Onko

Ratikkakuski.

epäilyttävää kun joku kertoo asuvansa Helsingissä, mutta ei tunnista kyseisen kaupungin keskeisempiä paikkoja?

He-hee! :-)

55

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No jos on vasta muuttanut, niin ei yhtään ihmeellistä jos ei kaikkia paikkoja tunnista. Tai on kotona viihtyvää sorttia, joka ei paljon kotikulmiin jaksa tutustua.

• Nasdaq

Sä niin nopsana tyttelinä aina ehdit ennen minua. Sitten mulle jää kaikenlainen muu naputtelu, kun asiateksti on varastettu jo aikaa sitten nenän edestä.

(sua suosittelevaa naurua)

• Nasdaq kirjoitti:

Sä niin nopsana tyttelinä aina ehdit ennen minua. Sitten mulle jää kaikenlainen muu naputtelu, kun asiateksti on varastettu jo aikaa sitten nenän edestä.

(sua suosittelevaa naurua)

Öh anteeksi . :)

Koitan olla hitaampi.

• Nasdaq
        voopotin kirjoitti:

Öh anteeksi . :)

Koitan olla hitaampi.

No ei sun tartte. Kato jos mä hoidan tämän 'jämäpuolen', niin mä pysyn ikään kuin omassa sarjassani.

(naurua)

• Nasdaq kirjoitti:

No ei sun tartte. Kato jos mä hoidan tämän 'jämäpuolen', niin mä pysyn ikään kuin omassa sarjassani.

(naurua)

Heh. Hassu. :D

• Nasdaq
        voopotin kirjoitti:

Heh. Hassu. :D

Ei kun possu.

- Nöf nöf -

• Nasdaq kirjoitti:

Ei kun possu.

- Nöf nöf -

Eli siis "nötte". :)

No eipä mullakaan juuri asiaa aina ole. Eikä aina jaksa vaan asiaa. Joskus on kivaa olla vaan ihan nolla ja kuutamolla. ;)

Mut sulla on verbaalista luovuutta. Se kompensoi, vaikkei aina olis asiaakaan.

• Nasdaq
        voopotin kirjoitti:

Eli siis "nötte". :)

No eipä mullakaan juuri asiaa aina ole. Eikä aina jaksa vaan asiaa. Joskus on kivaa olla vaan ihan nolla ja kuutamolla. ;)

Mut sulla on verbaalista luovuutta. Se kompensoi, vaikkei aina olis asiaakaan.

Ei kun "Nötte söt"

No vitsit sikseen. Mun syndrooma on kehuviha. Mä en kestä kehuja. Mä romahdan, kun joku kehuu mua. Mä olen kaikilla tavoilla allerginen kehuille ja hehkuttamiselle.

(jou)

• Nasdaq kirjoitti:

Ei kun "Nötte söt"

No vitsit sikseen. Mun syndrooma on kehuviha. Mä en kestä kehuja. Mä romahdan, kun joku kehuu mua. Mä olen kaikilla tavoilla allerginen kehuille ja hehkuttamiselle.

(jou)

Vähän sama vika täälläkin. Haukkuja kestää paremmin. Mut toi ei ollukkaan kehu, se oli vaan mielipide. ;)

• Nasdaq
        voopotin kirjoitti:

Vähän sama vika täälläkin. Haukkuja kestää paremmin. Mut toi ei ollukkaan kehu, se oli vaan mielipide. ;)

Ehkä en voi sietää enää mielipiteitäkään jotka liikuttelevat jotain jossain minussa. No en minä tiedä. Mutta sen minä tiedän, että pohdittuani hetken miksi yleensäkin olen täällä, on jossain siinä, että kivisade on helpompi sietää kuin jalustalle käyminen ja siellä pysyminen.

Siinä on mielestäni kompensointia kerrakseen.

