Olisiko sulla kanttia

vapaatariitaa

napata perheystävän tai lähisukulaisen aviopuoliso? Itse en pystyisi olemaan onnellinen, vaikka saisin päivät pitkät köllötellä armaani kainalossa.

37

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • liisa-lenita-sanelma

Mitä horiset aloituksinesi. Linkin aloituksella ei ole mitään yhtäläisyyttä tähän.
        Alkaako muisti heiketä, vai ymmärrys. Samaa pakkotoistoa päivästä toiseen.

• uskokoon kentahtoo

Itsellä ei olisi, mutta tiedän tapauksen, että vaimon "ystävä" vikitteli aviomiehen...

Tausta lyhyesti. Vaimolla tules-ongelmia, ei kyennyt iltapippaloihin...

20 vuotta nuorempi nainen huomasi miehen varakkuden ja siitä alkoi...........

Mies kuvitteli nuoren naisen rakastavan häntä ihan oman itsensä vuoksi.

LoppupeLeissä kun ilmeni, ettei omaisuus ollutkaan yksin miehen, mies lensi kuin leppäkeihäs.

Niin, että on näitä naisia, jotka kykenevät mihinkä vain..............

Tietenkin miehen olisi pitänyt kyetä sanomaan EI.............

• niistä nenäsi

• niistä nenäsi kirjoitti:

Mene ihmeessä noihin mainostamiisi ketjuihin. Älä tässä ketjussa roiku.

"niistä nenäsi"

Ei se minun vikani ole.
        Joku toinen teki typerän aloituksen vanhojen ketjujen pohjalta.
        Ilmeisesti ei ilman sytyttänyt.

H.

• niistä nenäsi
        hunksz kirjoitti:

"niistä nenäsi"

Ei se minun vikani ole.

H.

Entäs sitten? Kyllä täällä on tilaa tehdä aloituksia.

Miksi osallistut typeriin aloituksiin?

• ei Sinun vikasi???
        hunksz kirjoitti:

"niistä nenäsi"

Ei se minun vikani ole.

H.

hunksz
        Sinun vikasi on juuri se, että tuomitset jonkun aloituksen "vanhaksi" ja "täällä on jo keskusteltu siitä" j.n.e.

Kaikki ei vietä netissä kokopäiväisesti, mitä itse olet sen ilmestymisen ajoista lähtien täällä häärännytkin ja nyt alat viellä terrorisoimaan näitä uusia tulokkaita.

Nyt pyydän sinulta sellaista rauhaa, että et kommentoi, "että tästähän on jo keskusteltu" ja "tästähän minä jo puhuin"!!!

Minulla on aivan hyväntekeväisyyden puitteissa meidän vanhustentalon asukkaita ohjata tietsikan maailmaan. Olen lahjoittanut koneet, siis yritän heitä saada nettimaailmaan, ja koska itselleni on suosikki 60 palsta, niin noloa on, kun HUNKSZ sinä sinne tunget näiden ...jätän sanomatta..

• Napanöyhtää rööyyyyh
        hunksz kirjoitti:

"niistä nenäsi"

Ei se minun vikani ole.

H.

Vain oma napanöyhtänsä sytyttää vanhoista ketjuista jauhavan miehen. Ne joilla on muutakin elämää, eivät tiedä mistä kaikesta täällä on vuosien varrella kirjoiteltu.

Napanöyhtämiehen kirjoitusten sotkemia ketjuja ei kai kukaan jaksa availla.

Ihailuni, miehellä on yksi paikka, jossa hänkin saa kaipaamaansa huomiota. Kun ei peilikuvakaan enää miellytä, täällä voi yrittää peilailla ja röyhistellä.
        Palaute ja huomio on taattu.

• Napanöyhtää rööyyyyh kirjoitti:

Vain oma napanöyhtänsä sytyttää vanhoista ketjuista jauhavan miehen. Ne joilla on muutakin elämää, eivät tiedä mistä kaikesta täällä on vuosien varrella kirjoiteltu.

Napanöyhtämiehen kirjoitusten sotkemia ketjuja ei kai kukaan jaksa availla.

