Millaisia asioita minulle näet? Jatkuuko työt pitkään samassa työpaikassa? Miten miesasiat?
Keskiyölle
2
<50
Vastaukset
Hei
sinä tunnut minusta tutulle....
päällimmäisenä näen raha-asioita, jotka koskevat kotiasi. ja suotta suret, sillä sinä selviät näistä kaikista hyvin.
olet asunut aikaisemmin paikassa, missä välit toisen naisen kanssa olivat huonot. ne välit ovat suoraan sanottuna katkenneet.
elämässäsi on mies, joka ei oikein osaa hoitaa raha-asioitaan. haluatko sinä olla hänen tukijansa ja neuvojansa? se on sinusta kiinni.
työssäsi sinä olet pidetty ja sinuun luotetaan. en usko, että siihen tulisi muutoksia. miesasioissa olet malttamaton, mutta onni on kuitenkin puolellasi. osaat erottaa jyvät akanoista, vai miten se sanonta menee?
luota vaistoosi, se ei petä sinua.
t. Keskiyö- pohjoisen nainen
Kiitos!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v16628Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3811954Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2521674Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281649Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2871349- 651079
- 731053
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61789- 47776
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25739