Sinkkumiehille kysymys

Nainen kysyy

Lähtisitkö tutun naispuolisen työkaverin kanssa, jos nainen pyytäisi;

1. Kaupunkiin autolla ja hummailisitte siellä miten haluaisitte
2. Elokuviin tai teatteriin
3. Eläinpuistoon
4. Tivoliin tai Huvipuistoon
5. Uimahalliin
6. Veneilemään
7. Sieneen tai marjaan
8. Taidenäyttelyyn tai museoon
9. Musikkitapahtumaan, Rock-konserttiin tai tanssimaan
10. Ravintolaan syömään
11. Baariin kaljalle
12. Jonnekkin muualle, minne

Miksi?

22

213

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki käy

Jos nainen kerran pyytäisi ja minulla ei olisi muuta menoa niin miksipä en lähtisi. Kaikki kävisi.

• Riippuu ihan siitä kuka kysyy. Kyllä niitä sellaisiakin on joiden kans vois sinkkuna lähtee ihan mihin vaan.

Näin ukkomiehenä on tullut käytyä näissä, joko omasta tai naispuolisen työkaverin aloitteesta:

9. Musikkitapahtumaan, Rock-konserttiin tai tanssimaan
      10. Ravintolaan syömään
      11. Baariin kaljalle

Miksikö? Minusta on mukava viettää aikaa mukavassa seurassa.

• //Mies//

Lähtisin elokuviin katsomaan jonkun romanttisen komedian

• Uudenmaan Jonna

Aivan niin deft neiti.

• Taka-ajatuksia (n)

Luulin että miehet kammoksuvat romanttisia elokuvia.
        Itse ajattelin naisena että jos elokuviin, niin sitten jotain jännittävää katsomaan, jotta saa ottaa miehen kädestä kiinni, niin kuin turvaa hakien.

• //Mies//
        Taka-ajatuksia (n) kirjoitti:

Luulin että miehet kammoksuvat romanttisia elokuvia.
        Itse ajattelin naisena että jos elokuviin, niin sitten jotain jännittävää katsomaan, jotta saa ottaa miehen kädestä kiinni, niin kuin turvaa hakien.

Se olikin vitsi... ;)

Mutta tiedän yhden oikeasti hauskan kyseisen "genren" leffan: - - >

http://www.youtube.com/watch?v=T8raqLzb3rQ

• deft
        Uudenmaan Jonna kirjoitti:

Aivan niin deft neiti.

Aivan niin, minä neiti. Romanttiset komediat vaan on aika surkeita pääosin.

• Mulla on ollut vähän semmonen ajatus, että ei työpaikalla niitä juttuja...

• Sun alalla (jos olen palstaa tulkinnut oikein) käsittäkseni on aika hottis-mimmejä, tiedän itsekin yhden... en kyllä ymmärrä miksi tilaisuus pitäisi jättää käyttämättä jos vähääkään kipinöi?

• silverfire kirjoitti:

Sun alalla (jos olen palstaa tulkinnut oikein) käsittäkseni on aika hottis-mimmejä, tiedän itsekin yhden... en kyllä ymmärrä miksi tilaisuus pitäisi jättää käyttämättä jos vähääkään kipinöi?

Onhan niitä.

Oman työviihtyvyytensä takia... Pidemmässä juoksussa. Toinen on, että on ihan hyväksi jättää sekaantumatta niihin äippiin... Oman työviihtyvyytensä takia. AIna pitää ottaa huomioon, että iso osa jutuista kusee kuitenkin...

• Nainen kysyy kun kiekkomatsi puuttui listalta :> Mihin vaan sinänsä, jos ylipäätään johonkin huvittaisi ko. ihmisen kanssa lähteä. Uimahalli herättäisi eniten uteliaisuutta, miksi juuri sinne... Tampereella pääsisi lasten eläintarhaan alpakoita ja pikkupossuja katsomaan, se olis myös omaperäinen pyyntö.

• Nainen kysyy

Arvasin tuon kiekkomatsin ja juuri siksi en sitä laittanutkaan listalle, mutta se kuuluu siihen viimeiseen kategoriaan listalla, kuten jalkapallokin ja muut urheilulajit ym. jutut.

Niin, uimahalliin mennään tietenkin uimaan. (En aio hukuttaa ketään, pelottaako?)

• Nainen kysyy kirjoitti:

Arvasin tuon kiekkomatsin ja juuri siksi en sitä laittanutkaan listalle, mutta se kuuluu siihen viimeiseen kategoriaan listalla, kuten jalkapallokin ja muut urheilulajit ym. jutut.

Niin, uimahalliin mennään tietenkin uimaan. (En aio hukuttaa ketään, pelottaako?)

Luulen että kiekkomatsikin käy, jos mies on tarpeeksi hyvää seuraa... Toisaalta, ehkä mies ei ole hirmu hyvää seuraa, jos mikään muu kuin matsi ei kelpaa.

No, uimahallin kohdalla pukukoodi mielenkiintoa herättävä. Noin niinkuin ensimmäisen työkaveriulkoilun kohdalla.