Ihailuni, miehellä on yksi paikka, jossa hänkin saa kaipaamaansa huomiota. Kun ei peilikuvakaan enää miellytä, täällä voi yrittää peilailla ja röyhistellä.
        Palaute ja huomio on taattu.

"Napanöyhtää rööyyyyh"

Pitänee kiittää sinuakin huomiosta.
        Hyvin tunnut mahtuvan joukkoon. :)

Mikähän minussa oikein viehättää noinkin paljon?

H.

• rp

Ei ketään voi "napata", kyllä se on aina kahden sopimus.

• t..... vaan

rp näinhän se on, ei väkisin voi napata, rakkaus on suurempi piiroisen pässiäkin.

• rp
        t..... vaan kirjoitti:

rp näinhän se on, ei väkisin voi napata, rakkaus on suurempi piiroisen pässiäkin.

Ei aina rakkauskaan, vaan ehkä vaan jumalaton HIMO! Mutta ei Suomessa nyt kuitenkaan ketään tuosta vaan napata, kyllä siinä pitää olla oma halu mukana.

• t..... vaan
        rp kirjoitti:

Ei aina rakkauskaan, vaan ehkä vaan jumalaton HIMO! Mutta ei Suomessa nyt kuitenkaan ketään tuosta vaan napata, kyllä siinä pitää olla oma halu mukana.

Olisihan kamalaa jos naapurin ukko tulisi ja nappaisi. Rakkaudesta lähtisin vapaaehtoisesti.

• rp
        t..... vaan kirjoitti:

Olisihan kamalaa jos naapurin ukko tulisi ja nappaisi. Rakkaudesta lähtisin vapaaehtoisesti.

Minä en napattavaksi suostuisi, tappelisin ihan perkeleellisesti vastaan. Olen hurja kun sille päälle satun.

• ...

Kiintoisa kysymys.

No juu, ruoho aidan toisella puolen aina vihreämpää. Onhan niitä sanontoja. Tuo ongelma koskee enenpi pieniä paikkoja, ei ole valinnanvaraa kuin se naapurin emäntä. kaupungeissa asia silleen kai ongelma, muijan voi löytää muualtakin, kuin nääpurustosta, työpaikkaromanssithan ne jne.

Kaikenlaisia tapauksia nähnyt, hupaisin oli yks naapur, joka yllätti muijansa renkipojan kanssa petihommista kotonaan. Niin ni, kumpikin asuu edelleen samalla kylällä, avioero ja kummallakin omat puoliskonsa. Vaatii se pokkaa, mutta en nyt tiedä, mitä skandaalin aihetta siinäkin oli.

Noin henkilökohtaisesti vastaus on: Not. Näkisit nämät naapurit ja tuttujen eukot, ennen alan selibaattiin, kun niitä vonkumaan.

=DW=

• nati kappa

Tuttua tai vähemmän tuttua ei napata, jos ei ole napattavissa.

• L - L

En tarttunut edes tilapäiseen täkyyn.

Olin alle 4-kymppinen kun vanhan, hyvän kaverini vaimo soitti valittaen yksinäisyyttään ja vuosikausien selibaattiaan.

Oli kesälauantai ja vaimoni oli marketissa puutteen torjunnassa.
      Soittaja ehdotti tapaamista läheisellä, rauhallisella paikalla olevalle hiihtomajalle.
      Enhän voinut kieltäytyä.

Rouva selitteli vaikeuksiaan, yksinäisyyttään ja sitä, että sillä hetkellä hänen miehensä nukkuin viinipöppelössä heidän asuntovaunussaan.

Puutettaan valittaessaan hän meni heidän intiimielänsä, tai sen yrittämisen yksityiskohtiin.
      Tehtyään suoran ehdotuksen yhdynnästä olin kiusallisessa tilanteessa.
      En voinut ajatellakaan kaverini vaimon "auttamista".

Tietenkin kerroin vaimolleni ko. episodin.
      Merkillisintä asiassa on, ettei se millään tapaa heijastunut myöhemmissä perhetapaamisissa.
      Suhtautuminen vaimooni vaikutti siltä, ettei tyrkkyrouva ajatellut lainkaan mahdollisuutta, että me puhumme kaikki asiat.

