Keskiyölle

yksin huolissaan

Hei!
Osaisitko auttaa, tai näkisitkö jonkinlaista valon pilkahdusta? olen ollut pitkään yksin, tai se tunne on ainakin että aika on pitkä. Löydänkö rinnalleni miestä, elämänkumppania jolle uskaltaisin avautua ja päästää lähelle?
Haluaisin myös tietää, mikäli mahdollista, onko lapsellani tulevaisuudessa asiat hyvin, ainakin terveydelliseltä puolelta? suvussani mielenterveyssairauksia ja pelkään kovasti kovasti että jonain päivänä saisi sen "kirouksen" päälleen..

Kiitokset kovasti jos jaksat vastata :)

3

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sinä olet vanhaa vahvaa sukua ja osaat aina pitää puoliasi.
      näen sillä tavalla, että sukujuuresi olisivat alkujaan ruotsin puolelta.

kodin sinä pidät aina pystyssä, kävi miten kävi. olet siinä oikea johtaja.
      olet varmaankin pettynyt naispuoleiseen ihmiseen, johon luotit. mutta älähän hätäile, tämäkin asiaa selivää hyväksi.

sinun lapsesi on terve, vaikka hän joskus ongelmiensa kanssa kamppaileekin. se kuuluu hänen elämäänsä, eikä kaikki aina mene niinkuin haluaisi.
      mutta ei hänellä ole mielenterveysongelmia, eikä muitakaan sairauksia. näen hänen energiansa reippaana virtana.

skitsofrenia ei osu teidän kohdallenne. mutta sieltä ruotsin puolelta voisi löytyä mielenkiintoista tutkittavaa. oletteko koskaan tehneet sukututkimusta?

esi-isäsi ovat asuneet siellä suuressa talossa ja sinulla on sieltä vahvaa geneettistä perimää. he osasivat käydä kauppaa.
      tämä näkyy minulle aivan selvästi, siellä on tehty kauppoja ja haettu kuninkaan leima papereihin.

sinun rakkautesi asuu kauempana, ehkä rajan toisella puolen. kun olet rohkea ja etsit, sinä löydät hänet.

t. Keskiyö

• yksin huolissaan

Voi ei! tuo on ihan totta :) ukkini on tehnyt sukututkimusta ja sukujuureni ylettyvät Ruotsin kuningasperheeseen :)

ihan ihmeellistä...

Kaunis kiitos! tuo helpotti mieltä kuulla lapsestani :)
      täytyy siis olla rohkea :)

• Hei

näin ruotsin kuningasperheen, mutten uskaltanut sanoa sitä!

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3859
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3245
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2857
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2550
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2490
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2408
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2407
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2354
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2336
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2100
    Aihe