Miten helposti ja mistä syystä annetaan estettynä yhteydenottoja?
kirjoittelen yhden "profiilin " kanssa ja otettuani plus-palvelun, huomasin että tällä kaverilla oli estoja n 40!!!! Toisaalta myös profiilin tähti-arvosteluja oli runsaasti ja ne pyöri kolmosen nurkilla.
Merkitseekö estojen runsas määrä, että kaveri on täysin Urpo vai annetaanko estoja sen jälkeen, jos treffit tai kirjoittelu ei enää huvita ko tyypin kanssa?
Itse hämmästyin tästä koska kirjoittelumme perusteella hän vaikuttaa ihan mukavalta tyypiltä.
estettyjä yhteydenottoja runsaasti
14
237
Vastaukset
- torjuntoja on
Estoja tulee monesta syystä. Itsellänikin niitä on melkein kymmenkunta. Tässä ensin omat syyt ja perään muita kuulleita syitä:
1. Annoin pakit (kohteliaasti, kuten aina) --> kosto
2. Torjuin seksiehdotuksia tehneen käyttäjän --> kosto
3. En halua lapsia, olen siis p***a --> selittämätöntä vihaa muiden valintoja kohtaan
Muita:
4. Profiili on sisällöltään niin kuvottava, että torjutaan jo varalta
5. Torjumalla epäkiinnostavan profiiin näkee muita profiilissa vierailleita (se näyttää kolme, jos torjut esim. kaikki kolme, näet seuraavat kolme)
6. Loukkaannutaan jostain profiilissa olevasta kriteeristä (esim. mies hakee itseään selvästi nuorempaa, muttei ikäisiään tms)
Onhan noita. Usko itseesi. Jos tyyppi vaikuttaa mukavalta, jatka katsomista. Itse en ainkaan ole omalla käytökselläni ansainnut yhtään torjuntaa.- Ei ymmärrä
Itse olen ja tätä ihmetellyt ja kummastellut. Nopeimmat ehtivät antaa torjunnat jo ennen kuin ensimmäistäkään viestiä kenenkään kanssa oli vaihdettu tai vastaanotettu. Samaan aikaan profiilin arvostelut kuitenkin olivat neljän päällä.
Jotenkin tuli mieleen, että jos erehdyt vierailemaan jossain profiilssa, jonka omistaja ei pidä jostain ominaisuudestasi (esim. ikä, paino, profiilin pituus), niin välittömästi tulee esto "ihan vain varuilta".
- Kääääääk
Homma on pikkuisen käsittämätöntä!
En ole pitkään aikaan edes vastannut kellekään, mutta torjuntoja on tullut lisää...
Ilmeisesti jotkut naiset ovat käyneet profiilissani ja laittaneet varmuuden vuoksi torjunnan. En siis häiriköi millään tavalla ja profiili ei ole kuvottava, vaan positiivisella asenteella tehty, hyvin väljillä kriteereillä.
Jotenkin ihmetyttää koko touhu, sa@tana... - kustaa korkki
Niin on, käsittämätöntä.
Minäkin kun lähestyin ns. tyhjää profiilia viestillä niin tulin torjutuksi.
Joku muukin profiilissa vieraillut oli torjunut samasta syystä kuin vanhallapiialla on rinnat eli kaiken ihan vaan varalta.
Eikö torjunnat oteta käyttöön siinä vaiheessa kun häiriköintiä tai "roskaviestiä" on tullut?- korjaus
Vanhallapiialla on rinnat ihan vaan kaiken varalta.
Anteeksi väärä sanajärjestys, tekstin oikoluku unohtui.
Itselläni ei ole yhtään torjuntaa, vaikka profiili on ollut pystyssä jo yli vuoden muistaakseni. Olen kyllä selaillut paljon naisten profiileja, ja vierailijoita on kyllä tullut paljon myös profiilini.
Jotkut kateelliset naiset ovat kuitenkin tulleet laittamaan jonkin verran yhden tähden arvosteluja profiilini, ja niitä rupesi tulemaan, jos joko kirjoitin miten paljon olen opiskellut (kun mainitsi vaikka yli 90 kurssia, tai pari korkeakoulututkintoa), tai sitten mainitsi sanaakaan perinnöstä :D
Eli tästä voimme ainakin päätellä sen, ettei tähdistä kannata välittää, joillakin huipputyypeillä voi olla vaikka miten paljon yhden tähden arvosteluja, mutta ne ovat vain kateellisten naisten tekosia, eivätkä johdu siitä, että tyyppi olisi muuten epäluotettava tai epäilyttävä. Torjuntoihin suhtautuisin sen sijaan vakavammin, kyseessä voi olla hyvinkin epäluotettava tyyppi. Itse en ainakaan ole siis torjuntoja saanut, eli niitä eivät ainakaan naiset tunnu antavan aiheetta. Naisten puolella tilanne voi olla taas erilainen.- annoin 1 tähden
Ihan vinkkinä, etteivät ne yhdet tähdet kateuden vuoksi tulleet.
