Suurt elämänmullistukset meneillään, mitä näet tilanteeseen? Haen uutta työpaikkaakin, tulenko tuon paikan saamaan? Näetkö elämääni vielä rakkauttakin?
Todella kiitollinen olen katsannosta.
Keskiyö
2
50
Vastaukset
Hei
älähän nyt vielä puhu sirpaleista, kun on vielä kokonaisiakin palasia käsissä.
avioliittoon on tullut varas, sellaista näen. tämä on tapahtunut sinun selkäsi takana, koti on jäänyt jalkoihisi ilman rakkautta.
kodista on ehkä viety tavaroita pois ilman lupaa.
sinä teit tämän liiton eteen työtä ja rakensit kotia, mikä ei ole aivan vaatimaton.
mutta ei mikään talo seiso yhden pilarin varassa.
kaikki ei etene hurjaa vauhtia, eikä sinullakaan ole voimia suuriin mullistuksiin vielä toistaiseksi. asiat järjestyvät oikeuden mukaisesti ja sinä kuivaat kyyneleesi.
näen toki miehen rinnallesi ja näen tyttärenkin. jokin asia vetää teitä tanskaan.
mahdollisesti tällä miehellä on jokin kokoelma, mitä hän kerää.
tässä näkyy nyt niin paljon sekalaisia kuvia, etten tiedä mistä ottaa kiinni!
jos tahdot että katsotaan sitä ajan kanssa ja että vastaan suoriin kysymyksiin, mikä on helpompaa, ota yhteyttä sähköpostitse. en tee sitä aivan ilmaiseksi kun siihen menee paljon aikaan.
pärjäile!
t. Keskiyö- Sydän sirpaleina
Kiitos katsannosta! Tässä on jo jonkin verran sulattelemista...Ehkäpä otankin sinuun myöhemmin yhteyttä, kuulosti tuo näkemys sen verran mielenkiintoiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1565570
- 1135367
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465012Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302953Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252497- 512327
- 432154
- 231838
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na141574Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101536