miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää.
Parhainta vointia joka tapauksessa!
Harmittaa kun en saa edes tietää
93
1453
Vastaukset 93
- Anonyymi00001
Mulla menee ihan huippu hyvin !
- Anonyymi00057
Hienoa!
- Anonyymi00073
Krapula
- Anonyymi00002
Koetin tätä myös häneltä kysyä saamatta vastausta. Minulla menee ihan hyvin. Terveyden ja kunnon eteen täytyy kyllä tehdä jatkuvasti töitä kun ikää tulee lisää. Riittävä unen saanti on etenkin tärkeää ja viime aikoina olenkin lisännyt sitä.
- Anonyymi00058
Hienoa!
- Anonyymi00003
Miks et saa, kyllä saat.
- Anonyymi00005
Joillain on tapana polttaa kaikki sillat 🙄
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joillain on tapana polttaa kaikki sillat 🙄
Ja jotkut kiusaa porukalla
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
En kuulu sellaiseen porukkaan, mutta kyllä olen ollut sen kohteena ja välillä edelleen tulee piikkejä joilla osoitetaan että seurataan.
- Anonyymi00037
Anonyymi00011 kirjoitti:
En kuulu sellaiseen porukkaan, mutta kyllä olen ollut sen kohteena ja välillä edelleen tulee piikkejä joilla osoitetaan että seurataan.
Olet todella kiinnostava tapaus sitten, koska seurataan.
- Anonyymi00050
Anonyymi00006 kirjoitti:
Voiko oikeasti olla aikuisia ihmisiä, jotka kiusaavat tarkoituksen mukaisesti toisiaan? Ei ole ihme, että lapsia kiusataan koulussa, kun he saavat "kiusaaminen sallittu" esimerkin kotoa.
Ehkä meidän aikuisten pitäisi muistaa, että olemme esimerkki ei pelkästään omille lapsille vaan kaikille lapsille.
Työpaikka kiusaaminen johtuu yleensä alemmuuden tunteesta toista kohtaan. Hänessä on jotain enemmän kuin kiusaajalla. Todennäköisesti älykkäämpi, niin tyhmähän sen täytyy olla, vaikka tyhmäksi haukutun äö olisi paljon korkeampi kuin haukkujan.
Ollaan ystävällisiä kaikille iästä, seksuaalisesta suuntautumisesta, kauneudesta, komeudesta, erilaisuudesta, kulttuuritaustasta huolimatta, se ei ole keneltäkään itseltä pois ❤️
- Anonyymi00004
Viimeisiä hetkiä,,,,,
- Anonyymi00029
Ennen...🌛
- Anonyymi00007
Aina voi tulla kasvotusten kysymään niinkuin tapoihin kuuluu.
- Anonyymi00008
Kasvojaan kun ei enää näe.
- Anonyymi00024
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kasvojaan kun ei enää näe.
Mites jos laittasin tähän väliin, kun sopis kun tukka päähän: Alatalon klassikkobiisiä lainatakseni: Nuo kasvot miesteenhuoneen peilistä, joita tuijotan. Ei ne minun oo vaan omaisuutta ryyppyporukan. Mutta yksi seikka tässä sentään lohduttaa: Se että sinä🫵olet voinut mua joskus rakastaa... On silti hyvä ettet näe minua nyt. En tahdo että vuokseni sä järkytyt. Kun mennyt kaikki on, niin jäljelle jää vain tuo: Ihmisen ikävä toisen luo...🎶❤️
- Anonyymi00009
koittanu tässä luoda muutakin elämää kun halusin lapsia nuorena te sen sijaan vttu pelleilet ja olette pelleileet jokku jopa kymmeniä vuosia jossakin palstalla olette niin säälittävää alaluokkasta kastia huh huh onnittelut
- Anonyymi00010
Jos olisin tärkeä et olisi ikinä pitänyt hiljaisuutta näin kauan
- Anonyymi00054
Eiköhän siihen tanssiin tarvita aina kaksi
- Anonyymi00059
Anonyymi00054 kirjoitti:
Eiköhän siihen tanssiin tarvita aina kaksi
Ei todellakaan tarvita. Kun toinen sanoo, että ei sitten yhteyttä, niin se on sitten niin.