Johtopäätös pitkästä litaniasta.
      Koska minussa ei ollut miestä edes tarjotun, mihinkään velvoittamattoman tilaisuuden hyödyntämiseen, niin enhän voisi kuvitella mitään pitempää, saati sitovampaa yhteiseloa.

Ps. Tyrkkyrouva oli hyvän näköinen ja senkin vuoksi ihmettelin miksi hän kääntyi tutun puoleen.

• 1943

Ystäväni kertoi vastaavanlaisesta tapauksesta, ei tarttunut täkyyn. Itseäni eivät le koskaan kiinnostaneet löysästi tai tiukasti varatut. Kukin tehköön kuten parhaaksi katsoo. Sen olen havainnut, että näissä asioissa horjuva on myös epäluotettava muissa asioissa. Ei kannata olla ystävä.

• tuskimpa vaan

Niimpä niin, ainahan nainen on syyllinen kaikkeen, tuttua tarinaa ja en itse varattujen kanssa ala vehtaamaan, aina on muka varattu syytön kaikkeen, voiko varattua viedä kuin pässiä narussa?

• syyllinen...

tuskimpa vaan

Nainen on syyllinen ainakin minun kohdallani, kun sairaaloisen mustasukkaisuuden riivaama mies näki näitä miehiä joka nurkan takana.

Lähdin pois ja mies rukoili takaisin, mutta en mennyt. Nyt on kuitenkin välit selvinneet, että vierailen hänen luonaan.

Tänään on hänen synttärinsä, jossa kaikki naapurin naiset todistavat, kuinka ihana mies hän on. Juttelin juuri heidän kanssa ja sain kuulla, kuinka inhottava itse olen ollut....mukamas?

Näin ne asiat menee, kuten lastensuojelussa,...minä olen se enkeli, mutta toiset todistavat että olenkin hirviö???

• Rimmir tänään

Ajatelkaa, sata vuotta sitten se oli aivan tavallista Suomessakin että jos vaimolta kuoli mies niin kuolleen miehen velimies tai muu entisen aviopuolison läheinen sukulainen meni naimisiin lesken kanssa. Mutta sehän olikin vähän eri asia mitä aloituksessa sanotaan.

Tunnempa erään henkilön joka ihastui avomiehensä siskon avomieheen. Ihastus oli molemmanpuolista ja he ovat olleet yhdessä nyt pian 10 vuotta ja rakkaus senkun vaan roihuaa.

• On niin hikikin

En ole tarpeessa, joten en viitsisi, vaikka olisi tyrkyllä. Jotenniin vähän naiivi tuo aloituksesi, mutta onhan se tietysti hyvä,että teikäläisiä romantikkoja on olemassa. En tosin keksi yhtään syytä, miksi se on hyvä asia, muta ollaan nyt kohtelias siltä varalta,että aloitus on ollut monen tovin mietiskelyn tulos ja hikisestä kainalosta kotoisin. Kyllä tuollaisista vähintään vapaa riita kehkeytyy.

• Kanttia voisi olla, mutta ei kiinnosta.

Mieluummin kokonaan puhtaalta pöydältä.

• --

Noloa on ihan ulkopuolisestakin seurata miten riippuvaiseksi ihminen voi tulla palstasta. Hunkz omii palstan itselleen, on varmaan hyvin yksinäinen.
      Ihmettelen suuresti kuinka kauan muut kirjoittajat sietävät hänen vekuloimistaan.

• onneni seppä

Mikäli ns. rakkaus leimahtaisi molemmin puolin, niin siinä olisi kantit kaukana.

• vapaa.aatos

Oikea rakkaus vaatii laajan pohjan, pitää olla myös sovussa ympäristön kanssa. Älä himoitse...., himo on eri asia kuin rakkaus.

• Ajatusketjusi ei avaudu minulle, se kuulostaa omituiselta. Voiko joku tosiaan ajatella asiaa tuollaisesta näkökulmasta. Onko kanttia vokotella läheisten puolisoita?

