Tupakointi on out

haiseetosipahalle

Päivittäin kohtaan komeita ja mukavia miehiä, mutta heti kun ulos pääsee alkaa se armoton tupakointi. Siis miksi komea ja fiksu mies pilaa itsensä sauhuttelulla? Yök, kuvitella että pitäisi suudella tuhkakuppia..

Tupakointi on typerää ja out. In ovat miehet (ja naiset), jotka eivät polta. Miksi kaikissa kivoissa miehissä on joku pahempi vika, kuten nyt alkoholismi, polttaminen tai se, että ovat varattuja..Jos kaikki muu olisi kohdallaan niin sitten menee kiinnostus tupakoinnin takia..

41

350

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miesmaku syypää

"Miksi kaikissa kivoissa miehissä on joku pahempi vika, kuten nyt alkoholismi, polttaminen tai se, että ovat varattuja.."

Hauskaa sinänsä tämä huomio, kuulostaa siltä että viehätyt lähinnä tatuoiduista, lihaksikkaista "tosimiehistä". Ei kiltit, älykkäät ja mukavat Star Trek -nörtit pode näitä vikoja... Eli kaikki "kivat" miehet tarkoittanee kaikki "treenatut, turpaanvetohommat osaavan näköiset itsevarmat paskiaiskollit". Vittu että inhoan noita "kivoja" miehiä...

• " ***** että inhoan noita "kivoja" miehiä.."

-Anna kun arvaan, sä kuulut näihin:

"kiltit, älykkäät ja mukavat Star Trek -nörtit "

XD

• Hehheh, joo
        TheOne kirjoitti:

" ***** että inhoan noita "kivoja" miehiä.."

-Anna kun arvaan, sä kuulut näihin:

"kiltit, älykkäät ja mukavat Star Trek -nörtit "

XD

Tottakai :D

(vähän huumorilla tämäkin; pahimmat Star Trek -nörtit on kuitenkin oikeasti aika pahoja tapauksia joita on syytä välttää...)

• Monet tupakoivat joskus kotonaan, kaikki naapurinkin. Pitää tässä ruveta etsimään aktiivihiilisuotimia ilmanvaihtokoneeseen. Talosta nyt löytyy usein ainakin yksi naapuri joka tupakoi, asuipa missä tahansa, ja se savu kulkeutuu vaikka minne parvekkeelta. Uudemissa talossa on tuo ilmanottoaukko ongelmana, joka on tietysti auki 24h vuorokaudessa.

Sauhuttelu voidaan hyvin ymmärtää sillä että se on tapa sammuttaa tilapäisesti elimistössä kytevää matala-asteista tulehdusta (alkoholi toimii myös, se taitaa tutkimusten mukaan olla jopa osin tehokkaampi), joka johtuu jostakin infektiosta. Eli ne, jotka tupakoivat, ovat siis terveyden kannalta lähes aina epäkelpoa tavaraa, ei suoraan tupakoinnin vuoksi, vaan siitä syystä miksi he haluavat tupakoida.

Tietenkään tupakoimattomuus ei myöskään ole todiste hyvän terveyden puolesta.

• Mulle kelpaa

Minulle kelpaa varsin hyvin aloittajan hyljeksimät tupakoivatkin miehet, jos mies vain muutoin on sopivan tuntuinen. Onneksi on aloittajan kaltaisia nirppanokkia, jotka karsastavat hyviäkin miehiä jonkin tuollaisen pikkuseikan perusteella joka on vain järjestelykysymys, on toiveita siis saada ihan hyvä mies jota vain nipottajat hyljeksineet.

• Niin,on

Paljon naisia joille riittää tupakoitsijan omistava puolilötkö penis,eivät ole kokeneet raittiin erektiota.

• Mulle kelpaa
        Niin,on kirjoitti:

Paljon naisia joille riittää tupakoitsijan omistava puolilötkö penis,eivät ole kokeneet raittiin erektiota.

Höpö höpö. Yhtäkään lötkömunaa ei ole kohdalleni osunut, tosin ole koskaan tapaillut jotain vanhoja ukkoja. Jos tupakointi aiheuttaisi erektiovaikeuksia muutakin kuin vanhoilla miehillä, niin miehet eivät tupakoisi. Sen verran tärkeä se peli on miehelle. Olen seurustellut sekä tupakoivan, että tupakoimattomankin miehen kanssa ja peniksen jäykkyydessä ei ollut mitään eroa. Asenteessa kylläkin, se tupakoimaton oli rasittava joka asiasta moralisoiva tiukkapipo vähän joka asiasta. Juuri niitä ärsyttäviä yleisönosaston naurettavia kaikesta turhasta valittavia nipottajia. Se suhde ei kauaa kestänytkään. Kukaan tahdo niuhon kanssa elää.

