Elikkä olen pohdiskellut tätä asiaa jo viimeisten parin kuukauden ajan ja aattelimpa nyt pistää sen tänne- Olen yliopistoa käyvä nainen ja poikaystäviä on ollut 2-
Toinen suhteista kesti vuoden ja toinen "suhde"muutaman kuukauden.
Seksiä en ole harrastanut ikinä. Enkä pystyisikään harrastamaan seksiä ennen kuin olisi suhde ööh.. tosi vakavalla pohjalla. En ole ollut ikinä kiinnostunut lyhyistä"suhteista" ilman että se voisi johtaa vakavampaan juttuun. jos vehtaan jonkun puolituntemattoman kanssa tai jos menisin liian aikaisten sänkyyn jätkän kanssa se vain tekisi olon turvattomaksi ja loisi ehkäpä paineita että suhteen tulisi onnistua.
En metsästä mitään "täydellistä" kumppania ja eikä mikään kiire minulla ole.
Siis se on vain että olisin henkisesti valmis harrastamaan seksiä miehen kanssa jonka kanssa oikeasti haluan olla.Ja ois semmonen luotttamuskin kahen välillä. And therefore seksiä olisin valmis harrastamaan "vasta# muutaman vuoden seurustelun jälkeen.
En kuitenkaan "eksynyt" tälle polulle raamatun tai jeesushippien takia :D.
Onko tämä liikaa miehille jotka- myöskin etsivät vakavaa parisuhdetta??
ei seksiä??
37
256
Vastaukset
- vai provoatko sinä
Jos samalla tavalla kanssasi ajattelevan miehen löydät, niin tuskinpa se silloin liikaa on. Käytännössä suhteessanne on silloin jotain muuta vahvuutta, joka vie ajatukset seksistä tuonnemmaksi.
Tulee kuitenkin mieleen, että muutama kk ensimmäisen seksikerran odotteluun on aikuisilla ihmisillä todennäköisempi ja kohtuullisempi, kuin muutaman vuoden... Ja jos näin on, tulee mieleen sekin, että suhteessa on jotain kummallista, ei fyysistä vetoa, tai täysin himottomat tyypit seukkaa keskenään...- Mistä näitä ...
Ai että miehen pitäisi huolehtia sun tarpeista mutta sun ei tarvitse välittää miehen tarpeista?? Tuollaisesta vedättämisestä saattaa alkaa lätty lätisemään...
- Mies 2. planeetan
Ei ole mahdoton ajatus, mutta sinun on oltava tässä asiassa avoin verbaalisesti koska standardi odotus on että punkkaan päädytään vähitään suht nopeasti - koska yleisessä kulttuurissa sekä naiset että miehet ovat seksuaalisia subjekteja joilla on tarpeet joiden täyttäminen ei ole väärin vaan toivottavaa.
Eli siis sinun olisi pystyttävä sanomaan jossain kohtaa ääneen että sisäinen järjestyksesi asettaa asiat tähän järjestykseen, ja että se on sinulle henkilökohtaisesti normi jonka miehen tulee hyväksyä.
Samoin suosittelen että annat kuitenkin seksuaalisuudelle ja sensuaalisuudelle myös tilaa, nimittäin turvattomuudentunteet ja paineet ovat ihan normaali osa kehittyvää suhdetta, kaikilla niitä ei ole, mutta monilla on ja he selviytyvät siitä huolimatta. Tällöin siis tuon puolen kohtaaminen ja sen kokeileminen on asia joka voi parantaa suhdetta sen alkutaipaleellakin.
Olen kokenut monenlaisia suhteita ja useimmiten siinä käy niin että kun suhde ja ihmiset ovat oikeat toisilleen niin se seksikin astuu kuvaan vähän väistämättä, tosin olen heittäytynyt suhteeseen myös oletuksella/ymmärryksellä että piparia ei pitkään aikaan tipu, joten ajatus seksittömyydestä ei ole minulle suhdetta mahdottomaksi tekevä asia - kunhan se toinen ihminen on oikeasti sen arvoinen.
Yksi ponsi rohkeaan seksuaalisuuden etsintään ja myös sokeaan luottamukseen on se että kaikissa hyvissä suhteissani myös seksi on toiminut erittäin hyvin. Se on yksi niistä mittareista joilla mitata suhdetta ja kumppanin sopivuutta itselle. - 6 + 10
Olen nainen. Vuosi tuntuu aikaa pitkältä ajalta, kyllähän vuodessa pitäisi jo nähdä että onko miehessä potentiaali vakavaan suhteeseen. Itse yleensä 4-5kk aikana olen saanut sen jo selville.
Kyllä mies, joka aidosti on sinusta kiinnostunut niin jaksaa seksiäkin odottaa. Minun mieheni jaksoi odottaa, kunnes olin valmis :)
Muistat vain kertoa miehelle, että hänessä ei vikaa ole, vaan että tämä kuuluu sinun "tapoihisi". Aika on ratkaisu asiassasi.