• Nasdaq kirjoitti:

Ehkä en voi sietää enää mielipiteitäkään jotka liikuttelevat jotain jossain minussa. No en minä tiedä. Mutta sen minä tiedän, että pohdittuani hetken miksi yleensäkin olen täällä, on jossain siinä, että kivisade on helpompi sietää kuin jalustalle käyminen ja siellä pysyminen.

Siinä on mielestäni kompensointia kerrakseen.

Aika hyvin pohdittu. Onhan tossa ihan perää. Jos ei oo jalustalla tottunut komeilemaan, niin ei siihin äkkiä varmaan opikkaan. Tai en tiiä nii. Ei oo kokemusta liioin jalustalla olosta, mut onhan mulla läjäpäin mutuja. :)

• Nasdaq
        voopotin kirjoitti:

Aika hyvin pohdittu. Onhan tossa ihan perää. Jos ei oo jalustalla tottunut komeilemaan, niin ei siihin äkkiä varmaan opikkaan. Tai en tiiä nii. Ei oo kokemusta liioin jalustalla olosta, mut onhan mulla läjäpäin mutuja. :)

Mä jotenkin yritin tuossa hapuilla vastausta siihen mitä itse usein funtsin, nimittäin kivisade ja jalusta ovat yhtä ja samaa. Eli se joka mättää itseasiassa nostaa sun osakkeita.

Tää kuulostaa vähän oudolta, mutta nois se vaan menee.

(menevää naurua)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Mä jotenkin yritin tuossa hapuilla vastausta siihen mitä itse usein funtsin, nimittäin kivisade ja jalusta ovat yhtä ja samaa. Eli se joka mättää itseasiassa nostaa sun osakkeita.

(menevää naurua)

Ja tämän vuoksi mä miputan yhteen kaksi asiaa: vittuilun ja kehymisen. Molemmilla on minuun sama vaikutus, eli negatiivis-positiivinen, eli plus miinus nolla.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Ja tämän vuoksi mä miputan yhteen kaksi asiaa: vittuilun ja kehymisen. Molemmilla on minuun sama vaikutus, eli negatiivis-positiivinen, eli plus miinus nolla.

No miputa sinä vaan.

(reps)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

No miputa sinä vaan.

(reps)

No funtsi itse miltä se tuntuu: Taho A aukoo päätänsä minkä ehtii. Taas taho B kehuu vuolaasti. Eli nyt meillä on tässä kaksi vastakkaista tapahtumaa joiden summa on nolla.

Musertavaa. Henkistä tyrankiaa.

Ja jotkut tahot väittävät meitä (kaupunkilaisia) kylmäkiskoisiksi.

(tyrsk)

• Nasdaq kirjoitti:

(menevää naurua)

Jaaaaa semmosta sä mietit. Niinkun ymmärsinks mä nyt oikein, että kun joku kehuu sua se koittaa nostaa sun osakkeita ja kun joku haukkuu sua (kivittää) se nostaa sun osakkeita muiden silmissä?

Koska se haukkuja tekee ittensä tyhmän näköiseksi haukuillaan?

Mää jään siihin välimaastoon. Saa sanoa hyvää ja pahaa palautetta, kumpikaan ei hajota mua. Korkeintaan laittaa miettimään miten mut muiden silmin nähdään. :)

• Nasdaq
        voopotin kirjoitti:

Jaaaaa semmosta sä mietit. Niinkun ymmärsinks mä nyt oikein, että kun joku kehuu sua se koittaa nostaa sun osakkeita ja kun joku haukkuu sua (kivittää) se nostaa sun osakkeita muiden silmissä?

Koska se haukkuja tekee ittensä tyhmän näköiseksi haukuillaan?

Mää jään siihin välimaastoon. Saa sanoa hyvää ja pahaa palautetta, kumpikaan ei hajota mua. Korkeintaan laittaa miettimään miten mut muiden silmin nähdään. :)

Just jotenkin noin. Tossa oli hyvä alku. Kaikenlainen huomio on huomiota. Siitä oli jonkinlainen englanninnos, mutta en muista miten se meni.

