Mikä syy? Olisiko yksinäisyys?

IS:

Kesälahdella kadonneeksi ilmoitettu 62-vuotias mies löytyi lauantaiaamuna hukkuneena Pyhäjärvestä, Piiloniemen läheisyydestä.

Häntä oli etsitty aiemmin sekä maastosta että vesistöstä. Viimeinen havainto miehestä oli tehty 19. syyskuuta hänen kesäasunnoltaan.

Tapauksessa ei epäillä rikosta.

67

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvailla voi

Meidänkö se pitäisi tietää? En tuntenut tuota miestä.

• mitä haet

Sory, mut en ymmärrä kysymyksiäsi.

• ?

Siinä varmaankin Meeriamandan vihaa taas kuumimmillaan!

• Älä välitä, ei se yl
        ? kirjoitti:

lä lyömään.

Kiehukoon omissa liemissään.

• mitä haet
        ? kirjoitti:

Sory, Meeriamandaa ei minussa ole, mutta kun oikein katsot sinne palloosi, niin näet, et mulla on Ancelin korvat, Kotikiusatun nenä, Tasepapan housut ja Yöhuuhkajan paita.

• mitä haet kirjoitti:

Sory, Meeriamandaa ei minussa ole, mutta kun oikein katsot sinne palloosi, niin näet, et mulla on Ancelin korvat, Kotikiusatun nenä, Tasepapan housut ja Yöhuuhkajan paita.

Perskuta, lähden heti laskemaan paitani...

• mitä haet kirjoitti:

Häh, miun korvain, ilmankos on kaiken päivää ollut kovin omituinen olo. Nythä mie hoksasin mist se johtuu, korvat takasii ja heti... :))

• mitä haet
        yohuuhkaja kirjoitti:

Perskuta, lähden heti laskemaan paitani...

Kyllä sieltä yksi puuttuu, mut huomennahan alkaa "hullut päivät", joten osta uusi tilalle, mä maksan. :-))

• mitä haet
        Anceli kirjoitti:

Häh, miun korvain, ilmankos on kaiken päivää ollut kovin omituinen olo. Nythä mie hoksasin mist se johtuu, korvat takasii ja heti... :))

Mut eiks ollu mukavaa viettää yksi hiljainen päivä?

Saatan mä palauttaakin, ainakin "vaikut". :-)))

• Yksinäisyys voi olla

tappavaa. Aiheesta olisi hyvä keskustella.

• Meinaatko että se olis tehnyt itsarin hukuttautumalla vai mitä ajat takaa? Jos ihminen löytyy hukkuneena, yleensä syynä on juopumus tai sairauskohtaus joten mitä tekemistä sillä on yksinäisyyden kanssa?

• Paha sanoa, liekö vaikka veneestä pudonnut katiskaa kokiessa...

Hukkuneet nousevat aikanaan pintaan.

• Jassoo, tapahtuikohan täällä tuplavahinko, kunnon Lorahdus.
      Kaksi toisiinsa läheisesti kietoutunutta aloitusta samanaikaisesti?
      Kummankin aloituksen aiheena tuntuu olevan korkean iän aikaan saama kaipaus menneisyyteen.
      Aikaan jolloin oli vielä rajun rokki-tytön maine parhaammillaan.
      Ja miehen etunimeen oli liitetty se K-sana.
      Mihinkäs aikaan se Sunnuntai-aamun hartaushetki onkaan nykyään radiossa?

Paras vastaus, joka sopii molempiin on varmaan: Iän mukanaan tuomat vaivat.
      Tuohonhan täällä onkin jo viitattu.

H.

• tiinaex...

aloittajalle sanon että täällä on ihan turha pohtia noin syvällisä näitten pinnallisten ja ilkeiden ihmisten kanssa itse myös mietin aina lukiessani itsemurhista mikä siihen on johtanut ja miten se olisi voitu estää yöhuuhkajalla jos hän olis pudonnu veneen kaaduttua tai katiskaa kokiessa niin siitä olis uutisoitu no se siitä tuttuni tappoi muutama viikko sitten itsensä naispuoleinen reilu viiskymppinen sitäkin olen pohtinut mikä siihen ihmisen ajaa mutta jos jokapuolella kohdellaan masentuneita ihmisiä ja ihmisiä yleensäkkin on tainnu jäädä iltalääkkeet ottamatta ja eihän se asia mulle kuulu eikä muuten kuulu sullekkaan en usko että tänne vaan on vahingossa pesiytyny tämmönen porukka kai suurin osa suomalaisista on tällasia ei kuulu mulle jos sulla menee huonosti mulla menee hyvin.