- määmy
Mun puolisolle ei ollu ongelma olla noin vuos selibaatis ja yleensä miehil on kaks tervettä kättä.
- VYHJUIO
"Tulee kuitenkin mieleen, että muutama kk ensimmäisen seksikerran odotteluun on aikuisilla ihmisillä todennäköisempi ja kohtuullisempi, kuin muutaman vuoden... Ja jos näin on, tulee mieleen sekin, että suhteessa on jotain kummallista, ei fyysistä vetoa, tai täysin himottomat tyypit seukkaa keskenään.."
ÖÖ siis mitä? ei fyysistä vetoa? dingdong? Siis tietysti olen tuntenut fyysistä vetoa miehiin ja erityisesti kumppaniin :D . Ärsyttää tollaset kommentit ku tahallaan esitetään tyhmää :S. en oo mikään aseksuaali, tykkään it:stä ja siitä sitten erityisesti vakiintuneessa parisuhteessa miehen kanssa.
Se vain yksinkertaisesti ahdistaa jos hyppäisin sänkyyn jätkän kanssa jonka olen tuntenut vaikka sen puolivuotta.
menisi ehkäpä kaksi-3 vuotta ennen kuin pystyisin harrastamaan seksiä
Jotenki ärsyttää että seksiä pidetään niin itsestäänselvyytenä ja siitä koko ajan puhutaan painostavalla tavalla erityisesti länsimaisessa kulttuurissa.
Ei oo kiva olla paineiden alla koko aikaa- Mä olen oikeastaan aika samanlainen, kuin sinä.
Terveisin mies.Jaha, sain miinuksen, eli joku vihjasi, että valehtelen. Kauaa ei kestänyt. Oli kuitenkin sen verran munaton tyyppi, ettei pystynyt perustelemaan vihjaustaan.
Tuossa on kaksi tahtoa vastakkain. Miehen mielestä perimmäisesti naisen on annettava miehelle seksiä kun mies sitä haluaa. Ja naisten mielestä silloin, kun tuntee olevan siihen valmis.
Liian pitkään venyttäminen monesti ajaa miehen pois tai juoksemaan vieraissa.
Tosin moni mies ei muutenkaan ole niin suuresti seksiin sidonnainen. Ainä välillä saa lukea, kun vuoden seurustelun jälkeen miestä ei seksi kiinnosta.
Toisin katsoen, ensin mies haluaa aktiivisesti seksiä ja naisen ei ole valmis. Vuoden parin päästä saattaa nainen haluta aktiivisesti seksitä, mies ei. Mikäli pariskunnan ikä on alta 30 v. tulee pidempi kuin vuoden seksittömyys.- uuno utelias viestii
Tulee mieleen aloituskirjoittajasta se, että kuinka ahdistavaa tai kammoksuttavaa on seksi jos kumppani olisi vain kiertopalkinto eli moraali ja kasvatus vaikuttaa oman minän toteuttamiseen, vaikka varmaan halujakin olis joskusi hieman rietastellakin.
Elämä on mielestäni arpapeliä ja joskus onnistaa tai sitten ei, eli uskallusta elämään eikä kaavoihin kangistumista, sillä ihmisellä on luontaiset vietit ja halut joita pitää toteuttaa, eikä säästää.hautaan, jossa on todella tylsää makoilla.. uuno utelias viestii kirjoitti:
Tulee mieleen aloituskirjoittajasta se, että kuinka ahdistavaa tai kammoksuttavaa on seksi jos kumppani olisi vain kiertopalkinto eli moraali ja kasvatus vaikuttaa oman minän toteuttamiseen, vaikka varmaan halujakin olis joskusi hieman rietastellakin.
Elämä on mielestäni arpapeliä ja joskus onnistaa tai sitten ei, eli uskallusta elämään eikä kaavoihin kangistumista, sillä ihmisellä on luontaiset vietit ja halut joita pitää toteuttaa, eikä säästää.hautaan, jossa on todella tylsää makoilla..Silloin, kun olin nuorempi tunsin useamman naisen, jotka antoivat kun muisti pyytää. Mielipiteiltään heissä ei juurikaan eroa löytynyt. Jokainen heistä sinänsä löysi ajan myötä elämänkumppanin, osa kumppaneista tiesi heidän menneisyytensä osa ei. Suhtautuminen on aina korvien välistä kiinni.
Toisaalta, jos mies tai nainen alkaa tenttaamaan toisen seksikumppanien määrää voi kysyä mitä merkitystä menneisyydellä loppujen lopulta on?
