tarkoitetun lehden verkkosivuja, keskustelupalstaa.
Sinne voi siirtää myös kuvia. Keskusteltiin, aloitettu jo vuosia sitten, peräpukamista kuvan kanssa.
Kaipaisitko että tänne voisi siirtää kuvia? Tulisiko muuta kuin kissankuvia.
Minä laittaisin kyllä metsänherkkuja katseltavaksi.
Lueskelin erään vanhemmalle väestölle
25
127
Vastaukset
Ei kuvia kiitos, profiilikuvat riittävät.
Tämä palsta ei ole Naamakirja.
Ei vaikka näyttäisikin Hillalta.
H.- limanuljaska
Ei se ollut niin värikäs!
- limanuljaska
hunksz kirjoitti:
"limanuljaska"
Ja sinäkö se taas.
Näkemiin.
H.nousee kuin sienie sateella
Eikös niitä kuvia voi jo nyt laittaa omalle profiili-sivulle? Vai yksikö sinne vaan mahtuu? - Kuvia on tietysti aina kiva katsella, mutta netissä on mielestäni jo nyt melkein ylitarjontaa.
Tuskin lataisin itse tänne kuvia, koska olen tottunut julkaisemaan niitä omassa kuvagalleriassani sekä julkisesti avoimissa että salasanan taakse piilotetuissa kansioissa tuttujen imuroitavaksi. - Peräpukamakuvia en ole ottanut - vielä.;D- 20+16
Voihan sitä laittaa kuvia vaikka aijaan ja linkin tänne, laitappa muutama maukas luontoherkkukuvalinkki :)
- limanuljaska
en tiedä viitsinkö sitä opetella, ei ole minulla käytössä
Miulla on netissä yli 5000 kuvaa, muualla, määrä kasvanee vielä tänään. Tänne ei tee mieli laittaa mitään erityistä, peräpukamia nyt ainakaan.
- ?
Eihän tämä meidän hyväksemme ole, vaan mainosten näkymiseksi ja ilmaisena palstana houkuttamaan mahdollisia kävijöitä.
Monikohan enää jaksaa?
Eikö niitä naamataulukirjoja ole muualla tarpeeksi?"?"
Näinhän tuli jo aikaisemmin sanottuakin.
"Tämä palsta ei ole Naamakirja.
Ei vaikka näyttäisikin Hillalta."
H.- ?
hunksz kirjoitti:
"?"
H.Taas kerran, vastaan AINA aloittajalle. En ole velvoitettu jaamaamaan koko kirjastoa.
? kirjoitti:
Taas kerran, vastaan AINA aloittajalle. En ole velvoitettu jaamaamaan koko kirjastoa.
"?"
Tekisi se hyvää meille muille.
Ei tarvitsisi lukea toistoja toiston perään.
Ja tympiintyä tunteesta että siellä taas joku ratsastaa muitten ajatuksien varassa.
Kannattaisi aina olla ensimmäinen ajatuksensa kanssa, eikä vasta viimeisten joukossa.
Homma on vähän kun hiihtäisi viimeisenä jonossa, latu on jo sileä ja helppohiihtoinen. Viimeisenä on aina helppoa, siellä on myös ollut aikaa miettiä selityksiä.
H.- Napanöyhtämiehelle!!
hunksz kirjoitti:
"?"
H.Napanöyhtämies taas omalla asiallaan. Kuinka napanöyhtämies jaksaa jatkaa aina vaan. Katso peiliin ja kasva Ihmiseksi, sinä napanöyhtämie!
- Napanöyhtää Naparöyh
hunksz kirjoitti:
"?"
H.Napanöyhtämies taas omalla asiallaan. Kuinka napanöyhtämies jaksaa jatkaa aina vaan. Katso peiliin ja kasva Ihmiseksi, sinä napanöyhtämie!
- huu ja haa
hunksz kirjoitti:
"?"
Tekisi se hyvää meille muille.
Ei tarvitsisi lukea toistoja toiston perään.
Ja tympiintyä tunteesta että siellä taas joku ratsastaa muitten ajatuksien varassa.
Kannattaisi aina olla ensimmäinen ajatuksensa kanssa, eikä vasta viimeisten joukossa.
Homma on vähän kun hiihtäisi viimeisenä jonossa, latu on jo sileä ja helppohiihtoinen. Viimeisenä on aina helppoa, siellä on myös ollut aikaa miettiä selityksiä.
H."Ei tarvitsisi lukea toistoja toiston perään."
Paraskin puhumaan, lopettaisit omien kommenttiesi loputtoman toistamisen. Se vasta tympii kun palstapelle jatkaa aina vaan. Vähissä ovat omatkin ajatuksesi.
T.
- pukamaton pukahtaja
Ai, sinäkö siellä sait tukkapöllyä trollaamisesta? :D
Olihan siellä linkkinä muutakin samantapaista, tuli kovin sääli
nuoria lääkärinplanttuja, mitä joutuvatkaan katselemaan.
Me tärkeilevät kirjoittajat emme näytä sietävän edes vaivoista
kirjoitettua sanaa.- pukamaton pukahtaja
Tuo oli aloittajalle, siis limanuljaskalle.
- limanuljaska
En saanut mitään pöllyä, tänään löysin sivuston ja tuli vaan mieleen että mikä metelisoppa mahtais syntyä jos tänne sais viestien mukaan kuvat. Juu katsoin senkin toisen, siistejä kuvia molemmat.
- limanuljaska
pukamaton pukahtaja kirjoitti:
Tuo oli aloittajalle, siis limanuljaskalle.
Niin vielä, luin juttua siksi että itsellä moinen vaiva ja ajattelin hoidattaa.
Ikävä makailla vanhana kakkavaipoissa ja kutiavissa pukamoissa. Kuka minua pyyhkii ja pesee, ei kukaan. Hyvä jos naaman joskus pyyhkivät.
- perävalot
Minusta täällä tärkeimpiä ovat sanat. Kuvakirjoja on muualla.
Meikällä ei olisi enää mahdollisuutta laittaa kuvaa hemorroideistaankaan. Olen kuviensiirron kannalla. Hyvä kuva sanoo enemmän kuin tuhat sanaa...riippuen tietenkin kuka on se sanoja ;)
Olen jo kauan ajatellut sitä mahdollisuutta, että voisin ikäänkuin vahvistaa kirjoituksiani kuvasiirroilla. Olen samaa mieltä kanssasi.
korpikirjailija kirjoitti:
Olen jo kauan ajatellut sitä mahdollisuutta, että voisin ikäänkuin vahvistaa kirjoituksiani kuvasiirroilla. Olen samaa mieltä kanssasi.
Kirjoittelen monilla muilla foorumeilla joissa kuvasiirrot ovat mahdollisia. Ne tarkentavat ja vahvistavat viestejä, asiallisesti käytettyinä. Ei todellakaan ole tarkoitus laittaa perhepotrettejaan yleiseen jakoon vaan nimenomaan tekstiin liityviä ja sitä selittäviä kuvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5331753Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84853
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2687- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65608- 65533