• Höpöhöpö.-
        Mulle kelpaa kirjoitti:

Höpö höpö. Yhtäkään lötkömunaa ei ole kohdalleni osunut, tosin ole koskaan tapaillut jotain vanhoja ukkoja. Jos tupakointi aiheuttaisi erektiovaikeuksia muutakin kuin vanhoilla miehillä, niin miehet eivät tupakoisi. Sen verran tärkeä se peli on miehelle. Olen seurustellut sekä tupakoivan, että tupakoimattomankin miehen kanssa ja peniksen jäykkyydessä ei ollut mitään eroa. Asenteessa kylläkin, se tupakoimaton oli rasittava joka asiasta moralisoiva tiukkapipo vähän joka asiasta. Juuri niitä ärsyttäviä yleisönosaston naurettavia kaikesta turhasta valittavia nipottajia. Se suhde ei kauaa kestänytkään. Kukaan tahdo niuhon kanssa elää.

Tupakoijilla on lisäksi huono kunto jotka ei jaksa mitään tuntien sessioita..Et voi vakavissasi väittää että kiihkeä suutelu tupakoitsijan kanssa olis mitenkään hieno kokemus,en tiedä mitään etovampaa..
        Ja "tuhkamuna" sanonta on peräisin juuri tästä tupakan ja erektion heikkouden yhteydestä.

• eeeeeeeert
        Höpöhöpö.- kirjoitti:

Tupakoijilla on lisäksi huono kunto jotka ei jaksa mitään tuntien sessioita..Et voi vakavissasi väittää että kiihkeä suutelu tupakoitsijan kanssa olis mitenkään hieno kokemus,en tiedä mitään etovampaa..
        Ja "tuhkamuna" sanonta on peräisin juuri tästä tupakan ja erektion heikkouden yhteydestä.

Tuo nyt on niin typerää propagandaa kuin olla ja voi. Juuri sitä täysin överiksi menevää päihde"valistusta" mitä suoltavat vain ne jotka eivät asiasta mitään tiedä. Koetetaan pelotella ihmiset voimakkaasti liioitellen ja valehdellen sellaisiin elämäntapoihin kuin halutaan.

Tupakointi on terveydelle haitallista ja monista epämiellyttävä tapa muutenkin, se on faktaa, mutta äärimmäisen harvalla tupakoitsijalla on tai tulee erektiovaikeuksia ennen kuin vasta vuosikymmenien runsaan tupakoinnin jälkeen. Moni tupakoiva voi myös olla hyväkuntoinen ja huippu-urheilijoissakin on joitakin tupakoivia. Hajuhaittoja lukuunottamatta useimmilla tupakoinnista koituvat haitat ilmenevät vasta vanhemmalla iällä tupakoinnin jatkuttua vuosikymmeniä.

• Sontaa<<
        eeeeeeeert kirjoitti:

Tuo nyt on niin typerää propagandaa kuin olla ja voi. Juuri sitä täysin överiksi menevää päihde"valistusta" mitä suoltavat vain ne jotka eivät asiasta mitään tiedä. Koetetaan pelotella ihmiset voimakkaasti liioitellen ja valehdellen sellaisiin elämäntapoihin kuin halutaan.

Tupakointi on terveydelle haitallista ja monista epämiellyttävä tapa muutenkin, se on faktaa, mutta äärimmäisen harvalla tupakoitsijalla on tai tulee erektiovaikeuksia ennen kuin vasta vuosikymmenien runsaan tupakoinnin jälkeen. Moni tupakoiva voi myös olla hyväkuntoinen ja huippu-urheilijoissakin on joitakin tupakoivia. Hajuhaittoja lukuunottamatta useimmilla tupakoinnista koituvat haitat ilmenevät vasta vanhemmalla iällä tupakoinnin jatkuttua vuosikymmeniä.

Tupakointi nimenomaan heikentää dramaattisesti verenkierron toimintaa,aina puhutaan keuhkosyövästä mutta kyllä ylivoimaisesti yleisempää on verenkierron häiriöt ja erektio en hyvin herkkä tuossa suhteessa..
        Tupakoinnin haitta ilmenee välittömästi,tästä paras esimerkki on se jos koskaan tupakoimaton vetää yhden savukkeen henkeen niin siitä voi lähteä jopa taju,mitä tällainen myrkky aiheuttaa jatkuvasti käytettynä vaikka vain lyhytaikaisesti.