(naurua)

• Nasdaq kirjoitti:

Just jotenkin noin. Tossa oli hyvä alku. Kaikenlainen huomio on huomiota. Siitä oli jonkinlainen englanninnos, mutta en muista miten se meni.

(naurua)

Okka. Piti vaan varmistaa et hokasin, kun aina en meinaa hokaa. :)

(imurointi asennetta) ja eikun siivoomaan..buuh. :(

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

(naurua)

Mutta tässä latteudessa on itsessään olemassa sen antiseerumi: kylmäkiskoisuus.

Kun ihminen saa jatkuvasti osakseen laidasta toiseen heittelehtiviä emootioita, niin hän muuttuu. Hänestä tulee kylmis. Hän on huomion keskipisteessä, mutta hän on jäässä kuin kapakala. Se on eräänlaista elitismiä, erilaisuutta ja hierarkian huippua.

Se on ikään kuin elämää.

(reps)

• c
        Nasdaq kirjoitti:

Mutta tässä latteudessa on itsessään olemassa sen antiseerumi: kylmäkiskoisuus.

Kun ihminen saa jatkuvasti osakseen laidasta toiseen heittelehtiviä emootioita, niin hän muuttuu. Hänestä tulee kylmis. Hän on huomion keskipisteessä, mutta hän on jäässä kuin kapakala. Se on eräänlaista elitismiä, erilaisuutta ja hierarkian huippua.

Se on ikään kuin elämää.

(reps)

Mitä, onko tai tarjoillaanko kapakala jäisenä? Kapakalahan kuivatetaan telineessä, se hiljalleen keinahtelee ja kuivuu kuivumistaan tuulessa ja kärpästen pörinässä.

• Nasdaq
        c kirjoitti:

Mitä, onko tai tarjoillaanko kapakala jäisenä? Kapakalahan kuivatetaan telineessä, se hiljalleen keinahtelee ja kuivuu kuivumistaan tuulessa ja kärpästen pörinässä.

Ei tuo pidä paikkaansa. Etkö ole kuullut tätä.

- Mä olen ihan jäässä.

- Ole nyt hiljaa ja roiku.

(yleisö taputtaa -naurua)

• Saatan maalaistolloilla hesassa pari tuntia ensi lauantaina, jos on joku vinkki miten aikansa viettää, niin niitä otetaan vastaan.

• Nasdaq

Jos mä niinku asuisin esmes. jossain, ja sitten tulisin niinku stadiin, pariks timmaa, niin mä varmaan kävisin diilieni jälkeen bissellä.

Niin mä tekisin. Vittu mä siinä mihinkään vitun museoon lähtis, tai hifistelemään toisten botskeilla.

(juu ei -naurua)

• Nasdaq kirjoitti:

Jos mä niinku asuisin esmes. jossain, ja sitten tulisin niinku stadiin, pariks timmaa, niin mä varmaan kävisin diilieni jälkeen bissellä.

Niin mä tekisin. Vittu mä siinä mihinkään vitun museoon lähtis, tai hifistelemään toisten botskeilla.

(juu ei -naurua)

Ei valitettavasti ole sopiva väli juoda siinä.

• Pusu-Lisko wink:)
        hahmotelma kirjoitti:

Ei valitettavasti ole sopiva väli juoda siinä.

Assan lähellä olisi Srigiperin hianosto juppikuppila!!!111!!!
        Tule sinne kahville tai limonaatille mun kaa, nih näet kuinka sexy oikeasti olen.
        Voi vaikka lempi roihahtaa liekkiin, kun nyt sinkkuja molemmat olemme

• Pusu-Lisko wink:) kirjoitti:

Assan lähellä olisi Srigiperin hianosto juppikuppila!!!111!!!
        Tule sinne kahville tai limonaatille mun kaa, nih näet kuinka sexy oikeasti olen.
        Voi vaikka lempi roihahtaa liekkiin, kun nyt sinkkuja molemmat olemme

Sinun tapaamisesi jätän mielelläni väliin.