Kysyisin mieluummin, oletko kyllin itsekäs ja piittaamaton, voisitko heittäytyä halujesi vietäväksi, salliiko moraalisi, voisitko tavoitella vain omaa etuasi välittämättä kenenkään muiden tunteista, olisitko nuorempana voinut viedä lapsilta isän tai äidin, tai voisitko nyt vanhempana yrittää rikkoa vuosikymmeniä kestäneen parisuhteen?
      Tai
      Onko kehityksesi ihmisenä vielä sillä asteella, ettet kykene hallitsemaan omia viettejäsi tai kiimaisia houkutuksia?
      Tai
      Millaisiin tekoihin voisit alentua, jotta oma elinympäristösi rikastuisi ja pääsisit nauttimaan sellaisista eduista, joista ystäväsi tai lähisukulaisesi puoliso hänelle tarjoaa?

• onneni seppä

Aloitus, kuten sinunkin kirjoitus on kovin syyllistävä.

Itse olen sitä mieltä, että jos parisuhde on toimiva, niin kukaan ei voi sitä rikkoa tai napata, viedä...........

• "optimisti-orvokki"

Älä ota tätä aloitusta vakavasti, minä vähän luulen että aloitus on tarkoitus-hakuinen.

Mutta, tuohon mitä kirjoitit.. Ihminen on kuitenkin enimmäkseen eläin.
        Pakotettuna tappaa hän toisen ihmisen ja syö siltä pyllyn.
        Ruoan puutteessa on tuota tapahtunut, onnettomuus-tapauksissa.
        Toiseksi vahvin vietti, nälän ohella, taitaa olla tuo vietti mistä kirjoitat.
        Noihin juttuihin pystyy sairas ihminen milloin vain.

Kiimainen, seksin-puutteessa riutuva sivistyneistökin muuttuu sänky-eläimeksi, kunhan tarpeeksi annetaan ymmärtää.
        Ainoastaan jotku uskonnot pystyvät estämään sen, joissain tapauksissa jopa ohjaamaan tuon vietin murhaan ja itsemurhaan asti.

- Älä elä kuten minä sanon, elä kuten viettisi sanovat.
        - Kunnioita sivistystäsi ja oppejasi.
        - Älä pane aina hantiin, vaikka siltä tuntuukin
        - Ota, kun sinulle annetaan, älä ota väkisin
        - Älä panettele, jos sinulle ei ole annettu
        - Muista antaa Aivollesi lepoa ja virkistystä

Tuossa pari tiivistelmää muinaisten taulujen sanomasta.

H.

• vapaatariitaa

Miksi siis et tehnyt omaa mainiota aloitustasi? Voit hyvin hypätä yli, kaikkeen ei tarvitse vastata.

• onneni seppä kirjoitti:

Aloitus, kuten sinunkin kirjoitus on kovin syyllistävä.

Itse olen sitä mieltä, että jos parisuhde on toimiva, niin kukaan ei voi sitä rikkoa tai napata, viedä...........

Olen samaa mieltä kanssasi. Hyvä sitoutunut parisuhde ei toisten iskemisyrityksistä hetkahda, pikemminkin herättävät pariskunnan yhteiset naurut jälkikäteen. Toiveikkaita ja epätoivoisiakin yrityksiä on tullut nähdyksi ja koetuksi vuosien varrella. Nuoruusvuosien jälkeen mustasukkaisuus ei ole kiusannut kumpaakaan osapuolta. Lähin yrittäjä on ollut minua 12 vuotta nuorempi sisareni, joka on jossain vaiheessa yrittänyt epätoivoisesti vietellä jokaista lyhyt tai pitkäaikaisempaa kumppaniani. Turhaan.

Aloituksen herättämät pohdintani liittyvät harkiten ja vain omaa etua laskelmoidusti pohtien suoritettuja operaatioita ystävän, tuttavan tai lähisukulaisen puolison nappaamiseksi.

Olen nähnyt muutamia onnistuneita "kantikkaiden nappausoperaatioita". Jos parisuhde sattuu olemaan kriisissä, nappaajan hyökkäys saattaa onnistua yllättävän helposti. Katujiakin on tullut nähdyksi melko läheltä. Vain yksi on onnistunut paluu oman perheen luo.

