vaan pitäisi aktivoitua ja yrittää sisällyttää jokaiseen päivään jotain mieleistä ja/tai virkistävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit minusta mies

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm
      Ikävä
      71
      1087
    2. Niin se mies

Mikä sen miehen etunimi muuten on ketä kaipailet
      Ikävä
      55
      998
    3. Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin

Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s
      Ikävä
      43
      966
    4. Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."

Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      784
    5. Martina ja Levin kiinteistö

Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      322
      718
    6. Selvitetään tämä meidän välinen juttu

Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte
      Ikävä
      21
      714
    7. Mikä on ollut

Paras kuva kaivatustasi?
      Ikävä
      33
      645
    8. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      44
      608
    9. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      178
      595
    10. Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta

Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi
      Tv-sarjat
      8
      582
    Aihe