• Realismia peliin
        Sontaa<< kirjoitti:

Tupakointi nimenomaan heikentää dramaattisesti verenkierron toimintaa,aina puhutaan keuhkosyövästä mutta kyllä ylivoimaisesti yleisempää on verenkierron häiriöt ja erektio en hyvin herkkä tuossa suhteessa..
        Tupakoinnin haitta ilmenee välittömästi,tästä paras esimerkki on se jos koskaan tupakoimaton vetää yhden savukkeen henkeen niin siitä voi lähteä jopa taju,mitä tällainen myrkky aiheuttaa jatkuvasti käytettynä vaikka vain lyhytaikaisesti.

Ikinä lihaa syömätön saa voimakkaita vatsanväänteitä ja ruoansulatusongelmia. Se ei kerro kuitenkaan lihan vaarallisuudesta, vaan elimistön tottumattomuudesta johonkin.
        Ihanko tosissasi väität, että tupakoivilla miehillä on yleisesti erektio-ongelmia, mutta silti tupakoivat ja naisia riittää, vaikka muna ei toimi?
        Hölynpölyä ja rankkaa liioittelua nuo puheet minustakin. Itse olen lopettanut tupakoinnin, mutta olen ollut tupakoivien miesten kanssa ja mitään tuollaisia ongelmia ei ole ollut koskaan. Kuvaamasi oireet tulevat vasta pitkään jatkuneen runsaan polttamisen seurauksina, joillakin ei ehkä silloinkaan, mutta todennäköisyys tietty kasvaa mitä kauemmin polttaa.
        Inhosi tapaa kohtaan vääristää nyt asioita ja paisuttelet ongelmia inhosi tueksi.

• missä tapaisimme?

Päivittäin kohtaan kauniita ja mukavia naisia, mutta heti kun ulos pääsee alkaa se armoton tupakointi. Siis miksi kaunis ja fiksu nainen pilaa itsensä sauhuttelulla? Yök, kuvitella että pitäisi suudella tuhkakuppia..

Tupakointi on typerää ja out. In ovat naiset (ja miehet), jotka eivät polta. Miksi kaikissa kivoissa naisissa on joku pahempi vika, kuten nyt alkoholismi, polttaminen tai se, että ovat varattuja..Jos kaikki muu olisi kohdallaan niin sitten menee kiinnostus tupakoinnin takia..

• täysin nolla

Minä en polta tupakkia. En ole ikinä polttanut ja olen tosi kiva luonteeltani. en myöskään juo alkoholia paljoo. En käy baareissa oikeestaan lainkaan. Mut naiset katsookin ulkonäköö ja siks en kelpaa.

• täysin nolla

En tunne kun yhden ihmisen joka ei polta. Kaikki muut lähipiirissäni polttaa ja ne myös seurustelee. Pelasin salibandyä monta vuotta yhden ja samas joukkueessa. olin ainoa siinä joukkueessa joka ei polttanut. Ja olin ainoa myös jolla ei ollut tyttöystävää.

• 16

Minusta tuntuu, että suuri osa naisista polttaa tupakkaa. Itse olen herraSavuton enkä voi sietää tupakkaa. Täysin savuttomia naisia on vähän tarjolla. :/

• ap

No hitsit, missä te savuttomat Miehet oikein piileksitte? :)

Olen itse urheilullinen ja haluaisin elää savutta. Elämääni ja terveyttäni rasittaa kuitenkin naapuri, joka polttaa sisällä. Muuten, on ihan mukava, komea ja sinkku..

Passiivinen tupakointi jo on terveydelleni haitallista ja siitä tulee oireita aivan kuin itse polttaisin.. Pieni flirtti ja nätti pyyntö ei saanut naapuria lopettamaan..

Hajuaistini on TODELLA herkkä eli se tupakanhajuinen hengitys on oikeasti hirvittävän pahanhajuista. Voihan se hengitys tietysti haista tupakoimattomallakin, sekin on aika paha juttu..Toinen luotaantyöntävä haju on tietenkin hiki.

Joku toinen saa aivan mielellään pitää nuo hajuhaittaiset itsellään!