- Anonyymi00060
Joskus ihmiset voivat vain etääntyä, vaikka toisesta välittääkin. Syynä voi olla, että toinen luulee toisen olevan varattu tms.
- Anonyymi00012
Menikö miehelle vai naiselle alotus?
- Anonyymi00014
Ei sitä kaikkea tarvitsekaan tietää, jotkut asiat on hyvä pitää mielikuvituksen varassa.
- Anonyymi00015
Ei ketään kiinnosta vaik kuolisin
- Anonyymi00018
Sama
- Anonyymi00061
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sama
Oi, oi, olette tärkeitä!
- Anonyymi00016
Kiitos .
Mä huomasin ettet pysty kuunteleen
Yhtään mitään aitoa tai muhun liityväö asiaa mies.
Torjuit kaiken
Viimeusn kanden vuoden aikana
Kun kapasin ymmörystäsi
Ja tukeadi ... siksi en nyt soittele
Ei sua mies kiinostanu ku seksi ja
Se että sö saat .
Toivoin että huomaisit ajoissa
Minutkin
Etkä nyt täällä sitten
Valitraisi ja haukkuisi lapseliseksi
Sua ei vain kiinostanut ..
Joten ajauduimme kauas toisitamme
Viimeinen niiti oli nyt tää
Et lähdit laivalle. Et kä tavannut
Olisin tarvinnu sua enenmän kun koskaan . Mies
Mä jaksan enää vain sen toiveen
Voimalla et
On pakko olla jotain parmpas tulossa
Myös mulle
Kalton kohdellulle naiselle - Anonyymi00017
Fb keksitty,vilkase onko sielä.
- Anonyymi00021
Siellähän se totuus näytetään. Eikun.
- Anonyymi00019
Ei sen välii, muten menee, se on tärkeintähän muilla menee hyvin.
- Anonyymi00020
Vahingossa taisin tuhota terveyttäni vielä lisää tässä taannoin. No, kantapääkoulu on mulle paras koulu varmaan :( . En jaksa muutenkaan kovin hyvin, yritän saada kaiken toimimaan, mutta sen vaan sanon että sinun ei kannata nyt lähestyä minua millään tavalla.
- Anonyymi00022
Niin, opitko;)?
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Niin, opitko;)?
ainakin toivon niin.. :D
- Anonyymi00028
Miksi ei kannata? Kyllä haluan ja teenkin niin, jos tilaisuus tulee.
- Anonyymi00035
Anonyymi00028 kirjoitti:
Miksi ei kannata? Kyllä haluan ja teenkin niin, jos tilaisuus tulee.
koska salaisuus on osittain paljastunut, ihmiset ei ole sokeita ja tyhmiä ja ne myös juoruaa
- Anonyymi00040
Anonyymi00035 kirjoitti:
koska salaisuus on osittain paljastunut, ihmiset ei ole sokeita ja tyhmiä ja ne myös juoruaa
En ole tietoinen.
- Anonyymi00023
Olisi saanut tietää, jos olisi ollut mielenkiintoa ottaa yhteyttä ja myös sanoistani täällä kopin. Nythän se tieto tuleekin sit ns. jälkikäteen. Happy there now?
- Anonyymi00030
Toi "Happy Now" juttu, aika häiritsevää kyllä.. Mä sanoin sen jollekin tietylle aiemmin, jonka jälkeen sitten sitä alkoi näkymään "vttuiluna" ja sellasta....
Oon sanonut myös että mä en ole keneksi luulet. Et sillein "tosi reilua" toi toiminta ja "kuittailu" sekä muu pska. - Anonyymi00031
Ja nyt kun on tuota tietoa enemmänkin, voidaan todeta koko tältä ajalta se suunnitelmallisuus, mihin teillä siellä ei ole laittaa mitään syyksi. Näin pyörähti tämä sinne teille tai sanoisinko kuin bumerangi se palaa, mutta kestääkö joka puolella tapahtuneet yksityiskohdat sitten niiden vastaavien tahojen maineen ja kaiken, mitä tästä tulee. Sinne kyllä kerrottiin jo aikaa sitten, mutta kukaan teistä ei noteerannut eikä halunnut alkaa tehdä mitään. Näin ne sitten vääjäämättä etenee.
- Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
Toi "Happy Now" juttu, aika häiritsevää kyllä.. Mä sanoin sen jollekin tietylle aiemmin, jonka jälkeen sitten sitä alkoi näkymään "vttuiluna" ja sellasta....
Oon sanonut myös että mä en ole keneksi luulet. Et sillein "tosi reilua" toi toiminta ja "kuittailu" sekä muu pska.Vuosia sitten? Vuosia sittenkö sanoit tuon?
- Anonyymi00039
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ja nyt kun on tuota tietoa enemmänkin, voidaan todeta koko tältä ajalta se suunnitelmallisuus, mihin teillä siellä ei ole laittaa mitään syyksi. Näin pyörähti tämä sinne teille tai sanoisinko kuin bumerangi se palaa, mutta kestääkö joka puolella tapahtuneet yksityiskohdat sitten niiden vastaavien tahojen maineen ja kaiken, mitä tästä tulee. Sinne kyllä kerrottiin jo aikaa sitten, mutta kukaan teistä ei noteerannut eikä halunnut alkaa tehdä mitään. Näin ne sitten vääjäämättä etenee.
Ja tässä puhutaan jo siitä, mikä on se kaikkein vakavin. Oliko varaa siihen?
- Anonyymi00042
Anonyymi00034 kirjoitti:
Vuosia sitten? Vuosia sittenkö sanoit tuon?
Nyt tässä muutaman vuoden sisällä joskus.
- Anonyymi00048
Anonyymi00042 kirjoitti:
Nyt tässä muutaman vuoden sisällä joskus.
Jaa. Mulle se tuli vastaan, kun esitin kysymyksen, oliko hänellä ikävä minua. Vuosia sitten siis ja siksi mainitsin tuon.
- Anonyymi00025
Tärkeä tuntuu olevan.
Missä on yhteystiedot? - Anonyymi00027
Sellainen henkilö joka kokee tärkeäksi minut. Pystyy kysymään asiaa suoraan, eikä hänen tarvitse pelleillä palstalla.
- Anonyymi00032
Aina ei ole näin. Voi kokea tärkeäksi mutta kunnioittaa toisen halua pysyä erossa.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Aina ei ole näin. Voi kokea tärkeäksi mutta kunnioittaa toisen halua pysyä erossa.
Sitten ei ole tärkeä vaan pakkomielle.
- Anonyymi00038
Anonyymi00032 kirjoitti:
Sinä saat ottaa yhteyttä ystävänä, mutta älä elättele toiveita rakkaudesta.
- Anonyymi00047
Anonyymi00038 kirjoitti:
Tämä lause on se pelkoni. Siksi tämä kupla tulee olemaan kupla elämäni loppuun saakka. Sivusta
- Anonyymi00053
Anonyymi00038 kirjoitti:
Minulla on juuri toisin päin.
- Anonyymi00068
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sitten ei ole tärkeä vaan pakkomielle.
Se on juuri noin, yhdellä henkilöllä on ollut jo todella kauan kestänyt pakkomielle minua kohtaan ja en voi sietää häntä ollenkaan!
- Anonyymi00036
https://youtu.be/tKB4h9gvmm0?
https://youtu.be/te74HWzG6-o?is :DD - Anonyymi00041
Kiitti. Ihan ok kai. Harmittaa, jos muhun uskotaan ja ei pysty vastaamaan.
- Anonyymi00043
Hohhoijaa. Pitää varmaan alkaa leipomaan joulupipareita ja hedelmäkakkuja.
- Anonyymi00044
Minä olen vähän semmoinen tässä elämässä menetetty tapaus. Olen toki vielä terve ja työssäkäyvä, mutta en vaan tunne kuuluvani mihinkään enkä sopivani mihinkään. Siksi odotan taivaaseen pääsyä.