• On kokeiltu, toisen kanssa "yksille" töiden jälkeen - Top-10 -krapula tuloksena (muuten oli kyllä kivaa) ja toinen, 30 v. vanhempi alkoi jatkuvasti yrittää saada mua kotiinsa, pitää mua kädestä jne. Ahdistavaa.

Mutta periaatteessa joo, aina jos nainen pyytää, niin kaikki listalta kyllä käy. Jostain syystä vain ystävyyssuhteet naisten kanssa ei onnistu...

• Nainen kysyy

Ai, mulla on kyllä ollut yks miesystävä pitkän aikaa, joka nykyään hengailee mun isosiskon kanssa, ovat melkein saman ikäisiä. Edelleen olen ystävä hänelle ja siskolleni. Meillä ei ole koskaan ollut sellaista "kemiaa". Platonista ystävyyttä. Mies ei vaan mua sytyttänyt mitenkään.
        Mut merkit viittaa että tällä työkaverilla ja mulla vois ollakkin.
        Ja jos ei onnistu, muutan sitten paikkakunnalta pois toisiin työtehtäviin. Ajattelinkin muuttaa lähemmäs sukua, mutta sitten erinäisten seikkojen tähden (selvät kiinnostuksen osoitukset miehen puolelta) katselen vielä ensi kevääseen sitä muuttoa. En tykkää muuttaa talvisin.

• Nainen kysyy kirjoitti:

Ai, mulla on kyllä ollut yks miesystävä pitkän aikaa, joka nykyään hengailee mun isosiskon kanssa, ovat melkein saman ikäisiä. Edelleen olen ystävä hänelle ja siskolleni. Meillä ei ole koskaan ollut sellaista "kemiaa". Platonista ystävyyttä. Mies ei vaan mua sytyttänyt mitenkään.
        Mut merkit viittaa että tällä työkaverilla ja mulla vois ollakkin.
        Ja jos ei onnistu, muutan sitten paikkakunnalta pois toisiin työtehtäviin. Ajattelinkin muuttaa lähemmäs sukua, mutta sitten erinäisten seikkojen tähden (selvät kiinnostuksen osoitukset miehen puolelta) katselen vielä ensi kevääseen sitä muuttoa. En tykkää muuttaa talvisin.

Eli kyseessä ilmeisesti pienimuotoinen ihastus työkaveriisi, eikä välttämättä pienikään jos se vaikuttaa muuttoasioihisi... hmm. Jos itse et ole parisuhteessa, niin melko helposti vähääkään yli pari tuntia kestävät vapaa-ajanviettoehdotukset tulkitsee kiinnostuksena. Mutta sittenpähän saat tietää onko työkaverisi sinusta kiinnostunut - platonisesti tai muuten :)

(ehkä muuten se isosiskosi kaveri olikin taas aluksi sinusta kiinnostunut, koska ette ilmeisesti enää hengaile niin paljoa yhdessä)

• mitä tehtäis?
    • deft

Olen lähtenyt. Suurin osa kaikista duunikavereista on aina ollut naispuolisia joten heidän kanssa on tullut muutenkin tehtyä enemmän juttuja kuin miespuolisten työkavereiden kanssa, koska miehet käy vain vetämässä kännejä.

2, 4, 8, 9,10, 11

Miksi ei? Ei sitä kaikkea pelkän seksin puutteessa tule tehtyä.

• sitimies

Kyllä lähtisin jos ei muutakaan tekemistä. Ja jos olisin vapaa.

• duuni.mies

Kyllä mä olen lähtenyt. Kerran mentiin risteilylle ja sit harrastettiin seksiä siel laivalla. Se oli kivaa ja ollaan edelleen samas duunipaikas. Lähtisin mä ihan minne vaan siis ja baarissakin käydään aika usein

• nainen näppiksellä

Naisena voisin mennä miehen kanssa:

-En hummailisi. Autolla vain sinne tai muualle.
      2. Elokuviin tai teatteriin -Kyllä
      3. Eläinpuistoon -Kyllä
      4. Tivoliin tai Huvipuistoon -En laitteisiin. Söisin hattaran ja menisin akvaarioon.
      5. Uimahalliin -En. En halua näytellä kroppaani usein. Mökki ja sauna, kylpylä.
      6. Veneilemään -Jos mies ei aja karille /kovaa ja tuntee järven sekä hätätilanteet.
      7. Sieneen tai marjaan -En. Mies poimisi myrkkysienen kuitenkin.
      8. Taidenäyttelyyn tai museoon -Kyllä
      9. Musikkitapahtumaan, Rock-konserttiin tai tanssimaan -En. En halua tanssia kuin idiootti. Silmiä häiritsee välke ja melu rasittaa.
      10. Ravintolaan syömään -Kyllä
      11. Baariin kaljalle -En juo olutta. Jos mies juo, en halua katsoa sitä röyhtäilyä.
      12. Jonnekkin muualle, minne -Lontooseen.

• toisaalta.

Riippuu musiikkitapahtumasta. Ja onko lavatanssia vai muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5080
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2309
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      247
      2270
    4. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      2257
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1434
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      218
      1423
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      988
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      986
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      917
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      899
    Aihe