Mutta siis, jos tässä ketjussa on joku ihanalle tuoksuva, hygieniastaan huolehtiva silmälle nätti (kauneus on katsojan silmissä) sinkkumies, joka ei tupakoi, ei alkoile ja urheilee - missä todennäköisimmin tapaisin sinut..? Minua saa mielellään puhutella vaikkapa siellä ruokakaupassa ja peräänkin saa juosta antamaan puhelinnumeron ;)

• Naapurin sisällä polttaminen aiheuttaa sinun terveydellesi vaaraa? Olet tosi allerginen tupakan savulle?

• eronnut tupakasta N

Tupakointi on mustakin nykyään aika "last season" siksi lopetinkin.

Vaikka kaikki muut osuiskin kohdalle niin mulla on kriteerinä myöskin se savuttomuus ihan siksi etten ratkeis takaisin. Nyt toista kuukautta sauhutta olleena voin sanoa ettei todellakaan tuoksu hyvältä.
      Mä näytän paremmalta, jaksan urheilla paljon enemmän, iho ja hiukset voi hyvin ja olen paljon energisempi. Noitten lisäks pidän huolen et tuoksunkin hyvälle. Olenhan nainen.

Ajatelkaa niitä hyviä puolia ja heittäkää ne savut veke. Yks uutinen sanos et kun lopettaa sauhuttelun niin verenkierto tuolla tietyillä alueella paranee ja seksuaalinen kanssakäyminen on huomattavasti nautinnollisempaa. tästä en osaa varmaa tietoa sanoa mut joku savuton jolla on seksielämää vois kertoa ;)

• Mitä jos tuo tulee taas muotiin !?!?! :O

• gggggggggg

Kyllähän se, liikaa, polttava nainenkin on aika turn off. Ei siinä mitään jos nyt joskus polttaa, mutta jos aina haisee niin ei kiitos. Itse tosin en edes pentuna ymmärtänyt miksi pitäisi hengittää savua sisäänsä. Kuppia otin kyllä nuorena miehenä (nyt 36-v) ihan kohtuudella, mutta siihenkin ikäänkuin kyllästyi eikä nykyisin tule sitäkään kauheasti tehtyä.

• Merkillistä kerrassaan. Entisen avovaimoni jälkeen, 15 vuoteen, kukaan naisystäväni ei ole tupakoinut eikä niille viinakaan ole maistunut kuten itselleni. Siitä huolimatta ongelmia naismerkkinoilla ei ole ollut. Nykyinen vaimokin on tupakoimaton absolutisti, vaikka minä jatkan paheitani entiseen malliin.

Mitä tästä voimme päätellä?

• ap

Valitettavasti asunnossa/talossa ei ole koneellista ilmanvaihtoa, joten suora putki tuntuu olevan..olen sitten kai aika allerginen, oireet ei kuviteltu vaan ihan lääkärissäkin todettu.

Eronnut tupakasta N, onneksi olkoon lopettamisesta ja tsemppiä tupakista erossa pysymiseen! :)

• Mahdat asua vanhassa talossa, jos ei koneellista ilmanvaihtoa ole. Koneellista poistoilmanvaihtoa löytyy ainakin 60-luvun taloista, oikein vanhoista löytyy painovoimainen ilmanvaihto, jossa ei ole mitään koneellista. Uusimmista (90-luvun ) löytyy koneellinen tulo/poisto. Ja mahdollisia ongelmia löytyy niin uusista kuin vanhoistakin virityksistä. Nykyään ei seiniäkään osata rakentaa ehjiksi, joten vuotoa voi olla naapuriin.

Tietysti koneellinen tulo/poisto on tehokkain, mutta ei välttämättä poista koko ongelmaa, ja tuo myös kasan lisäongelmia esim. melun vuoksi, ja tehokkaan imutehon vuoksi imee kaikkea mitä löytyy ympäristöstä sisään.

• ikituulettelija

Röökin haju tarttuu vielä vaatteisiinkin!

• En ole ikinä polttanut. Nuorempana kaikki poltti koulussa ja muualla. Mullekkin tarjottiin ja haukuttiin nössöksi kun en polttanut. Mä vaan urheilin nuorena sen verran paljon etten ehtinyt aloittaa. Eipä siitä ole naisten saannissa hyötyä ollut jos ei polta.

• "In ovat miehet (ja naiset), jotka eivät polta".

Ilmeisesti eivät kuitenkaan ole in, koska et noteeraa tupakoimattomia miehiä!

Vakavasti provoten olen ennenkin julistanut täällä, että tupakoimattomuus altistaa miehen ikisinkkuudelle. Tunnen muutamia savuttomia miehiä, itseni mukaan lukien, ja he ovat niitä lähipiirini ainoita sinkkuja (no, yksi poikkeuskin on). Tupakoivat tutut ovat jokseenkin poikkeuksetta myös seurustelevia.