• mitä haet

Mä sit olen kaiketi pinnallinen ihminen, kun en tätä aloitusta tässä muodossa hyväksy.
        Ei mua närästä se, että yksinäisyydestä kirjoitellaan, mutta pitääkö tuoda tuollainen
        uutinen palstalle, kun kukaan ei tiedä syytä hukkumiseen.

Palstalla on ennenkin puitu uutisia jyrkillä kannanotoilla ja sitten saatu nenille.

• äklöä

Mistä helvattia sä vetäsit aloitukseen itsarin.

• tiinaex...
        mitä haet kirjoitti:

Mä sit olen kaiketi pinnallinen ihminen, kun en tätä aloitusta tässä muodossa hyväksy.
        Ei mua närästä se, että yksinäisyydestä kirjoitellaan, mutta pitääkö tuoda tuollainen
        uutinen palstalle, kun kukaan ei tiedä syytä hukkumiseen.

Palstalla on ennenkin puitu uutisia jyrkillä kannanotoilla ja sitten saatu nenille.

no just sitä yleensä pinnalliset ihmiset ei välitä toisista ihmisistä eikä heidän hyvinvoinnistaan ja mikä estää uustisten tuomisen palstalla ja pohtimasta sitä täällä syitä tapahtuneeseen kirjoitetaanhan asioista lehdissäkin ja sitäpaitsi täällähän saa aina nenilleen jos vähän syvällisemmin rupee jotain asiaa pohtimaan ja ikävä kyllä melko iso osa hukkumisista on itsemurhia minkä takia niistä asioista pitäisi vaieta ja syistä niihin koska siitä voi olla jollekkin apua joku saattaa huomata läheisessään avunhuudon koska yleensähän nää asiat tulee niin yllätyksenä.

• tiinaex...
        äklöä kirjoitti:

Mistä helvattia sä vetäsit aloitukseen itsarin.

pyydän anteeksi jos olet omainen.

• äklöä
        tiinaex... kirjoitti:

no just sitä yleensä pinnalliset ihmiset ei välitä toisista ihmisistä eikä heidän hyvinvoinnistaan ja mikä estää uustisten tuomisen palstalla ja pohtimasta sitä täällä syitä tapahtuneeseen kirjoitetaanhan asioista lehdissäkin ja sitäpaitsi täällähän saa aina nenilleen jos vähän syvällisemmin rupee jotain asiaa pohtimaan ja ikävä kyllä melko iso osa hukkumisista on itsemurhia minkä takia niistä asioista pitäisi vaieta ja syistä niihin koska siitä voi olla jollekkin apua joku saattaa huomata läheisessään avunhuudon koska yleensähän nää asiat tulee niin yllätyksenä.

"ikävä kyllä melko iso osa hukkumisista on itsemurhia" Näytähän tilastoja.....

• tiinaex...
        äklöä kirjoitti:

"ikävä kyllä melko iso osa hukkumisista on itsemurhia" Näytähän tilastoja.....

ei siihen mitään tilastoja tarvita tämän tästähän kadonneita löytyy hukkuneena eikä epäillä rikosta niinkun ei tässäkään tapauksessa ja jos syynä on sairaskohtaus tai onnettomuus ne tuodaan kyllä kanssa uutisoinnissa esille kantsis seurata lehtiä eikä keuhkota mulle oon pahoillani jos tää koskettaa sua läheltäkin mutta en voi aina miettiä kun kirjoitan loukkaako tää jotain nimittäin nykyään keskustellaan hyvinkin avoimesti asiasta myös ne ihmiset joiden lapset tai puolisot päätyvät tällaiseen ratkaisuun.

• .ö.ö
        tiinaex... kirjoitti:

ei siihen mitään tilastoja tarvita tämän tästähän kadonneita löytyy hukkuneena eikä epäillä rikosta niinkun ei tässäkään tapauksessa ja jos syynä on sairaskohtaus tai onnettomuus ne tuodaan kyllä kanssa uutisoinnissa esille kantsis seurata lehtiä eikä keuhkota mulle oon pahoillani jos tää koskettaa sua läheltäkin mutta en voi aina miettiä kun kirjoitan loukkaako tää jotain nimittäin nykyään keskustellaan hyvinkin avoimesti asiasta myös ne ihmiset joiden lapset tai puolisot päätyvät tällaiseen ratkaisuun.

