hyvää iltapäivää keskiyö! voitko katsoa mulle pari asiaa-miksi eräs vanha tuttu naishenkilö on alkanut katsoa pahalla silmällä? loukkantuiko kun torjuin hänen jutustelutuokionsa? vai onko muuta kummaa? ja mites miesrintamalla-kuka lämmittäisi mun sydämeni? olen vaalea sinkkunainen.aikuinen lapsi muuttanut kauas kotoa.omillani olen aina joutunut pärjäilemään,en luota pahemmin keneenkään.ikävien tapausten takia.olen kuitenkin aika symppis mutta myös kovanahkainen ,elämä on koulinut
keskiyölle kysymyksiä
4
<50
Vastaukset
Hei
en ole kovin perillä horoskoopeista, mutta sinussa on kalat-energiaa uskoakseni.
tällä kysymälläsi naishenkilöllä ei ole asiat hyvin. hän haluaisi purkaantua ja kertoa huonosta onnestaan, jonkinlaisesta menetyksestä. ehkä kannattaisi uhrata hieman aikaa, sillä hän luottaa sinuun.
kotisi näkyy minulle melko tyhjänä, aivan kuin siellä ei olisi paljoa elämää. nuori mies on kauempana, mutta mielessäsi. olisiko hän poikasi?
näkisin kyllä miehen elämääsi, mutta hän ei ole aivan lähellä. miehellä on virka, josta hän saa hyvät edut. on mahdollista, että asuntokin tulisi viran puolesta.
sinä olet ihminen, kenen luottamus ansaitaan! eikä siinä ole mitään väärää, tällä tavalla sinä suojelet itseäsi turhilta loukkauksilta.
tulevan kumppanisi ei tule olemaan helppoa tutustua sinuun, koska olet niin epävarma. uskalla vain katsoa ihmisiä silmiin ja hymyillä! ympärilläsi tapahtuu enemmän, kuin tiedätkään, siellä on elämää....
t. Keskiyö- pinkki blondie
juu on mulla tytär kaukana....ikävä on! ja nainen on sellainen etten luota,alkoi arvostelemaan mun tuttuja....onhan hällä ongelmia ,mutta niin itse kelläkin. kiitos tulkinnastasi.en ole koti-ihmnen,menen paljon. en jaksa kaikkia miehiä ketkä hännystelevät.ei vaan kolahda ,vielä...
Hei
kirjoitan vielä lyhyen virkkeen.
onko sisarellasi tai veljelläsi poika? nuori poika näkyy minulle läheisenä.
tuo nainen josta kysyit, hän on sekaisin omista ongelmistaan. mutta ei hän puhuisi sinulle, jos ei etsisi kontaktia. aloitus saattoi olla väärä, mutta nähdäkseni hänellä on tarvetta purkautumiseen. osaisitko johdatella sitä? teet kuitenkin niin kuin tahdot. minusta teistä voisi tulla hyvät ystävät.
t. Keskiyö- sama pinkki
kiitos ,en rohkene luottaa häneen,koska hän on suulas ja lörpöttelee munkin kamuilleni,kestä ei välitä.hänellä on asiat sekaisin,mutten voi auttaa enempää,mitä olen yrittänyt,hän ei kuuntele ja edes yritä vinkkejä mistä voisi olla iloa.mutta sisikolani on poika,kuis se liittyisi asiaan? emme ole tekemisissä erialsiten elämänkiertojen takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v16338Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3771936Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2471664Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281639Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2841343- 651069
- 731043
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61789- 47776
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25739