• Jaa, no ihmiset ei välttämättä kulje samoissa paikoissa tai kiinnitä samoihin asioihin huomiota. Ehkä sitten, jos ei tiedä lähi-Siwaansa ? Tai jos ei tiiä missä on Kiasma tai rautatieasema? Tai Kamppi, tennispalatsi ja lasipalatsi. Ehkä sitten?

• Heppamattilan Jaana

Ratikkakuski ei tunne edes Helsingin rautatieasemaa:)

On kai sitten hevosrattailla tullut Kyröskoskelta?

• Heppamattilan Jaana kirjoitti:

Ratikkakuski ei tunne edes Helsingin rautatieasemaa:)

On kai sitten hevosrattailla tullut Kyröskoskelta?

Sä se jaksat aina tota Ratikkaa kehua. :)

• :D
        voopotin kirjoitti:

Sä se jaksat aina tota Ratikkaa kehua. :)

;-{l} pusut sulle ja vauvelille

• Kyöstix

Stadi on niin laaja :)

• Nasdaq

Ei ole. Kävelen itse kaupungin läpi kolmessa vartissa. Ja jos juoksen, niin se loppuu ennen kuin ehdin edes vauhtiin.

(pientä naurua)

• Kyöstix
        Nasdaq kirjoitti:

Ei ole. Kävelen itse kaupungin läpi kolmessa vartissa. Ja jos juoksen, niin se loppuu ennen kuin ehdin edes vauhtiin.

(pientä naurua)

Kerkeet väisteleen tossa ajassa autot yms. vai onko sulla etuajo-oikeus :)

• Nasdaq
        Kyöstix kirjoitti:

Kerkeet väisteleen tossa ajassa autot yms. vai onko sulla etuajo-oikeus :)

Ei tartte. Jos kävelee rantoja pitkin on tulos tuo.

• Kyöstix
        Nasdaq kirjoitti:

Ei tartte. Jos kävelee rantoja pitkin on tulos tuo.

Meren rantaa? Joudut väisteleen "rantojen miehiä"....vai hyppäätkö yli :D

• Nasdaq
        Kyöstix kirjoitti:

Meren rantaa? Joudut väisteleen "rantojen miehiä"....vai hyppäätkö yli :D

Niin. Skattalta Ruoholahteen. Käväise itse ravilla niin näet vähän maisemia.

(naurua rannoilta)

• Kyöstix
        Nasdaq kirjoitti:

Niin. Skattalta Ruoholahteen. Käväise itse ravilla niin näet vähän maisemia.

(naurua rannoilta)

Mä dallaan vaan Kalliossa :P

• Kyöstin serkkupoika
        Kyöstix kirjoitti:

Mä dallaan vaan Kalliossa :P

Kyöstillä on oma kantapöytäkin pub Heinähatussa, sielt Kyöstin aina löytää
        kännykällä palstailemassa

• hantti-mies
        Kyöstin serkkupoika kirjoitti:

Ei Hesa kovikaa laaja ole, mutta hankala autolla liikkua kartan kanssakin, kun kadut ovat kapeita ja yksisuuntaisia kaikki.
        Jouduin käymään välillä rahtia hakemaan satamasta ja kerran kaveri oli kuskina ja minä kartanlukijana. Joutui usein vaihtamaan reittiä, kun tulikin vääräsuuntainen katu vastaan. Kuski hermoili, ett katso nyt oikein, kun viimereissulla hanttimies
        eksytti johonkin wdun Annankadulle!!!111!!-KELE
        Katsoin katukylttiä ja siinähän luki:Annankatu:(

• c
        Kyöstin serkkupoika kirjoitti:

Sunnuntaihesarissa epäiltiin, että Björn Wahlroos on syrjäytynyt. Ainakin Kannelmäen Krouvista, koska sinne hän ei pääse vaikka haluaisi. Tuli vaan mieleen kantapöydästä.