Lauantaina löydetty, joten millään ei ole ehditty vielä tehdä lääketieteellistä tutkimusta ja harvemmin niiden tutkimusten tulokset enää lehdissä on.

• tiinaex...
        .ö.ö kirjoitti:

Lauantaina löydetty, joten millään ei ole ehditty vielä tehdä lääketieteellistä tutkimusta ja harvemmin niiden tutkimusten tulokset enää lehdissä on.

no jooooo..... en viitti enää toistaa aikaisemmin kirjoittamiani.

• äklöä
        tiinaex... kirjoitti:

Ja sä teet omia päätelmiä vaikka et tiiä yhtään mikä on lopullinen kuolinsyy. Huh huh...Kerrotaanko muka jossain lehessä kuukausia sitten kuolleen itsemurhaan tai yleensäkään johonkin...sun varmaan kannattais lopettaa lehtien lukeminen jos et ymmärrä mitä niissä puhutaan...

Niin ja faktaa sulla ei siis ollut väitteesi tueksi joten sinuna olisin hiljaa...

• tiinaex...
        äklöä kirjoitti:

Ja sä teet omia päätelmiä vaikka et tiiä yhtään mikä on lopullinen kuolinsyy. Huh huh...Kerrotaanko muka jossain lehessä kuukausia sitten kuolleen itsemurhaan tai yleensäkään johonkin...sun varmaan kannattais lopettaa lehtien lukeminen jos et ymmärrä mitä niissä puhutaan...

Niin ja faktaa sulla ei siis ollut väitteesi tueksi joten sinuna olisin hiljaa...

tässä on nyt piste sulle mää ainakin tappaisin itseni jos joutuisin sun kanssas elämäni jakamaan sen pituinen se.

• äklöä
        tiinaex... kirjoitti:

tässä on nyt piste sulle mää ainakin tappaisin itseni jos joutuisin sun kanssas elämäni jakamaan sen pituinen se.

Muista hukuttautua....

• äklöä

tiinaex. se että yks sun tuttus on tehnyt itsarin ei tee sinusta asiantuntijaa. Montako tunnet jotka ovat epäonnistuneet siinä ja mitkä ovat heidän ajatuksensa olleet sitä yrittäessään.......ja mitkä ovat nyt...
        minä tiedän......

• tiinaex...
        äklöä kirjoitti:

tiinaex. se että yks sun tuttus on tehnyt itsarin ei tee sinusta asiantuntijaa. Montako tunnet jotka ovat epäonnistuneet siinä ja mitkä ovat heidän ajatuksensa olleet sitä yrittäessään.......ja mitkä ovat nyt...
        minä tiedän......

vastasin jo sulle mutta pyyhin pois ihan sama mitä mää kirjoitan se on kumminkin väärin sun mielestä sovitaan etten tiedä mistään mitään... en tiedä onko tossa asiassa kehumista...

• äklöä
        tiinaex... kirjoitti:

vastasin jo sulle mutta pyyhin pois ihan sama mitä mää kirjoitan se on kumminkin väärin sun mielestä sovitaan etten tiedä mistään mitään... en tiedä onko tossa asiassa kehumista...

Taidat olla aika yksinkertainen ihminen...

• tiinaex...
        äklöä kirjoitti:

Taidat olla aika yksinkertainen ihminen...

sinä et taida vaan olet... jos kirjoitat että sinä tiedät ja minä en tiedä ja vastaan siihen että sovitaan näin tekeekö se minusta yksinkertaisen... tänään en kerkee sun kanssas känisteleen täällä päätin just että lähdetään ukkokullan kanssa käymään tallinnassa extempore ja hesaan on matkaa kaks ja puolsataa kilsaa pitänee ruveta valmistautuun tässäpä tälle asialle piste mukavaa päivää sullekkin =)))))

• Pirre*

Yksinäisyys voi johtaa masennukseen, ja masennushan on pahimmillaan tappava tauti.
      Masennuksen syitä on monia, yksinäisyys, alkoholismi, perintötekijät, köyhyys - toivottomuus, jne., jne...ei ole yhtä ainoaa selitystä.ja lisään, yksinäisyyteenkin on monia syitä..