Toinen juttu on naiset. Kun tuolla kaupungilla kävelee, tuntuu harvassa olevan ne naiset, jotka eivät polta. Heistäkin melkoinen osa on ilmeisesti polttamatta vain juuri sillä hetkellä - esimerkiksi satun monesti samaan työmatkabussiin yhden saman firmassa työskentelevän naisen kanssa. En tunne häntä muuten kuin että samaan rakennukseen hän on aamuisin mennyt ja saman firman kulkukorttia hän kantaa. Koskaan en ole nähnyt hänen tupakoivan bussista noustuamme ja samaa matkaa kulkiessamme, mutta eiköhän tässä yksi aamu sattunut niin, että hän joutui kaivelemaan laukkuaan, ja sieltä tipahti yllättäen maahan tupakka-aski. Pitihän se arvata.

Ylipäätään esimerkiksi työpaikan juhlissa on valaisevaa nähdä, miten loppujen lopuksi valtava enemmistö naisista polttaa, vaikka koskaan en toimistoaikana näe heidän valuvan tupakoimaan.

Lopuksi on selvä juttu, että tupakoimattomuus on sosiaalinen vamma siinä missä jääkiekkofanatismiin vaipumattomuuskin. Tupakkapaikat ovat tietääkseni niitä harvoja paikkoja baarin sisätilojen ohella, joissa valkoihoisella, oikeakätisellä ja suomea äidinkielenään puhuvalla heteromiehellä on lupa puhutella vähän vieraampaakin naista. Ylipäätään tupakanpummaaminen tuntuu olevan se suomalainen tapa niin sanotusti rikkoa jää. Olen nähnyt niin käyvän - jopa niin päin, että nainen on tehnyt aloitteen miehelle pummaamalla röökiä ja tulta. Siis nähnyt tietenkin sivustaseuraajan roolissa, hössöt.

• 8+15

Kannattaa polttaa kannabista se on nykyään muodissa ja on paljon terveellisempää kuin tupakka ja alkoholi.

• ap

Minun naiskavereistani vain yksi polttaa. Sinkkuja heistä ovat vain minä ja yksi toinen.

Varsin yleistä tuntuu olevan satunnainen pössyttely. Monet eivät polta esim. töissä, mutta vapaa-ajalla. Toiset taas baarissa, mutteivät muutoin. Ihanteellista olisi täysi savuttomuus..

Totta on mitä lord.boredom sanot. Tupakoijien on huomattavasti helpompi tehdä tuttavuutta. Suomalaiseen kulttuuriin ei edelleenkään kuulu automaattisesti vieraille puhuminen, mikä on hirmuisen harmillista. Olen tosiaan tavannut monta varteenotettavaa miestä päivittäisillä reissuillani kaupassa jne, mutta yksikään ei ole kiinnostuneen katseen&flirtin lisäksi uskaltautunut keskustelemaan. Tilanne meneekin sitten ohi enkä näe samaa ihmistä vättämättä enää uudelleen. Itse olen sen verran Nainen, etten ala miesten perässä juoksemaan, minun perässäni saa kyllä juosta ;) Jos joku sitten onkin ollut aloitteellinen, ei se koskaan ole suomalainen (yksi poikkeus matkan varrella).

Mutta siis ehdottomasti olen samaa mieltä kanssasi siitä, että tupakoitsijan on helpompi lähestyä ja olla lähestyttävissä. Sitä en jaksa uskoa, että tupakoimattomuus olisi syy sinkkuudelle, kyllä se ongelma kulminoituu ehkä johonkin muuhun, ujouteen, ulkonäköön, ei ole ns. "hyvä tyyppi", hiljainen jne. Naistennaurattajat löytävät aina uuden..

• Voiko olla turhempaa kuin tupakointi? Ja naisten kannattaa muistaa miten vahingollista tupakka on iholle. Tupakoiva nainen vanhenee nopsemmin... Samoin mies...tietysti.

• finnbar

joo, rasvoittaa ihon. ja karkottaa kaikki jotka ei satu polttamaan.

• Paheensa kullakin, on niitä pahempiakin kuin polttaminen. Itse en polta, en juo, joten omat paheeni ovat muut kuin päihteet (kirjat, leffat jne). Mielummin sauhuttaja kuin alkoholisti tms.

