Toivon että apua

Kaipuu..

Mitäpä tämän naisen syksyyn nousee? Lasten kanssa elelen, työni teen ja avoimena tulevaisuuteen katselen. Toiveissa onnellinen parisuhde, joutuuko sellaista kauan odottelemaan?

2

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

eronneita naisia on yhtä paljon kuin eronneita miehiä, eli ei hätää!
      olisiko sinulla tyttären kanssa vaikea aika meneillään? se on työläs ajanjakso, mutta hermosi kestävät.

toivot itsellesi uutta ihanaa kumppania ja kyllä toki sellaisia on liikkeellä. mies on vasta eronnut, eli joudut tukemaan hänen itsetuntoaan tulevassa. jaksatko? jos jaksat, niin se olisi teille molemmille siunaus.

hänen kanssaan te voitte asua kivassa yhteisessä kodissa, mutta älkää vastatko puhelimeen, kun tuo ikävä ex-vaimo yrittää soitella. hän väsyy sitten aikanaan.
      ihan totta, te ostatte uuden kodin, oikeastaan talon, se on hyvä ja se ei tarvitse remonttia.
      en osaa puhua ajoista! jos osaisin, en varmaankaan kirjoittelisi täällä palstalla, vaan auttasin poliitikkoja ;-)

t. Keskiyö

• kaipuu..

Kiitos tuntijasi :), pojan kanssa minulla on vaikea jakso enemminkin. Millä tavoin tämän miehen itsetuntoa tarvitsee tukea ja millainen tämä mies muuten on, siis näetkö esim.millä alalla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3348
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2797
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2336
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2298
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2231
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2216
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2027
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2023
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1944
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      105
      1855
    Aihe