Ylimielisyys ja sosiaalinen typeryys on aina luotaantyöntävää. Siksi sinä ne yhdet tähdet sait. Kukaan - ja voit todellakin uskoa tämän - ei ole SINULLE kateellinen. - cewcecccwcwcwcwecc
"Ei tunnu aiheetta antavan". Siis, onko aiheellista antaa torjunta, jos ei lähesty millään tavalla ja profiili ei mene sikailuluokkaan?????
annoin 1 tähden kirjoitti:
Ihan vinkkinä, etteivät ne yhdet tähdet kateuden vuoksi tulleet.
Ylimielisyys ja sosiaalinen typeryys on aina luotaantyöntävää. Siksi sinä ne yhdet tähdet sait. Kukaan - ja voit todellakin uskoa tämän - ei ole SINULLE kateellinen.No kaikkia ei voi miellyttää vaikka tekisi mitä, eikä se siten voikaan olla kenenkään tarkoitus. Vähän suhteellisuudentajua kuitenkin toivoisin, netistä löytyy niin paljon huonompia profiileja kuin omani, eikä niitä kaikkia ole arvosteltu yhden tähden arvoisiksi. Anonyymien kommentit itsestäni sivuutan usein muutenkin. Sekin kuuluu hyvin käytöstapoihin että käyttää jotakin tunnistettavaa nimimerkkiä, varsinkin jos arvostelee toisia.
Kyllä minä silti uskon että jotkut voivat olla kateellisia minullekin, senhän kyllä huomaa näillä palstoilla.cewcecccwcwcwcwecc kirjoitti:
"Ei tunnu aiheetta antavan". Siis, onko aiheellista antaa torjunta, jos ei lähesty millään tavalla ja profiili ei mene sikailuluokkaan?????
Kyllä se on aivan mahdollista.
- annoin 1 tähden
m36-intj kirjoitti:
No kaikkia ei voi miellyttää vaikka tekisi mitä, eikä se siten voikaan olla kenenkään tarkoitus. Vähän suhteellisuudentajua kuitenkin toivoisin, netistä löytyy niin paljon huonompia profiileja kuin omani, eikä niitä kaikkia ole arvosteltu yhden tähden arvoisiksi. Anonyymien kommentit itsestäni sivuutan usein muutenkin. Sekin kuuluu hyvin käytöstapoihin että käyttää jotakin tunnistettavaa nimimerkkiä, varsinkin jos arvostelee toisia.
Kyllä minä silti uskon että jotkut voivat olla kateellisia minullekin, senhän kyllä huomaa näillä palstoilla.Kyvyttömyytesi ymmärtää profiilisi merkittävät heikkoudet on osa ongelmaasi.
Tyhjempiä ja yksinkertaisempia profiileja on tietenkin. Ne ovat kuitenkin tavallisten ihmisten kirjoittamia sillä tasolla, johon he kykenevät. Huonoja - kyllä. Sosiaalisesti lahjattomia - vaihtelevasti. Ylimielisiä - eivät. Siksi ne eivät aiheuta ykkösrankkauksia.
Profiilisi perusteella pidät itseäsi muita ihmisiä parempana ja - erityisesti ottaen huomioon oman tasosi - hakemasi naistyyppi on täysin epärealistinen. Sinulla ei tule olemaan mitään mahdollisuuksia saada sellaista naista.
Samanlaisia rankkauksia saavat kaikki muutkin vastaavat profiilit. Sen arvoinen se on. Yksi tähti, ei enempää.
- ...................
Jos alkaa torjumaan toisia ilman minkäänlaista järjellistä syytä, se johtuu siitä, että treffipalveluun on jo ehtinyt addiktoitumaan ja sen käyttö on vakava ongelma.
- IhmetteleväMM
Torjuntoja laitetaan ihan kummallisesti.
Itsellä oli torjuntoja 5-10, en muista ihan tarkkaan. Yhdellekään en ollut laittanut mitään viestiä ennen torjuntaa. Useimmat torjunnat tulivat ennen kuin olin käynyt torjujan sivulla. Olen siis mies ja etsin naisia mutta useampi mies kävi laittamassa torjunnan. Miksiköhän?
Sain selvitettyä nämä torjujat ja toki laitoin vastavuoroisesti heidät torjutuksi. Vaikkei mitään muuta syytä ollut niin kostoksi sentään. - kysymys
mistä sen saa itse tietää onko estolistalla muuten kuin lähettämällä viestiä... esim. e-kontaktissa joka on vieläpä maksullinen luulisi olevan sellainenkin lista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235913- 602037
- 271499
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411284- 741145
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691138Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531117- 511072
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995