Kerran olen joutunut läheltä seuraamaan, miten upeaa uutta kotia perheelleen rakennuttanut ja varsin sitoutunut, hyvin koulutettu, ihastuttava perheenisä-kollegani vähitellen kiinnostui assistentistani. Olin tavannut myös molempien kollegoiden puolisot ja lapset muutamia kertoja. Mieskollegan kanssa keskustelimme usein luottamuksellisestikin työasioista ja arvostimme molemmat toisiamme työtovereina.

"Nappaaja" oli tyytymätön omaan liittoonsa, ja oli kertonut minulle vähän aikaisemmin aikovansa vaihtaa miehensä uuteen ja parempaan. Hän mietiskeli, millaisen miehen haluaisi ja kuka kollegoista voisi miestyyppinä tarjota eniten. Yhden näkyvän, mutta epäonnistuneen yrityksen olin jo nähnyt. Keskustelun luonne ei avautunut minulle vielä silloin. Tunsin huonoa omatuntoa, kun olin kerran jutellessamme maininnut, että työmatkoille minä ainakin lähtisin mieluiten ko. miehen kanssa ja ihailin myös miehen ominaisuuksiaan hyvänä perheenisänä. Muunlaisia suhteita en suostunut edes leikkimielessä kuvittelemaan kenenkään kollegan kanssa. (Muutamien kollegoiden kanssa messumatkoilla oli välillä yhteisiä matkapäiviä ja ohjelmaa.)

Ja eikös, pahus vie, tuo lähes 20 vuotta nuorempi nainen onnistui viettelemään upean mieskollegani ja viemään sekä puolison ihastuttavalta ja pahaa-aavistamattomalta vaimolta että todella upean isän kahdelta lapselta. - Ilman nappaaja-naisen ennakkosuunnitelmaa olisin tuskin paheksunut asiaa.

Jouduin seuraamaan kuvion kehittymistä melko läheltä, kun kävimme päivittäin lounaalla yhdessä. Naisen kanssa kieltäydyin operaatiovaiheen käynnistyttyä keskustelemasta yksityisasioista. En myöskään suostunut keskustelemaan asiasta muiden kollegoiden kanssa, kun asia alkoi tulla ilmi. Sain mm. kerran omalle työpöydälleni faksin, josta kävi ilmi parin yhteinen kotihanke. Suljin sekä suuni että silmäni, mutta ihmettelin mielessäni ja olin monen ihmisen puolesta pahoillani.

Itse olen ihmisten suhteen turhan hyväuskoinen ja luottavainen. Kumppanini varoitti minua heti ensimmäisen pikaisen tapaamisen jälkeen assistentistani, että minun kannattaisi pitää varani, koska tämä saattaisi toimia alhaisesti tai olla epäluotettava.

Olen tosissani sitä mieltä, että ihminen voi käyttää järkeään myös ihastumisiin ja rakastumisiin liittyvissä asioissa. Itse torjun parisuhteessa elävien lähentymis- tai lähentely-yritykset heti alkuvaiheessa ja kiellän ehdottomasti sellaiset itseltäni. - Muut saavat minun puolestani elää omaa elämäänsä ihan niin kuin parhaaksi näkevät.

• hunksz kirjoitti:

"optimisti-orvokki"

Älä ota tätä aloitusta vakavasti, minä vähän luulen että aloitus on tarkoitus-hakuinen.

Mutta, tuohon mitä kirjoitit.. Ihminen on kuitenkin enimmäkseen eläin.
        Pakotettuna tappaa hän toisen ihmisen ja syö siltä pyllyn.
        Ruoan puutteessa on tuota tapahtunut, onnettomuus-tapauksissa.
        Toiseksi vahvin vietti, nälän ohella, taitaa olla tuo vietti mistä kirjoitat.
        Noihin juttuihin pystyy sairas ihminen milloin vain.

Kiimainen, seksin-puutteessa riutuva sivistyneistökin muuttuu sänky-eläimeksi, kunhan tarpeeksi annetaan ymmärtää.
        Ainoastaan jotku uskonnot pystyvät estämään sen, joissain tapauksissa jopa ohjaamaan tuon vietin murhaan ja itsemurhaan asti.

