Mä kyllästyin etsimään tuoteselostedetaljia dödöni kyljestä ja lähdin ulos. Kilometrin päässä alkoi sataa. Sade tuntui hyvälle. Jatkoin juoksemista - ehkä vauhdikkaammin. Juoksin ikään kuin sadetta pakoon. Olen kiertänyt Vanhankaupuginlahden satoja kertoja. Ei ehkä tuhansia, mutta ainakin satoja.
Latu on osittain valaistu, mutta lempireittini ei ole.
Mua aina vituttaa ihmispaljous, kun haluan olla yksin. Yksin ei voi olla täällä oikein missään. Lapsena olin vintillä ja murkkuna saarilla. Nyt juoksin pitkin pimeää soratietä ypöyksin. Kukaan ei ollut lähtenyt pienessä myrskyssä ulos, vaan tojotti sohvallaan ja söi sipsejä valojen vilkkuessa naamallaan. Olohuoneissa tuoksui suihin kadonnut ruoka.
Minä juoksin pimeässä metsässä. Mä olin elementissäni. Mä olisin voinut lähes lentää. Mä olin kuin äänetön huuhkaja liitämässä runkojen välissä metsähiiri kynsiinsä runsentuneena.
- Cuul -
(vittu siistii)
Inspiroivaa
8
<50
Vastaukset
- Nasdaq
(runsentunutta metsäläisnaurua)
- Putkinotkon perilliset - - Bubo bubo
Älä yritä niin kovaa, niin löydät tien puiden läpi...
- Nasdaq
Oliko tuo jotain itämaan viisautta, sellaista jossa henki voittaa aineen jne.
Oli siinä se polku runkojen välissä. Mä näen helvetin hyvin pimeässä, mutta hieman huonommin kirkkaassa valossa.
(pöllömäistä naurua) - Right Said Fred
Nasdaq kirjoitti:
Oliko tuo jotain itämaan viisautta, sellaista jossa henki voittaa aineen jne.
Oli siinä se polku runkojen välissä. Mä näen helvetin hyvin pimeässä, mutta hieman huonommin kirkkaassa valossa.
(pöllömäistä naurua)Olet katsonut liikaa Twin Peaksia, Bob... siinä sinulle viisautta.
(murtaudu indeksistäsi, pakkomielteisestä naurustasi) - Nasdaq
Right Said Fred kirjoitti:
Olet katsonut liikaa Twin Peaksia, Bob... siinä sinulle viisautta.
(murtaudu indeksistäsi, pakkomielteisestä naurustasi)Indeksini vastaa normihymiötä. Muuta itse typeriä pyrkimyksiäsi ja vapaudu itsestäsi.
(typerää naurua) - Hyvä Bob
Nasdaq kirjoitti:
Indeksini vastaa normihymiötä. Muuta itse typeriä pyrkimyksiäsi ja vapaudu itsestäsi.
(typerää naurua)Ei ollut muita pyrkimyksiä kuin ottaa sinusta selvää - kiitos tästä, vastauksesi auttoi. Nauti elämästä, be yourself.
Kiinnitä Wunderbaumit hakaneuloilla kainaloosi niin olet raikas pitkän aikaa ilman sen kummempia.
- Lähde: Pulkkinen
See see Rider
http://www.youtube.com/watch?v=2k-UB8MaPes
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645080Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362309- 2472270
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662257Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191434Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181423Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49988- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12899