Veltto Wirtanen joskus on laulanut tyyliin "Hei te kaikki, jotka puhute roskaa kokemisesta. Hei te kaikki, jotka leimaatte naisen kokemuksista. Te vain pelkäätte niitä, jotka voisivat verrara ja näillä puheilla loukkaatte rakkautta".runontaja kirjoitti:
Silloin, kun olin nuorempi tunsin useamman naisen, jotka antoivat kun muisti pyytää. Mielipiteiltään heissä ei juurikaan eroa löytynyt. Jokainen heistä sinänsä löysi ajan myötä elämänkumppanin, osa kumppaneista tiesi heidän menneisyytensä osa ei. Suhtautuminen on aina korvien välistä kiinni.
Toisaalta, jos mies tai nainen alkaa tenttaamaan toisen seksikumppanien määrää voi kysyä mitä merkitystä menneisyydellä loppujen lopulta on?
Veltto Wirtanen joskus on laulanut tyyliin "Hei te kaikki, jotka puhute roskaa kokemisesta. Hei te kaikki, jotka leimaatte naisen kokemuksista. Te vain pelkäätte niitä, jotka voisivat verrara ja näillä puheilla loukkaatte rakkautta".Lisäksi, mistä tietää puhuuko toinen vastatessaan totta vai ei. Jos epäilee, voi samantien erota.
- gfhkfjk
"Elämä on mielestäni arpapeliä ja joskus onnistaa tai sitten ei, eli uskallusta elämään eikä kaavoihin kangistumista, sillä ihmisellä on luontaiset vietit ja halut joita pitää toteuttaa, eikä säästää.hautaan, jossa on todella tylsää makoilla"
EI OLE kysymys uskalluksesta, sen vaan sanon.. En vain halua panna ketään puolituntematonta..Ei sitä etten uskaltaisi, se vaan vähän vituttaa kun ihmisillä on jokin pakkomielle päästä sänkyyn parin kuukauden jutun jälkeen.. En vain ymmärrä, itselläni se tekisi vain pahan ja ahdistuneen olon.
Oon siis spontaani, tykkään ottaa riskejä.. Kumppanin kaa, en naapurin Pertin kanssa.
No jaa tykkäisin kokeilla milteipä kaikkia ainaki kerran sängyssä kumppanin kanssa :).
Joo dazu oli kyllä ihan oikeassa sanoessaan että se se henkinen puoli on tärkee kumppanissa. Yhden illan jutut erikseen. - sxth
Jaa. Ei pätkääkään kiinnosta. En edes lukenut.
- sxth
Irti minusta trolli! :C
- dfgh
"Liian pitkään venyttäminen monesti ajaa miehen pois tai juoksemaan vieraissa.
Tosin moni mies ei muutenkaan ole niin suuresti seksiin sidonnainen. Ainä välillä saa lukea, kun vuoden seurustelun jälkeen miestä ei seksi kiinnosta"
Sanotko noin vaikka mies oikeasti haluaisi olla tyttöystävänsä kanssa?
Ja sitten nää käteenvedot poikaystävän kanssa.. :D. Uppoais varmaan vuosi ennen ku ois semmonen fiilis.
Ja jos nyt oikeasti menisin harrastamaan seksiä miehen kanssa jonka olisin tuntenut esim 3 kk. Juttu menisi rikki vähän ton jälkeen, nii oisin sitten ihan hajalla.Vaikka ei olisi enää tunteita miestä kohtaan.
"Elämä on mielestäni arpapeliä ja joskus onnistaa tai sitten ei, eli uskallusta elämään eikä kaavoihin kangistumista, sillä ihmisellä on luontaiset vietit ja halut joita pitää toteuttaa, eikä säästää.hautaan, jossa on todella tylsää makoilla.."
Tottahan toki. Paitsi luontainen vietti ja haluni on panna riettaasti miehen kanssa jonka kimpussa oikeasti haluan olla.
Mitä tekemistä on uskalluksen ja puolituntemattoman kanssa sekstailu?
Kenties klamydian riskin ottaminen? Vai mitä tarkoitit?
Entäpä kaavoihin kangistumisella?
Seksi meinaa syvällistä juttua itelle. Sanooko mitään? - zisel
En tiedä provoileeko dazu taas aikansa kuluksi mutta nappasin tosta ekan lauseen esimerkiksi: "sellaiset naiset, jotka harrastelevat enemmän yhdenyönjuttuja ja seksisuhteita, toimivat tuollatavoin"
Muutama vuosi kuulostaa aika paljolta, mutta varmasti on miehiä, jotka on samoilla linjoilla. Että seksi on jotain erityistä ja vaatii tunteita ja tuntemista. Kaipa kyse siis on siitä, osuuko sellaisia miehiä kohdallesi. Käytännössä, jos läheisyyttä kuitenkin harrastetaan, voipi olla hankalaa pysäyttää prosessi jossa yksi juttu helposti johtaa seuraavaan ja vielä siitäkin seuraavaan... "Mä ihan vähän vaan" ;)
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202052
- 1551956
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h261776Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue121073- 49961
- 85929
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24865- 112801
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell49783Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32755