Jos nainen on blondi, mies katsoo hiusten jälkeen ensin kasvoja ja sitten vasta vartaloa. Jos nainen on brunetti, mies katsoo ensin vartaloa ja sitten vasta kasvoja. Jos taas nainen on mahdollisimman aito punapää (mukaan ei lasketa epävärejä = värejä joita ei luonnostaan kenenkään päässä kasva), katsoo sekä kasvot että vartalon.
Ja vasta näiden jälkeen tekee mielessään valintansa: ok tai ei helkutissa.
Onko näin?
Blondi, brunette vai punapää?
21
424
Vastaukset
- .....
Mittee nää kyselet? Se on jannusta kii mitä se kattoo eikä eukon tukan väristä.
Väärin, mikäli ei ensin katso hiusten väriä, ei tiedä hiusten väriä.
Jos katsoo ensin vartaloa, sitten kasvoja ja hiuksia, voi hiukset olla minkä värisiä tahansa.Kuulostaa aivan umpihullulta naisen logiikalta. Mistä olet moisen lukenut? Cosmosta?
- puskalisko
äläpä rienaa Cosmopolitania, se on hyvä lehti. Tuolla oli paperinkeräyksessä naisten kioskikirjallisuutta, jota juutuin lukemaan. Lopulta päädyin kieriskelemään naurusta olohuoneeni lattialle, kirja hyppysissäni. Harkitsen vakavasti Cosmopolitanin tilaamista ja suosittelen muillekin.
- :(
puskalisko kirjoitti:
äläpä rienaa Cosmopolitania, se on hyvä lehti. Tuolla oli paperinkeräyksessä naisten kioskikirjallisuutta, jota juutuin lukemaan. Lopulta päädyin kieriskelemään naurusta olohuoneeni lattialle, kirja hyppysissäni. Harkitsen vakavasti Cosmopolitanin tilaamista ja suosittelen muillekin.
Liskonahkaiien Cuccin meikkipussi on MUOTIA NYT
siksi lienee Laura palstalt häipynyt
Kyllä mää luulen, että se mies katsoo naista kokonaisuutena. Pongaa ne kivoimmat kohdat ellei sitä kivointa ole kaikki.
Mun kokemuksen mukaan monet miehet ei niin kiinnitä naisen tukan väriin huomiota. Yks (työ)kaveri (mies) kuvaili mulle yhden naisen hiusten väriä puhelimessa; "sillä on vähän samanlainen punainen tukka kuin sulla" . Mä olin: "haloo, mulla ei ole ollut punaisia hiuksia kymmeneen vuoteen" :D :D Hyvin selkeästi on blondit hiukset. Minkäköhän väriset hiukset sillä naisella oli? :o
Villi veikkaus, mies katsoo missä tahansa tapauksessa kasvoja ja vartaloa. NIIN?
- Nasdaq
Mikään näistä väittämistä ei pidä paikkaansa. Mulla on valtava kokemus naismaailmasta ja tuomioni on jyrkän yksimielinen:
Te että tiedä naisista ja heidän havainnoimisestaan tuon taivaallista.
Ottakaa kynä käteen, ja piirtäkää nainen.
Ei tarvitse osata piirtää, sillä teidän ei edes tarvitse piirtää, koska te mielessänne jo aloititte naisen piirtämisen.
Mistä te aloititte sen?- Nasdaq
(visuaalista naurua)
- Nasdaq
kanasutra kirjoitti:
Oonko pervo jos olisin aloittanut tisseistä...
Mä itse aloitan aina tisseistä ja jätän loput piirtämättä. Ajan tuhlausta.
(naurua 17:sta tunnista) Nasdaq kirjoitti:
Mä itse aloitan aina tisseistä ja jätän loput piirtämättä. Ajan tuhlausta.
(naurua 17:sta tunnista)Ei, oli aika pro tollanen visuaalinen nauru -juttu.
kyllä ne katsoo kaikkia ihan samallai.
- realiteetti!
Blondit on naisista tyhmimpiä. Tämä pitää paikkansa.
Kaikki käy.
- Aito Maantie
Olen tehnyt empiiristä tutkimusta useamman vuoden ajan siitä, miten miehet käyttäytyvät blondin tai brunetin nähdessään. Punapää-päästä ei ole kokemusta, eli siitä voin tehdä vain päätelmiä.
SIIS kun olen ollut blondi, miesten päät herkemmin kääntyvät ja katse osuu ensiksi kasvoihin hiusten jälkeen. Kun olen ollut brunetti, miehen katse (jos siis vaivautuu edes katsomaan) kiertää hiusten jälkeen nopeasti vartaloon ja sitten ehkä vasta kasvoihin.
Mitä sitten voimme päätellä miehen ajatustoiminnasta kun kyseessä on hiusten väri? = Jokainen mies ajattelee automaattisesti että blondi on kaunis (vaikka väittäisi mitä tahansa!) ja brunetti tavallisen näköinen.
Ja että punapää on jumalaisen kaunis ja hän omaa täydellisen vartalon!
ENKÄ ole väärässä!Tutkimattakin on selvää, että mies katsoo sitä, mitä sille näytetään ja tulkitsee näkemäänsä niinku haluaa. Sulla on ollu monen vuoden pituinen tutkimusprojekti ihan turhaan.
Eikun silmiä. Onko ne mallia tähti, bambi, manteli, teelautanen vai mitä.
- TimppaTT
Kaikki 3, ja mielellään yhtä aikaa! :P Nimim: Ei värillä väliä, välillä on .. ja välillä ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171958
- 1541880
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h221255- 49941
- 85909
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To21829- 112771
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell45720Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32715- 74696