eli siis opiskelupaikassani yksi mies, luultavasti iältään 20-25, katselee minua aika usein ja se on välillä vähäsen outoa :o aina kun ollaan samassa tilassa, niin tää kattoo ja kerran oon myös nähnyt kun hän katsoi minua päästä varpaisiin mennessä ohi. ilme on semmoinen perus, ehkä hieman tuima, ja musta tää on oikeesti kiusallista :----D joojoo kuulostaapa pahalta, mut tää häiritsee mua. ei olla ikinä ees puhuttu. niin ja ite oon 18.
mitä syitä vois olla?
miksi yksi mies tuijottaa minua D:
25
283
Vastaukset
- kenkiä ja rytkyjä
Katsoo pukeutumistasi. Millainen se muuten on? Onko teillä tasoero?
- tyttö 18
mite niin millainen :--D ja tosta tasoerosta en osaa sanoa mitään koska en tunne koko miestä.
Mies on kiinnostunut sinua. Ehkä se on ujo, eikä osaa tehdä itse aloitetta.
Mene rohkeasti juttelemaan sen kanssa.
Samalla saat vastaukset kysymyksiisi.- tyttö 18
en mitenkään vois uskoo sen olevan kiinnostunut, koska a) se on monta vuotta vanhempi jnejne ja b) ilme on niin vihaisen näkönen D:
tyttö 18 kirjoitti:
en mitenkään vois uskoo sen olevan kiinnostunut, koska a) se on monta vuotta vanhempi jnejne ja b) ilme on niin vihaisen näkönen D:
Jos se vaan peittää sen epävarmuuden kiukuisen ilmeen taakse.
Oletko varma, ettei se ole joku tutun tuttu? Se voi tietää kuka olet, vaikket sinä tunne häntä.- tyttö 18
tosi..typy kirjoitti:
Jos se vaan peittää sen epävarmuuden kiukuisen ilmeen taakse.
Oletko varma, ettei se ole joku tutun tuttu? Se voi tietää kuka olet, vaikket sinä tunne häntä.sekin voi olla mahdollista, mutta luulen että epävarmuus voisi olla syynä, koska mies vaikuttaa ujolta eikä hirveästi juttele kenenkään kanssa.
Ehkö se vihaa sua sun ulkoisen olomuksesti vuoksi, jos se edustaa jotain sellaista tyyliä mistä se ei tykkää...vaikka punk, gootti, puuhalaaja, jne...
Kannattaa kiertää kaukaa, tuollaset tuijottajat voi olla arvaamattomia, ehkä jopa väkivaltaisia.- niin?
Tarkoitatko puuhalaaja-tyylillä kenties tuolaista murriperkele-tyyliä?
niin? kirjoitti:
Tarkoitatko puuhalaaja-tyylillä kenties tuolaista murriperkele-tyyliä?
No eipä oo kyllä minkäänlaista käsitystä murrin tyylistä.
- tyttö 18
mielestäni pukeudun ihan normaalisti enkä varsinaisesti edusta mitään tyyliä, mut tottahan toi on, mulla itellänikin on joittenki kohalla tolleen :---D nii juu, voihan se olla!
Ei kyllä voi mitenkään ymmärtää. Kouluampuja tms pimeetä?
- ~cissi~
No kun sä vilkuilet sitä yhtä mittaa, niin katsoo takas että onko jotain asiaa.
- tyttö 18
en mä sitä mitenkään vilkuile :D:D
- ~cissi~
tyttö 18 kirjoitti:
en mä sitä mitenkään vilkuile :D:D
Mistä sitten tiedät, että se tuijottaa sua?
- varoitusmerkkinä!
Lienee ATM kyseessä.
- Hei
Ap:lle eli tyttö 18:lle. Todennäköisesti hän on kiinnostunut sinusta ihmisenä.
Ehkä hän haluaisi tutustua sinuun, eli haluaisi olla kaverisi mutta ei vain yksinkertaisesti uskalla lähestyä sinua verbaalisesti koska pelkää hylkäämistä ja itsensä nolaamista. Voihan asia olla myös niin että on ihastunut sinuun ja haluaisi seurustella kanssasi. Usko pois se että jopa "aikuisenkin" miehen voi olla vaikeaa lähestyä ihastusta tai mielenkiintoista ihmistä johon haluaisi tutustua.
Syynä yleensä se että miehet ja naisetkin oikeastaan me kaikki ihmiset jossain määrin ajattelemme seuraavanlaisesti kun haluaisimme tutustua johonkin ennalta tuntematomaan ihmiseen:
Mitä hän ajattelee minusta, saanko töykeän kommentin jos menen juttelemaan, kelpaanko minä hänelle tälläisenä jne.
Mitä tulee tuohon tuimaan ilmeseen.. niin en usko että hän on mikään psykopaatti tai muutenkaan epävakaa persoona... ehkäpä hän vain juuri jännityksen takia näyttää tuimalta. Tai sitten hän on vain muuten luonnostaan sellainen kasvoiltaan joka näyttää tuimalta vaikkei olisikaan sellainen persoonaltaan.
Rohkeasti vain ohjat omiin käsiin ja mene juttelemaan hänelle ja koita vaikka sitä kautta saada selvää mitä hän sinusta haluaa jos et suoraan häneltä uskalla kysyä. Helpotat hänekin oloaan jos hän on ihastunut koska tällöin hän saa itsevarmuutta siitä kun joku tulee juttelemaan.- tyttö 18
kiitos asiallisesta ja rohkaisevasta vastauksesta! :) tosiaan se mies on iha hyvännäkönen ja vaikuttaa mukavalta ja normaalilta.
- DrugsSucks
Sulla on joku finni.
- tyttö 18
:DDDDD mäki mietin et jos mun naamassa on jotai outoo
- varo jyystärikarjua
Kysees mahdollisesti jyystärikarju
Tässä biisissä neuvotaan: http://www.youtube.com/watch?v=Rdt0ZA0JWeE
- Kas, ihminen
Se o maalta eikä oo ihmisii nähny ja siks tuijottaa kaikkia ihmisiä.. Ei ole kiinnostunu susta millään tavalla .
- ...
Kas, ihminen kirjoitti:
Se o maalta eikä oo ihmisii nähny ja siks tuijottaa kaikkia ihmisiä.. Ei ole kiinnostunu susta millään tavalla .
Tai sitten juuri peittää kiinnostuksensa vihaiseen ilmeeseen ja koettaa saada sinut vähän epävarmaksi, jotta peittäisi oman epävarmuutensa ja torjunnan pelkonsa. Jos sinua ei kuitenkaan kiinnosta - ja ethän tosiaan tiedä hänestä mitään, voi olla vaikka erittäin hankala luonne - niin älä enää ikinä katso häneen päinkään, kun tulette kohdakkain. Ole ihan välinpitämätön ja katsele vaikka kännyn näyttöä. Voihan olla, ettette ole enää kauan samassa koulussakaan (?).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1565570
- 1135367
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465012Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302953Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252497- 512327
- 432154
- 231838
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na141574Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101536