• Kotoa töihin-töistä kotiin. Kiltti ihminen toimii noin. Ja jää tietysti kaikesta "keskeisistä ja tärkeistä asioista" paitsi.

• Mitkä on muuten Helsingin keskeisimmät paikat? ja miksi?

Entä Turun?

• tai Tampesterin? Mut nyt täytyy mennä kuulustelemaan läksyi,moro.

• Nasdaq

Mjaahans

Stadin keskeisimmät paikat ovat sen maamerkit. Maamerkeiksi luokitellaan kaikki kattoviivan yläpuolelle menevä.

Katutasolla maamerkeillä ei tee juuri mitään.

(naurua parvekkeelta)

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

tai Tampesterin? Mut nyt täytyy mennä kuulustelemaan läksyi,moro.

Turussa ei tiettävästi ole keskeisiä paikkoja paitsi Tampereentie.

Tampereella Keskustori, Vaakon Nakki Pispalassa, Tammelantori, Pyynikki, Finlaysonin alue.

• kaupunkiprofessori
        bravo.bravi kirjoitti:

Turussa ei tiettävästi ole keskeisiä paikkoja paitsi Tampereentie.

Tampereella Keskustori, Vaakon Nakki Pispalassa, Tammelantori, Pyynikki, Finlaysonin alue.

Uusi vai Vanha Tampereentie? Ovat pelkkiä ulosmenoväyliä junteille
        Tuomiokirkon silta on Turun virallinen keskipiste tienviitoissakin, joissa ilmoiteta matka. Pohjoisin piste Kuhankuono, seitsemän kunnan raja, on jo melkein Tampereella saakka.
        Viime vuoden Kulttuurikaupunkius ylitti odotukse turistien määrässä.
        Bravo ei taida tietää Turun historiasta yhtään mitään, tuskin on edes käynytkään

• Pahoittelen tietämättömyyttäni, mutta missä on Helsinki?

• Nasdaq

Niin.

Spora se on Friscossakin.

((Fantamaista naurua)

• Haluatteko oikean vai väärän vastauksen? :)

• Nasdaq kirjoitti:

Niin.

Spora se on Friscossakin.

((Fantamaista naurua)

Sanos muuta.

• Nasdaq
        Ratikkakuski kirjoitti:

Sanos muuta.

No sanotaan nyt muodon vuoksi että euroopassa ratikka on aika yleinen kaupunkilaisten liikkumisväline.

Eli siis ratikka voi olla missä vaan.

(naurua kaikkialta)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

No sanotaan nyt muodon vuoksi että euroopassa ratikka on aika yleinen kaupunkilaisten liikkumisväline.

Eli siis ratikka voi olla missä vaan.

(naurua kaikkialta)

Stadista jäi se Stockan seinään ajo jotenkin elävästi mieleen. Ja se kun jotain tyyris tylleröä kiskottiin pelastuslaitoksen toimesta pois vaunun alta keskellä päivää Akka oli niin humalassa, että ei edes tajunnut missä oli.

(toivotonta naurua)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Stadista jäi se Stockan seinään ajo jotenkin elävästi mieleen. Ja se kun jotain tyyris tylleröä kiskottiin pelastuslaitoksen toimesta pois vaunun alta keskellä päivää Akka oli niin humalassa, että ei edes tajunnut missä oli.

(toivotonta naurua)

Odotettavissa navakkaa pohjoistuulta.

(naurua luodolta)

• Kyöstix
        Nasdaq kirjoitti:

Odotettavissa navakkaa pohjoistuulta.

(naurua luodolta)

Ny kannattaa kiertää rannat kaukaa :)

• turistiopas

Helsinkiä ei enää ole, se on myyty Euroopan unionille ulosheittohintaan.
      Keskeisin paikka on paskavesilammikko, seuraa hajua, sen tunnistaa helposti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5080
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2309
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      247
      2270
    4. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      2257
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1434
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      218
      1423
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      988
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      986
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      917
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      899
    Aihe