- Älä elä kuten minä sanon, elä kuten viettisi sanovat.
        - Kunnioita sivistystäsi ja oppejasi.
        - Älä pane aina hantiin, vaikka siltä tuntuukin
        - Ota, kun sinulle annetaan, älä ota väkisin
        - Älä panettele, jos sinulle ei ole annettu
        - Muista antaa Aivollesi lepoa ja virkistystä

Tuossa pari tiivistelmää muinaisten taulujen sanomasta.

H.

Eläimiä voin ruokkia, helliä tai silitellä, mutta minä seurustelen vain ihmisten kanssa. Ihminen eroaa eläimestä siinä, että hän voi käyttää myös järkeään omia valintojaan tehdessään. Viettien vietäväksi olen antautunut ja antaudun vain sitoutuneessa parisuhteessa tai vapaiden ihmisten kesken. Kiellettyjä taburyhmiä on aikuisvuosien aikana ollut paljonkin. Se on säästänyt yhteistoiminta- ym. ongelmilta.

Kiimaisesta seksin puutteesta riutumisesta minulla ei ole mitään kokemuksia, enkä aio sellaisia hankkia. Jos on sinut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa, aikuisen ei sellaista uhkaa tarvitse kohdata.

• O - O
        optimisti-orvokki kirjoitti:

Eläimiä voin ruokkia, helliä tai silitellä, mutta minä seurustelen vain ihmisten kanssa. Ihminen eroaa eläimestä siinä, että hän voi käyttää myös järkeään omia valintojaan tehdessään. Viettien vietäväksi olen antautunut ja antaudun vain sitoutuneessa parisuhteessa tai vapaiden ihmisten kesken. Kiellettyjä taburyhmiä on aikuisvuosien aikana ollut paljonkin. Se on säästänyt yhteistoiminta- ym. ongelmilta.

Kiimaisesta seksin puutteesta riutumisesta minulla ei ole mitään kokemuksia, enkä aio sellaisia hankkia. Jos on sinut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa, aikuisen ei sellaista uhkaa tarvitse kohdata.

PS: Tässä iässä antautuisin jo mieluummin syötäväksi kuin syöjäksi tiukan paikan tullen.

• nähty on

Varsin usein näyttää menestyvä mies kelpaavan vaimon ns. ystäville.

• bessie*

Olisi, riippuen nyt vähän siitä mitä tarkoittaa tuo "napata".

Työkseni en lähtisi piirittämään, en vaikka olisi sellainen hyvin epätodennäköinen tilanne, että tuntisin yksipuolista vetoa häneen, tunteenikin pitäisin visusti kaikilta, häneltäkin piilossa.

Enkä taitaisi langetakaan, jos tulisi tilanne jossa hän näyttäisi tuntevan vetoa minuun.
      Tai jos ihan ylivoimaisen vastustamaton hetki tulisi ja lankeaisin, niin en antaisi toiste tulla. Kai.

Jos kuitenkin asiat nyt vain menisivät niin, että molemmat rakastumme toisiimme ja jos hän itse kertoisi haluavansa erota ja elää minun kanssani, niin luultavasti suostuisin. Mutta ei tuollaista päätöstä aivan kevyesti tehdä, vaikka oltaisiin kuinka rakastuneita.

Voisin siis napata, jos seurauksena olisi "vain" yhden osapuolen (mahdollinen) suru ja pettymys ja jos kaikki tehdään niin hyvin ja oikein kuin ikinä pystytään.

• Pirre*

Onneksi minulla ei ole turhia luuloja itsestäni, nimittäin sellaisia että voisin tarjota jotain parempaa kuin mitä lähisukulaisteni ja perheystävieni puolisoilla jo on, eli en missään tapauksessa voisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      94
      914
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      858
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      788
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      141
      698
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      665
    6. 78
      521
    7. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      498
    8. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      486
    9. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      86
      467
    10. Olit kyllä niin

Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki
      Ikävä
      44
      467
    Aihe