- Anonyymi00069
Toivottavasti et enää koskaan stalkkaa minua, koska en voi sietää sinua., enkä halua koskaan olla missään tekemisissä kanssasi! Olet todella vastenmielinen ihminen minulle minun näkökulmasta katsottuna!
- Anonyymi00045
Mulle merkkaisi äärettömästi kun sitä ees kysytäis multa tai nimenomaan hän kysyis.
- Anonyymi00046
Sinä olet hänelle merkityksetön toinen ääripää taas on ettei hän halua turhaan huolestuttaa sinua siinäkin välillä on miljoonia eri vaihtoehtoja ja välimuotoja ääripäistä
- Anonyymi00049
Olenko sinusta jotenkin huonokuntoinen tai sairaanoloinen? Kun terveyttäni mietit?
n>m - Anonyymi00051
Niin.
Kaikki asiathan eivät kuulu sinulle.
Olen alkanut pohtimaan, parempi kertoa niille, joihin tuntee luottamusta. - Anonyymi00052
Jos noin paljon kiinnostaa niin kysy suoraan vaan. Täällä en vastaa.
- Anonyymi00055
Aloitus oli naiselle.
AP- Anonyymi00077
Minullakin ikävä sua Markku❤️🤗
- Anonyymi00056
Hieno ajatus jollekin. Se, että toivoo toiselle hyvää, on jo paljon. Jos ei jostain syystä kohtaa, sille ei aina voi mitään. Jos kuitenkin toivoo kohtaamista ja sitä, että toisella on kaikki hyvin, on se jo välittämistä, eikä mitenkään merkityksetöntä. Voi hyvin!
- Anonyymi00070
Minä en halua enää koskaan yhtäkään kohtaamista häirikön kanssa, koen hänet todella vastenmielisenä henkilönä!
- Anonyymi00074
Anonyymi00070 kirjoitti:
Minä en halua enää koskaan yhtäkään kohtaamista häirikön kanssa, koen hänet todella vastenmielisenä henkilönä!
Ok. Tuo on ihan ymmärrettävää. Tarkoitin tietysti muuta kuin todellista häirikköä. Jos tunteita oli molemminpuolin ja molemmat kuitenkin kaipaavat.
- Anonyymi00062
Jos sitä aletaan kysymään viime metreillä tai vaikkapa syystä, minkä tietää olevan itselleen haitaksi, on se ihan vadelman väärin.
- Anonyymi00063
Viestillä voipi kysyä, kanavia löytyy tai vaikka soittaa. Olisi kiva vaihtaa kuulumisia
- Anonyymi00071
Minä en halua minkäänlaisia kuulumisia stalkkerilta! En voi sietää häntä!
- Anonyymi00064
Älykkyysosamääräsi aloittaja?
- Anonyymi00065
No, mietin tässä vaan, että kyllä olin ala-asteella tyhjä lapsi sisältä. .
Oli ankeaa olla yksin LAPSI naapureiden mielestä.
t.
M - Anonyymi00066
Kiitokset ajatuksistasi minun suhteen , en aiemmin olettanut että tuollainen olisi Sinua oikeasti kiinnostanut . Kiitos , niistähän voisi syntyä ajatusleikkejä moniin iltoihin joita selaamalla voi tapahtua jotain arvokastakin ? Sitä odotellen . ( jes : )
- Anonyymi00067
Minua ei kiinnosta yhdenkään sellaisen henkilön elämä joka täällä kirjoittaa!! Elämässäni ovat olleet jo kauan vain omat lapseni ja yhtään uutta ihmistä ei minun elämääni enää koskaan tule! Joten kannatta aina pysyä kaukana minusta!
- Anonyymi00072
Minuakin harmittaa, kun ei tiedä mitään toisesta. Voin vaihtelevasti, perusterve, mutta tähän ikävöintiin liittyen. Miten sinä voit? Anonyymistihän täällä kysytään, mutta silti.
