Onhan päivänselvää, etteivät pahviset, kuvalliset kortit itsessään voi tietää tulevaisuutta, tai antaa ohjeita.
Korteilla on eri merkityksensä. Kun ennustaja on nostanut tietyn kortin tai kortit, sillä on antaa "viestinsä".
Kuka, tai missä on määritellyt korttien sanoman? Mistä joku on tiennyt, tai määrännyt, että esim. Herttakuningas kuvaa eräänlaista miespuolista, taiteellista narsistia, tai romanttista rakastettua?
Ennustaja ilm. nostaa kortit jonkinlaisen intuition vallassa. Mikään inhimillinen intuitio ei kuitenkaan itsessään voi määrätä, eli aistia asiaa. Ihmisellä on rajallisuutensa ja tulevaan ei kukaan ihminen voi millään keinoin nähdä.
Jokin voima kuitenkin "jakaa" kortteja ja saa ennustajan kertomaan, mistä on kysymys?
Mikä, tai kuka on tämä voima? Mitä ennustajat itse sanovat? Mikä voima vaikuttaa, antaa intuition, kertoo kortin sanoman? Nimittäin pahvinen kortti itsessään ei voi sitä kertoa, mutta voima sen takana, joka myös puhuu ennustajalle.
Mistä on kysymys? Ilmeisesti eri ennustajien taustalla toimivat erilaiset voimat...
Mihin korteista ennustaminen perustuu?
5
332
Vastaukset
Hei
tuo oli erittäin mielenkiintoinen viesti!
minäkin olen nähnyt kaikenlaista ennustajaa elämänin aikana, on kädestä lukijaa ja kahvisakan lukijaa, on silmää tutkivaa ja auroja näkeviä ihmisiä. on vaikka mitä.....
olin nuorempana hyvin kiinnostunut näistä asioista ja luin paljon. minulle ennustettiin monella tavalla itsellenikin, enimmikseen korteista. osa niistä piti loistavasti paikkansta, osa oli ihan roskaa.
mutta nyt vanhempana ajattelen asioista toisin.
korttipakan voi ostaa jokainen ja siitä voi sitten säveltää. jotkut rohkeammat lähtevät sitä tietä aina televisioon asti ennustelemaan, mutta katsokaapa joskus tarkasti näitä ohjelmia! eivätkö nämä ihmiset koko ajan kysele lisäkysymyksiä saadakseen tietoja asiakkaastaan? samoin on puhelinennustusten laita.
uskoisin, että hyvää ei tarvitse mainostaa. se puhuu puolestaan, minäkin kehuin aikanaan omia kokemuksiani ja lähetin sinne lisää asiakkaita aivan luonnollisesti.
nyt sitten tuohon kysymykseesi niistä takana vaikuttavista voimista:
aivan varmasti eri ennustajat ottavat tietonsa eri voimanlähteistä! siihenkin lukija / asiakas voi vaikuttaa suoraan valitsemalla ja löytämällä omansa.
eli löydä oma lääkärisi, kampaajasi, hammaslääkärisi, kukkakauppasi, ennustajasi...... katso tarkkaan kehen voit luottaa ja miltä tämä yhteys tuntuu.
en arvostele muiden ennustajien tiedonlähteitä, koska jokainen tekee oman valintansa.
minun tiedonlähteeni on isäni, Ylin. meidän keskustelumme ovat suoraa puhetta,ilman mitään välineitä, saan tietää asioita sitä mukaa, kun hän niitä minulle luottaa. vaikka kuinka joskus vingun ja valitan, en saa tietää sillä kertaa enempää, kuin hän haluaa kertoa. minä olen vain välittäjä.
jouduin myös tekemään omasta puolestani lupauksia ja uhrauksia saadessani tämän lahjan.
näkeminen on lahja, erittäin rankka lahja.
näin viime viikolla nuoren musikaalisen pojan, meillä oli hauska juttuhetki. poika kertoi suunnitelmistaan tulevaisuuden varalle, hän kertoi säästävänsä taskurahojaan ja hän aikoo suunnistaa pitkälle musiikkiharrastuksessaan. mutta minä näin hänen mielensä heikkouden ja alkavan mielisairauden.
voin kertoa, että ne kuvat jahtasivat minua koko tapahtumaa seuraavan yön. olen todella sydämestäni pahoillani tämän pojan puolesta.
ja näitä kohtaloita on paljon. ei näkeminen tarkoita yksistään sitä, että voi auttaa ihmistä löytämään uuden kumppanin ja tekemään oikean ammatinvalinnan.
elämässä on niin paljon muutakin, jokaisella elävällä on miinus ja plus- puolensa.
tämä on siis minun henkilökohtainen kokemukseni näkemisen lahjasta, jota arvostan ja jonka sain ja jota pidän hyvänä kuin pientä lasta.
t. Keskiyö- sivusta____
omasta mielestäni tuo korttipakka on ehkä enempikin vain näöksi. Itse ainakin tutuille ennustan korttipakalla, mutta samankortin merkitys voi olla (ja yleensä onkin) aina eri toiselle ihmiselle. Itse käytän kortteja siis vain apuvälineenä, jotta voin keskittyä johonkin..
Osa näkijöistä ei tarvitse lainkaan kortteja vaan saavat ihmiseen yhteyden muuten, minä taas tarvitsen siihen kortit. - Heli
Keskiyö, millaisia lupauksia annoit (jouduit antamaan) saadessasi näkemisen lahjan? Kysyttiinkö sinulta haluatko sen? Jos nyt saisit valita uudestaan niin ottaisitko edelleen lahjasi?
- lirho
Ennustaja ei nosta korttia.
- nanaa
Ei tässä mitään kauppoja ole käyty minkään tahon kanssa. Lapsellista kuvitella, että selvänäköisyys jne on lähtöisin jostain "paholaisesta" ja saatu vain myymällä sielunsa tai jotain muuta yhtä typerää.
Jokaisella ihmisellä on kyky ja mahdollisuus nähdä asioita intuitiivisesti ja ennalta. Se vaatii vain uskallusta luottaa omaan sisäiseen ääneensä ja kykyä ajatella omilla aivoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3151594Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2361551Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281529Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2441112- 73973
- 58944
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60725- 47716
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25669- 118644