Mikä on elämä?

av

Mikä se on ?

10

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiinaex...

eiköhän se oo jokaisen oma rakentama arki ja juhla molempiahan liittyy elämään meillä kaikilla on ollu mahdollisuus vaikuttaa siihen omaan elämäänsä jos se välillä vaikuttaa huonolta sitä voi parantaa sillon kun on kyse kaikesta muusta kun terveydestä sillä siihen ei aina itse voi vaikuttaa elmähän on se joka kuljettaa meidät kehdosta hautaan ihan varmasti jokaisen ja ajallaan ja siihen aikaan voi jokainen vaikuttaa sitä aikaa voi yrittää pidentää mutta toiset myös tekee päätöksen oman elämänsä lopettamisesta ennen aikojaan ja elämä elää vuosien myötä arvot muuttuu harvemmin ihminen elää samalla lailla vauvasta vaariin joskus elämä on helppoo joskus tuntuu että ei kenenkään elämä voi olla näin vaikeeta pääsääntöisesti elämä on sitä että herätään aamulla opiskellaan tehdään töitä ollaan eläkkeellä harrastetaan mennään illalla nukkumaan ja toivotaan että taas saadaan seuraavana aamuna herätä ja jatkaa elämää

• jos et vielä tunne

mikä on elämä, niin tule mä opetan.

av :

elämä olen minä,

hauatko elää,

jos niin täältä löytyy elämä !

• Se on tämä ja tässä.

• O - O

Babegoya ehti sen jo sanoa, mutta toistain silti: Elämä on tänään, tässä ja nyt. - Elätkö sinä (tai minä) tänään, vai ollaanko vain olemassa?

• O - O kirjoitti:

Babegoya ehti sen jo sanoa, mutta toistain silti: Elämä on tänään, tässä ja nyt. - Elätkö sinä (tai minä) tänään, vai ollaanko vain olemassa?

Uskomattomalta kyllä kuulostaa, että joku yrittää opettaa 60 miten eletään :D

• bessie*
        O - O kirjoitti:

Taidanpa olla VAIN olemassa, kun tässä vain automaattisesti hengittelin ja oleilin, miettimättä hetkeäkään, että nyt pitäisi ruveta ihan erikseen ja tosissaan ELÄMÄÄN.

• bessie* kirjoitti:

Taidanpa olla VAIN olemassa, kun tässä vain automaattisesti hengittelin ja oleilin, miettimättä hetkeäkään, että nyt pitäisi ruveta ihan erikseen ja tosissaan ELÄMÄÄN.

Voisit hyvin tehdä senkin, kun Av tajoutuu oppaaksi :D
        Eikö kiehtoisi ?

• bessie*
        babegoya kirjoitti:

Voisit hyvin tehdä senkin, kun Av tajoutuu oppaaksi :D
        Eikö kiehtoisi ?

No jaa, en minä elämään noin yleensä ja kokonaisuutena opasta tarvitse, enkä ehdottomasti haluakaan. Mainitsemallesi nikille taitaa suomen kieli olla vähän vaikeaa, niin kuvittelen. Uskoisin, että hän olisi vähintään yhtä kiehtovaa keskusteluseuraa kuin kuka tahansa täällä, ellei tuota kieliongelmaa? olisi.

• bessie* kirjoitti:

No jaa, en minä elämään noin yleensä ja kokonaisuutena opasta tarvitse, enkä ehdottomasti haluakaan. Mainitsemallesi nikille taitaa suomen kieli olla vähän vaikeaa, niin kuvittelen. Uskoisin, että hän olisi vähintään yhtä kiehtovaa keskusteluseuraa kuin kuka tahansa täällä, ellei tuota kieliongelmaa? olisi.

Ei mies paha ole ollenkaan, tuntuu vain kiemurtelevan omissa pään sisäisissä harhaluuloissa ja asenteissa.

Olet varmaan oikeassa, että hänenkin kanssaan saisi kiehtovan keskustelun aikaiseksi jos nuotiolla turistaisiin.

Ihmisten elämänkokemukset ovat aina kiinnostavia.

• babegoya kirjoitti:

Uskomattomalta kyllä kuulostaa, että joku yrittää opettaa 60 miten eletään :D

@babegoya En todellakaan tarkoittanut kommenttiani sinulle henkilökohtaisesti enkä opetukseksi kenellekään. Kuvittelin kirjoittavani kommentin yleiseen keskusteluun.

Ajattelin omaa tämän hetkistä tilannettani ja (live)keskustelujen mukaan itedän olevan monia muitakin, joilta kuluu välillä päiviä saamattomana, ellei ole "pakko" aktivoitua. Turha löhöily tai netissä roikkuminen ei lataa positiivista energiaa, ja vähemmän mieluisat tehtävät jaksavat odottaa tekijäänsä katioamatta mihinkään. Mielestäni päiviä ei kannattaisi tuhlata, vaan pitäisi aktivoitua ja yrittää sisällyttää jokaiseen päivään jotain mieleistä ja/tai virkistävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      533
      1753
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      853
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      711
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      687
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      65
      608
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe