Miksi miehet

miettijä-

1. Miksi miehiä ei näy koskaan iltalenkillä (kävely) paitsi koiranulkoiluttajamiehiä? Esim. klo 21 aikaan.

2. Miksi miehet himoitsevat lakritsia ja suolaista, eivätkä nauti naisen kanssa kaakaota/suklaata (joskus)?

13

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. Kyllä jotkut käy, mutta klo 21 tulee Urheiluruutu.
      2. Ketkä miehet himoitsee lakritsia ja suolaista? Not mii, paitsi dagen efter-tilassa suolaista ja rasvaista. Nainen on melkein aina muodissa ja suklaat plussaa.

• 1. Kello 21:00 näkyy urheiluruutu ja Juha Jokinen kertoo tuoreimmat Wimbledonin tulokset.

2. Kuvittele tilanne jolloin syöt eniten suklaata...kuvittele mies katsomassa sinua ja sinun suklaan syömistä. Mies tekee näkemästään johtopäätöksen: Suklaata ei kannata syödä.

• Miksi lenkillä ei näy naisia esim. 22:00 aikaa? BB näkyy.
        Miksi kaupassa ei näy mummoja 17:00 aikaa? B&B näkyy.

• dog poo
        Richartti kirjoitti:

Miksi lenkillä ei näy naisia esim. 22:00 aikaa? BB näkyy.
        Miksi kaupassa ei näy mummoja 17:00 aikaa? B&B näkyy.

Vein naapurin koiran kakkalenkille ja näin kaksi koiranakattaja naista.
        Äänestä tunnistin toisen samaksi, joka oli netissä treffityrkyllä ja olimme jo puhelimitse suunnitelleet treffejä: Menin juttelemaan koirankakkjutustelua
        kertomatta, että olen se treffikaveri.

Huomasin senverran, että treffejä ei tullutkaan:-)

• dog poo kirjoitti:

Vein naapurin koiran kakkalenkille ja näin kaksi koiranakattaja naista.
        Äänestä tunnistin toisen samaksi, joka oli netissä treffityrkyllä ja olimme jo puhelimitse suunnitelleet treffejä: Menin juttelemaan koirankakkjutustelua
        kertomatta, että olen se treffikaveri.

Huomasin senverran, että treffejä ei tullutkaan:-)

Täh?? Oisit heittänyt jotain "dogging"-läppää sille.

• dog poo
        Richartti kirjoitti:

Täh?? Oisit heittänyt jotain "dogging"-läppää sille.

Heitinkin ensin, vaan se ämmä oli hirveän ruma ja täysin bimbo

• täysin nolla

Miksi mä menisin ilta myöhään lenkille pimeessä. Joku voi vaikka yrittää ryöstää. Menen yleensä 10 aikaan aamulla kuntosalille ja olen siel pari tuntii joten iltalenkkejä en tarvii.

En juo kaakaota mut suklaata syön joskus ihan yksinään koska naiset ei tyykkää minusta. Ei naiset halua muhun tutustua koska olen ruma. Suklaa lohduttaa.

• hmm.

Lenkki on aerobista harjoittelua. Et ole ruma, vain stailausta vaille? Kaakao on joskus terveellisempää, esim illalla. :) Oletko kokeillut treffejä ja erilaisia paikkoja tapaamisiin.

• täysin nolla
        hmm. kirjoitti:

Lenkki on aerobista harjoittelua. Et ole ruma, vain stailausta vaille? Kaakao on joskus terveellisempää, esim illalla. :) Oletko kokeillut treffejä ja erilaisia paikkoja tapaamisiin.

En ole kokeillut treffejä koska kukaan ei suostu mun kanssa ikinä treffeille. Monia olen pyytänyt mut ei tällä naamalla pääse treffeille. Enkä tykkää kaakaosta. joskus lapsena kokeilun ja en tykännyt. Juon vichyä mielummin. En juo myöskään maitoa ja kahvia, enkä käytä voita leivän päällä.

• doctor who

Siksi kun miehillä ei ole vauvakuumetta.

• nainen-

Ei ole minullakaan.

• cc

Koska pimeässä ei voi niin hyvin zuumailla perseitä ja tissejä. Eikä perseitä ja tissejä ole muutenkaan siihen aikaan liikkeellä tarpeeksi vaikka kiikaroisi infrapunalla, koska naiset pelkäävät raiskareita ja ovat kotona juomassa teetä.

Mukavat miehet tykkää kyllä suklaasta, muutaman kusipään tiedän jolle ei maistu.

• 1. Kylläpäs. Miksei muka? Puol ysin uutisten jälkeen.. Ei kaikki ole mitään urheiluruudun tuijottajia. Tosin vielä yleisempi aika on mennä täällä päin (pyörä)lenkille klo 19-20. Näkee poimia sieniäkin matkalla.

2. Meidän huushollissa suklaasyöppö on mies.Itselle maistuu lähinnä pääsiäisen ja joulun tienoilla. Mä olen se suolaisen ystävä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5080
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2309
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      247
      2270
    4. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      2257
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1434
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      218
      1423
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      988
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      986
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      917
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      899
    Aihe