Jospa joku kiltti osaisi hieman auttaa tilanteessani.
Olen hieman yli 30:nen nainen, jolla suunnattoman kovat jälkasäryt ( yötäpäivää).
En kärsi todellakaan ylipainosta ( päinvastoin) tai muista perussairauksista, jotka olisivat syy kipuiluuni.
Tiedän, tämä ei ole lääkäripalsta. Mutta jos joku näkisi jo sen, onko tämä lamauttava kipu jotain vakavampaa, koska se haittaa jo normaalielämäänikin. Lääkärille ei saa aikoja kuin vasta n. kuukauden päähän, huoh...
Kiitos kuitenkin sille, joka jotain tilanteeseeni näkisi.
Huolia(ko)
1
<50
Vastaukset
Hei
sinun on kuitenkin tilattava aika lääkärille, sillä minä en ainakaan osaa puhua terveysasioista tarkemmin, koska näen vain energioita.
sinulla on myös heikkoa energiaa kaulasi ympärillä. oletko ehkä ollut joskus auto-onnettomuudessa, missä sait tärähdyksen?
kaikki energiat ovat yhteydessä toisiinsa, joten syy voisi aivan hyvin olla vaikka verenkierrossa. näen sillä tavalla, että ongelmaasi tutkitaan. se ei tule olemaan aivan yksiselitteistä, mutta se selviää lopulta.
on mahdollista, että käyt spesialistilla toisella paikkakunnalla.
olen pahoillani, etten voi auttaa enempää.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1944113Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä392657Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1042156Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli861922Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2081821Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n361144Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi41090- 731079
- 76833
Milloin olit onnellinen? Miksi?
Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon149796