hyvää iltapäivää keskiyö! voitko katsoa mulle pari asiaa-miksi eräs vanha tuttu naishenkilö on alkanut katsoa pahalla silmällä? loukkantuiko kun torjuin hänen jutustelutuokionsa? vai onko muuta kummaa? ja mites miesrintamalla-kuka lämmittäisi mun sydämeni? olen vaalea sinkkunainen.aikuinen lapsi muuttanut kauas kotoa.omillani olen aina joutunut pärjäilemään,en luota pahemmin keneenkään.ikävien tapausten takia.olen kuitenkin aika symppis mutta myös kovanahkainen ,elämä on koulinut
keskiyölle kysymyksiä
4
<50
Vastaukset
Hei
en ole kovin perillä horoskoopeista, mutta sinussa on kalat-energiaa uskoakseni.
tällä kysymälläsi naishenkilöllä ei ole asiat hyvin. hän haluaisi purkaantua ja kertoa huonosta onnestaan, jonkinlaisesta menetyksestä. ehkä kannattaisi uhrata hieman aikaa, sillä hän luottaa sinuun.
kotisi näkyy minulle melko tyhjänä, aivan kuin siellä ei olisi paljoa elämää. nuori mies on kauempana, mutta mielessäsi. olisiko hän poikasi?
näkisin kyllä miehen elämääsi, mutta hän ei ole aivan lähellä. miehellä on virka, josta hän saa hyvät edut. on mahdollista, että asuntokin tulisi viran puolesta.
sinä olet ihminen, kenen luottamus ansaitaan! eikä siinä ole mitään väärää, tällä tavalla sinä suojelet itseäsi turhilta loukkauksilta.
tulevan kumppanisi ei tule olemaan helppoa tutustua sinuun, koska olet niin epävarma. uskalla vain katsoa ihmisiä silmiin ja hymyillä! ympärilläsi tapahtuu enemmän, kuin tiedätkään, siellä on elämää....
t. Keskiyö- pinkki blondie
juu on mulla tytär kaukana....ikävä on! ja nainen on sellainen etten luota,alkoi arvostelemaan mun tuttuja....onhan hällä ongelmia ,mutta niin itse kelläkin. kiitos tulkinnastasi.en ole koti-ihmnen,menen paljon. en jaksa kaikkia miehiä ketkä hännystelevät.ei vaan kolahda ,vielä...
Hei
kirjoitan vielä lyhyen virkkeen.
onko sisarellasi tai veljelläsi poika? nuori poika näkyy minulle läheisenä.
tuo nainen josta kysyit, hän on sekaisin omista ongelmistaan. mutta ei hän puhuisi sinulle, jos ei etsisi kontaktia. aloitus saattoi olla väärä, mutta nähdäkseni hänellä on tarvetta purkautumiseen. osaisitko johdatella sitä? teet kuitenkin niin kuin tahdot. minusta teistä voisi tulla hyvät ystävät.
t. Keskiyö- sama pinkki
kiitos ,en rohkene luottaa häneen,koska hän on suulas ja lörpöttelee munkin kamuilleni,kestä ei välitä.hänellä on asiat sekaisin,mutten voi auttaa enempää,mitä olen yrittänyt,hän ei kuuntele ja edes yritä vinkkejä mistä voisi olla iloa.mutta sisikolani on poika,kuis se liittyisi asiaan? emme ole tekemisissä erialsiten elämänkiertojen takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭903928PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23863Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a1053508Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa553207"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1023124IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-702788Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.1062596Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma372557Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282272Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä271797