• <zx<

Ihanaa nähdä yksi normaalikin näiden fanaatikkojen joukossa. Tupakoimattomuus toki plussaa, mutta paljon pahempiakin paheita on ja fanaattinen suhtautuminen kumpaankin suuntaan pahasta. En itsekään polta mutta ennemmin ottaisin tupakoivan kuin alkoa liikaa käyttävän tai jonkun toisten tupakoinnista äärinipoilevan kumppanin. Kohtuus kaikessa, terveysterrorismissakin.

• ap

Ap kuittaa, että olen mielelläni yksin kuin ottaisin mitään noista mainitsemistani paheista. Tiedän arvoni ja sen missä asioissa olen valmis joustamaan. Tupakointi nyt ei itselleni kuulu niihin sallittaviin piirteisiin ihmisessä, jonka kanssa haluaisin elämäni jakaa. Sanottakoon nyt vielä sekin, että olen ollut elämäni aikana enemmän pitkissä suhteissa kuin lyhyissä, yksi aviomiesehdokas heistä oli ja on edelleen tupakoitsija. Se muun muassa oli yksi syy miksi suhde kariutui, muiden syiden mukana. Hän löysi sittemmin itselleen naisen, joka tupakoi.

Tietysti voidaan mennä sille linjalle, että pahempaakin on olemassa ja se on totta. En haluaisi naistenhakkaajaakaan tai huumeveikkoa tai vaikkapa nyt patologista valehtelijaa. Tässä ketjussa en itse kuitenkaan halunnut tuoda näitä keskusteluun :)

• Ymmärrän kyllä pointtisi joo osittain. Se vaan on todella yleistä valitettavasti nykyään sukupuoleen katsomatta. En nyt itse mieluusti sitä katsele, mutta jos toinen ihminen muuten kolahtaa, niin menköön parvekkeelle polttamaan. Se on kuitenkin toisen oma valinta, jota tulisi kunnioittaa. Toisen terveyden lisäksi harmittaa siihen menevät rahat kieltämättä, mutta jos vetää riman liian korkealle, jää varmana yksin.

• Halloooooo

Nykysellään muijat vetää röökiä enemmän kuin äijät!

• Tupakointi on out

Nuuskaaminen on in.

• vcxvcxvcx

En kyllä itsekään ymmärrä mitä järkeä on laittaa itsensä viimeisen päälle, käyttää tuoksuja ja sitten kuitenkin peittää ne tupakan hajun alle. Kyllä tupakointi on naisessa ehdottomasti turn off. Yhden yön jutussa ehkä menee jos nainen ei haise tupakalta voimakkaasti.

• 8+15

Ei mikään nuuskaaminen vaan pilven polttaminen.

• ap

Onkohan se rima nyt kuitenkaan liian korkealle asetettu, jos toivoo, että kumppani olisi myöskin itsestään huolta pitävä ja terveydestään välittävä? :)

On luonnollista, että ihmiselle tulee erinäisiä sairauksia vanhuuden päivillään, mutta että niitä vielä tietoisesti itse haluaa lisätä niin se on vähän huono juttu.

Kukin määrittelee itse mitä haluaa kestää ja sietää. Hyvä on olla näinkin, kunnes sellainen tarpeeksi sopiva kohdalle osuu :) En ole niin epätoivoinen, että olisin valmis luopumaan tietyistä periaatteistani seurustellakseni "vain jonkun" kanssa.

• ala-asteella

Asun koulun vieressä. Näen usein kun jopa 11-12 vuotiaat tytöt menee tien toiselle puolelle kaupan taaakse jätkien kaa vetämään röökiä. Eikä koulun opettajat välitä yhtään vaikka varmasti näkevät.

• Kyllähän sitä voi toivoa ettei toinen polta. Tottakai sitä itse savuttomana toivon, muttei se ole mikään ehdoton kriteeri. Jos nyt ihmeen kaupalla löydän ihmisen, jonka kanssa minun on hyvä olla, niin ei siinä merkitse enää polttaako hän vai ei. Jos hän haluaa keuhkonsa pilata, pilatkoon parvekkeella. Siitä asiasta olen ehdoton, ettei sisällä polteta.

Enkä nyt sano, että periaatteista pitää luopua, mutta toisten valintoja tulee kunnioittaa. Jos ei tupakointia hyväksy, pitää etsiä savuton kumppani ja olla asiasta ehdoton. Omalla kohdalla se vaan ei ole se kynnyskysymys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1122
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      147
      1121
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1065
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      79
      899
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      45
      844
    6. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      808
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      750
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      745
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      711
    10. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      672
    Aihe