Olen kiitollinen jos näkisit minulle. Ristiverinen vanhempi nainen.
Lähi-ihmissuhteissa ongelmia. Mitä näkyy, pysynkö jatkossa välttämään henkilön seuraa, jota kohtaan tunnen voimakasta vastenmielisyyttä loukkaavan käytöksensä takia. Löytyykö minulle miestä kumppaniksi ja vähän "puskuriksikin" ,kestääkseni paremmin kiusaajaani. Kuinka nämä kuviot näkyy?
suruinen sunnuntai
3
128
Vastaukset
Hei
sinulla on odotukset työasioihin littyen, niissä sinä olet erittäin tiukka itseäsi kohtaan.
voi harmi kun ensimmäinen vastaukseni hävisi bitti taivaaseen, painoin väärää nappia! no aloitetaan alusta.
saat apua paperiasioihin, myös kirjanpitoon tai veroasioihin, voit luottaa tähän mieheen täysin. ja kannattaakin.
mitä kotiisi tulee, se ei lähde koskaan jalkojesi alta.
tuo kysymäsi nainen, joka vetää perässään harmaata hapanta energiaa, voisi olla sisaresi, se on toki vain arvailuni tästä kuvasta. hänelläkin on omat neuvojansa, sillä teille tulee riitaa perheen tai suvun omistuksessa olevasta.
mutta ei hän sinua pääse tönimään, koska sinä olet oikeasti rehellinen ihminen.
alkumetreillä sinun miehesi ovat juuri niitä puskureita, eli sinä saat neuvoa erilaisiin kysymyksiisi juuri miehiltä.
t. Keskiyö- suruinen sunnuntai
Kiitos paljon ihana tuntijasi!
Kiitos siitäkin kun kirjoitit uudelleen kirjoituksen harmillisen katoamisen jälkeen!
Totta on, että vaadin paljon itseltäni työssä. En oikein siedä itseltäni virheitä, se on alue, jossa yritän olla mahdollisimman tarkka.
Tuo nainen on siskoni. Tuo elämäni toinen ahdistavista ihmissuhteista.
Rehellisyys on minulle tärkeää. Aitous myös.
Hienoa, jos löytyy minullekin tukea ja kumppanuutta:)!
Kiitos paljon Sinulle! - suruinen sunnuntai
suruinen sunnuntai kirjoitti:
Kiitos paljon ihana tuntijasi!
Kiitos siitäkin kun kirjoitit uudelleen kirjoituksen harmillisen katoamisen jälkeen!
Totta on, että vaadin paljon itseltäni työssä. En oikein siedä itseltäni virheitä, se on alue, jossa yritän olla mahdollisimman tarkka.
Tuo nainen on siskoni. Tuo elämäni toinen ahdistavista ihmissuhteista.
Rehellisyys on minulle tärkeää. Aitous myös.
Hienoa, jos löytyy minullekin tukea ja kumppanuutta:)!
Kiitos paljon Sinulle!Hei Tuntijasi!
Suruinen sunnuntai pyytäisi vielä tarkennusta, jos se on vain mahdollista.
Kysyisin tuosta kun sanot, että kotini ei koskaan lähde jalkojeni alta. Voisitkohan sitä avata, mitä sillä tarkoitat. Kiinnostaisi todella paljon, tarkoittaako se esim. varsinaista asuntoa, kotia vai läheistä omaa perhettä ja hänen perhettään.
Siitä myös kysyisin, mitä tarkoittaa tuo suvun omistuksessa oleva. Onko se jotain aineellista, vai kenties ihminen. Kiitos jos ehdit tähän vastata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3681758Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2391594Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281569Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v11538Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2481151- 731003
- 58984
- 47746
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60745Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25699