- Anonyymi00075
No kaikenlaista pientä kremppaa se tuo ikä mukanaan.
- Anonyymi00076
Tämä mitä meillä on ollut, katsomme yhteen suuntaan ja seuraamme toista. Olemme sekä toisella että toisella puolella. Tarkoitamme mitä sanomme, mutta tarkoitusperämme ovat silti erilaiset.
- Anonyymi00078
Ihan hyvin menee. Pidän talvilomaa ens viikolla, kun ei jaksa muuten talvea leipoa. Muuten menee hyvin. Äippä kuntoutui sydämen vajaatoiminnasta kotiinsa. Auttelen häntäkin. Pojulle terkkuja, olet yhä tärkeä🤗
- Anonyymi00079
no päivittäin on kipuja
- Anonyymi00080
sattuu riekiin mahaan jalkoihin kutiaa kaikki paikat jne
- Anonyymi00081
eipä ollu tämmösiä kymmene vuott sitten vanhuus ei todellakaan tule yksin😅
- Anonyymi00082
Vaihtelee mielialat. Välillä väsyttää, välillä vähän vähemmän ja vuorottelee masennus ja voimakas ahdistus. Ja sitten toisinaan taas päästän irti kaikesta ja tajuan sen, että ei tämä elämä niin vakavaa ole. Voin valita sen, miten suhtaudun niihin asioihin, mitä en pysty muuttamaan.
- Anonyymi00083
Ei kuulu sinulle, keskity vain omiin asioihisi. Olen jo tehnyt sen selväksi ettemme ole toisillemme enää mitään.
- Anonyymi00084
Tässä nyt omia jaksamisia aina tarvi joka käänteessä olla miettimässä. Puhallustesti käteen kertoi että hengitän, olen siis elossa 👌🏻
- Anonyymi00085UUSI
Tää taitaa olla semmoinen sivusto missä katkerat Casanovat kokoontuu
- Anonyymi00086UUSI
åiidi5tidkitti im pöo moom ,ol' jedidflomysd
mwom5m l'go ei66sd,defdd 5iplrepr6plroööer r54i5rrgfmr å'oh'm'- Anonyymi00088UUSI
Jaahas kiimassa taas
- Anonyymi00087UUSI
Tänään ajattelin sekoavani, kun olin nukkunut niin vähän yöllä, mut onneksi sain nukuttua päivällä takas. Toivottavasti ensi yö menee paremmin. Muuten voin kyl hyvin🤍
- Anonyymi00089UUSI
On mennyt kuin nürbgburgringillä.
- Anonyymi00090UUSI
Hyvin jaksan siihen nähden koska velipoika päätti päivänsä sahaamalla itseään moottorisahalla kaulaan. En vieläkään tiedä syytänkö vapaakirkkoa vai helluntalaisia.
- Anonyymi00092UUSI
En minäkään ihan täyspäivänen ole. Lapsuuden ystävällä on skitsofrenia. Hän tuli kylään ja aamulla rupesi keittämään kahvia. Ei laittanut vettä ja palohälytin rupesi piippaamaan. Kysyin pitäisikö sinun mennä kotiin? Hän lähti ovet paukkuen ja ajoi ojaan.
- Anonyymi00093UUSI
Kun kysyt niin varmaan saat tietää.
Kannattaa oikeesti kysyä ja näyttää se jos joku on tärkeä, edes jotenkin.
Ei siinä varmaan mitään menetä jos ottaa yhteyttä johonkin ihmiseen josta välittää.
Tietty jokaiselle ei ole mahdollista kysyä, taikka näyttää sen toisen merkitsevän ja olevan tärkeä ihminen. Mut jos on nimi, numero, osoite, tai edes joku somessa oleva mahdollisuus laittaa viestiä sille tärkeälle, niin silloin kannattaa laittaa. - Anonyymi00094UUSI
Sanoisin että näiltä sivustoilta ei synny parisuhteita. Olen ollut Tinderissä ja ainoat matchit tulivat venäjältä ja thaimaasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101290- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66751
- 33642
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78501