Keskiyö

varonut

Hui kamala mihin ansaan olinkaan joutua! Kesällä tapasin miehen joka ihastui minuun ja alkoi lähetellä viestejä. Itse en kiinnostunut yhtään ja sanoinkin sen,mutta viestien lähettely vaan jatkui, sanoi että suhde nykyisen kanssa oli loppu yms. Nyt kuulin miehestä ihan kauheita juttua ja en voi muuta kuin olla onnellinen, että uskoin vaistojani enkä sekaantunut mieheen! Mutta onko tästä miehestä vielä haittaa minulle? Ei tämä ollut ensimmäinen "hullu" mies elämäni,taidan olla oikea hullumagneetti:/ Miksi minulle aina tollaisia eikä ketää normaalia? Olen hieman liian kiltti ja sitä kyllä käytetään hyväksi..

3

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

nimimerkkisi voisi olla sinisilmäinen romantikko.
      mutta eihän siinäkään mitään vikaa ole, että uskoo hyvään! niin minäkin yritän aina tehdä.
      näen elämässäsi paljonkin miehiä, jotka vaikuttavat naiselliseen kehitykseesi.

yksi heistä on isäsi ja ajattelen, että teillä on paljon yhteistä. mutta äitisi puolelta kotiin on myös tullut "myyrä" joka ei aina jaa ajatuksiaan puhtaasti muun perheen kanssa.

sinun tuleva kumppanisi ja oikea rakkautesi on jättänyt lapsen kengät taakseen ja hän on käynyt koulua, niin opistoa kuin elämänkouluakin. häntäkin on yritetty manipuloida, mutta hän on oppinut olemaan luottamatta.... mikä tarkoittaa sitä, että hän kyseenalaistaa lähes kaiken alkumetreillä.
      hän on kolmen miehen poppoosta, siitä hän on ponnistanut eteenpäin.

sinä toivot onnea elämääsi ja se kulkee sillä tavoin samoin suunnitelmin, kuin isäsikin aikoinaan itselleen toivoi. teillä on paljon yhteistä keskenänne.
      et sinä vedä hulluja puoleesi, vaan sinä saat ihmiset avautumaan rehellisten kasvojesi vuokse. ja silmäsi säteilevät pyyteettömästi, voisit vaikka joskus kokeilla lattiaan katselemista, kun et ole varma juttukumppanistasi.... se toimii nimittäin ja anta sinule lisäaikaa reagoida.

t. Keskiyö

• varonut

sinisilmäinen romantikko todellakin olen:D onko tuo tuleva puoliso jo entuudestaan tuttu ja vieläkö on kaukana..?minulla olisi paljon annettavaa,kunhan vain löytyisi se jolle voisi täydestä sydämmestä antaa..vastauksesi oli kyllä mielenkiintoinen,sitä pitää ajatella vielä monta kertaa..

• Hei

tuleva puolisosi näkyy minulle ihmisenä, joka osaa tehdä kotonakin paljon töitä. hänellä pysyy työkalut käsissä ja ideoista ei ole pulaa.

en osaa sanoa oletteko jo tuttuja, mutta jos se auttaa, niin hänellä on itseään nuorempi sisar ja hyvät välit. koti on teille molemmille erittäin tärkeä ja myös yhdistävä rakennuselementti.

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      315
      1594
    2. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      1551
    3. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1529
    4. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      244
      1112
    5. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      973
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      58
      944
    7. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      60
      725
    8. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      716
    9. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      669
    10. Nyt on aika

Nousta sängystä keittämään kahvit. ☕ Hyyvää huomenta. Hyyvää huomenta. 🎄❤️😊💫⚜️🐺
      Ikävä
      118
      644
    Aihe