Niin just niin.
(hassun hauskaa naurua)
Miksi kukaan ei halua keskustella kanssani
17
55
Vastaukset
- Nasdaq
No se johtuu vain ja ainoastaan siitä, että sä olet ainoa stadilainen palstalla ja muut sitä sun tätä.
Ei niillä ole mitään sanottavaa. Se on se juju.
http://www.youtube.com/watch?v=kvlFWmvgeVI&feature=related Nii, en tykkää jutella ku se on vaa actionii :3 *puspus*
- Nasdaq
Osaan mä pari mamboo. Ihan sama mikä ukko siinä on, katuun menee kuin eilinen hesari.
Jou Nasdaq kirjoitti:
Osaan mä pari mamboo. Ihan sama mikä ukko siinä on, katuun menee kuin eilinen hesari.
JouTuu näyttää ;)
- Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Jou(kato mikä hauis)
(huispaa) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
(kato mikä hauis)
(huispaa)Puolet tän saitin pölypäistä on keksinyt nää loppuvermeet, joissa luusaillaan.
(luusaus = säteily)
(neljännesnaurua) Nasdaq kirjoitti:
(kato mikä hauis)
(huispaa)Livenä pitää tulla näyttää, emmä muuten usko sua ;)
- Nasdaq
kanasutra kirjoitti:
Livenä pitää tulla näyttää, emmä muuten usko sua ;)
Mikä on live.
Siis mä ja mun kone on koko mun maailma. No osaan mä vähän Linkuttaakin, jotta ei perus-hifisti heti hoksais.
Ai stna! Missä on mun harja! Nainen puhuu mulle. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Mikä on live.
Siis mä ja mun kone on koko mun maailma. No osaan mä vähän Linkuttaakin, jotta ei perus-hifisti heti hoksais.
Ai stna! Missä on mun harja! Nainen puhuu mulle."ottaa pois pitsalaatikon päästään."
- Nasdaq
kanasutra kirjoitti:
Älä ny yöuniasi menetä ;)
Mikä yö?
Mitä pimeämpää sen parempi.
- zisel
Sun jutut on liian älykkäitä joten mä en ainakaan tajua niistä mitään.
- Nasdaq
Kato mä tuun vajakkina vastaan. Sulla on tota tylleröintiä vielä jäljellä sen satavuotta, joten me kohdataan jossain 2052 tienovilla.
Vitun siistii. - zisel
Nasdaq kirjoitti:
Kato mä tuun vajakkina vastaan. Sulla on tota tylleröintiä vielä jäljellä sen satavuotta, joten me kohdataan jossain 2052 tienovilla.
Vitun siistii.Et ois sanonut tota "tylleröinti"- juttua. Nyt mulla rupes soimaan se "pieni tytön tylleröinen"- biisi päässä. Kun siinä on kaikki Sinipiiat ja Tapio & Tellervo. Nyt mä en ainakaan saa nukuttua.
Tietenkin haluaa mutta kun yhtä vastausta kirjottaessa on ehtiny tulla jo 5 uutta nasdaqqausta. Pääsee kärryiltä putoavaa naurua.
- TimppaTT
Olet liian suulas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162340- 1682259
- 1151841
- 1511815
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4801413- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa426951- 49931
- 85889