Tunnen itseni usein väsyneeksi ja sairaaksi, millaisena näet terveyteni? Pelkään että sairastan jotain vakavaa, toisaalta tuntuu että stressi ja ajatukseni vaikuttavat oireisiini. Saanko apua näistä keinoista jotka jo tiedän vai löytyykö jotain muuta mikä auttaa?Entäs tämä energian "karkaaminen", mihin minun voimani oikein menevät ja miksi kerään/tunnen muiden negatiivisia tunteita itseeni? Voiko sellaiselta suojautua?
Entäs avioliittoni, rakastaako mieheni minua todella vai tuhlaanko aikaani tässä suhteessa?
Tuntijasi/Keskiyö
3
83
Vastaukset
Hei
sinä olet herkkä ihminen ja toiset vaistoavat henkisyytesi. pitäisit enemmän itsestäsi huolta, eli olisit itsekkäämpi, se voisi ainakin aluksi auttaa.
näen mielesi "tiukkana", tarkoitan että taidat elää kovassa rutiinissa ja pienin huvituksin. en tunnista sinulle sairautta, mutta jonkinlaista erakkoitumista omassa sisimmässäsi. eikö sinulla ole luotettavaa ihmistä, jonka kanssa voi vaikka juoda lasillisen viiniä ja purkaa kaikkea sisältään?
näen sinut yksinäisenä. oletkin jo tiedostanut sen, uskoisin, mutta tiesi on vielä auki. olisiko väsymyytesi mahdollisesti alkanut muutoksesta, jota sinä et itse halunnut? aivan kuin sinua olisi määräilty tekemään asioita, joita et itse halua.
miehesi näen vierelläsi. hän katselee toiseen suuntaan ja toivoo myös muutosta tilanteeseen, kommunikaatio on mielestäni tukossa. mutta ei hän ole mihinkään menossa, hän on vain hiljaa.
näen elämässäsi vanhemman miehen, jonka kanssa sinä voit jutella kaikesta. häneltä voit myös oppia paljon uutta tietoa.
t. Keskiyö- Heli
Kiitän kauniisti.
- Heli
Kysyisin vielä lapsistani. Minulla kaksi ihanaa tytärtä, näetkö minulle/meille kolmatta lasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011882364740Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1343858Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös3633553Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä202528Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte521911Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli771824- 951722
Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2011684Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä
Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.361402Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen
Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.1011299