• tiinaex...

unohdit sen yhden tärkeän työuupumuksen rikkauskin masentaa joskus senkin takia syrjäytyy kun on liian paljon kaikkee sittenhän löytyy myös toisilta asioita jotka on seurannut mielessä ihan lapsesta asti ja joita ei ole koskaan selvitetty mutta se yksinäisyyskin on tosi asia nykyään jos oikeesti rupee miettiin niin kuka sitä enää kotoonsa kerkee mihinkään liikkumaan näin ainakin sanovat kun on niin kiire koko ajan vaikka koko ajan on kotona niin mistä ne yksinäiset ihmiset ketään saa kaverikseen kun ei kukaan kerkee pelataan kalenterin kanssa vaikka sitä ei edes tarttis työasioissa yks nainen sano mulle hyvin kun hänen ystävättärensä oli soittanu ja kysyny häneltä kerkeetkö tuleen sillon hän oli sanonu sille että oota vähän mää katon tästä mun tyhjästä kalenterista joo kerkeen onneks joku muukin kokee ton kalenterin hupaisana jokainen vois miettiä mielessään kuinka monta kertaa vuoden aikana on ollu valmis lähteen heti jos joku on pyytäny apua tai muuten vaan seuraa johonkin.

• äklöä

Masennus ja hukkuminen kuuluu yhteen...ja kaikki masentuneet hukuttautuu tai kaikki hukkuneet on masentuneita...voi vi**u

• äklöä kirjoitti:

Masennus ja hukkuminen kuuluu yhteen...ja kaikki masentuneet hukuttautuu tai kaikki hukkuneet on masentuneita...voi vi**u

"äklöä"

"Paras vastaus, joka sopii molempiin on varmaan: Iän mukanaan tuomat vaivat.
        Tuohonhan täällä onkin jo viitattu."

H.

• äklöä
        hunksz kirjoitti:

"äklöä"

H.

Suksi sä vi**uun.....

• Viimonen sananen
        äklöä kirjoitti:

pilasi hyvän viestisi, myös eka: "äklöä".

• tiinaex...
        äklöä kirjoitti:

ymmärrä tai älä tai ymmärrä tahallas väärin äklöä musta tuntuu ettei noita sun kommenttejas kaipaa tässä välissä.

• äklöä kirjoitti:

Suksi sä vi**uun.....

"äklöä"

Turhaan kiukkuilet minulle, en minä ole syyllinen, mä elän vieläkin.
        Aina ei Tiinakaan mene naimisiin.
        Kaikenlainen ikä ja iän eteen tuomat tilanteet laittavat monet vaipumaan aaltojen unholaan.
        Turhan kalliiksi kuitenkin tulee sijaisperheistä katoileminen ja "yllättävä" löytyminen.
        H.

• Pirre*
        tiinaex... kirjoitti:

unohdit sen yhden tärkeän työuupumuksen rikkauskin masentaa joskus senkin takia syrjäytyy kun on liian paljon kaikkee sittenhän löytyy myös toisilta asioita jotka on seurannut mielessä ihan lapsesta asti ja joita ei ole koskaan selvitetty mutta se yksinäisyyskin on tosi asia nykyään jos oikeesti rupee miettiin niin kuka sitä enää kotoonsa kerkee mihinkään liikkumaan näin ainakin sanovat kun on niin kiire koko ajan vaikka koko ajan on kotona niin mistä ne yksinäiset ihmiset ketään saa kaverikseen kun ei kukaan kerkee pelataan kalenterin kanssa vaikka sitä ei edes tarttis työasioissa yks nainen sano mulle hyvin kun hänen ystävättärensä oli soittanu ja kysyny häneltä kerkeetkö tuleen sillon hän oli sanonu sille että oota vähän mää katon tästä mun tyhjästä kalenterista joo kerkeen onneks joku muukin kokee ton kalenterin hupaisana jokainen vois miettiä mielessään kuinka monta kertaa vuoden aikana on ollu valmis lähteen heti jos joku on pyytäny apua tai muuten vaan seuraa johonkin.

Työuupumus on myös varmaan yksi masennuksen syitä, ja kai liika rikkauskin..he..tosin ei ole kokemusta, eikä edes tietoakaan kuinka tosirikkaat pärjää, mutta kai se sitten on masentavaa kun ei ole taloudellisia huoliakaan, ihminen nääs kestää skarppina kun on rahaa just että toimeen tulee :) - voihan heillä olla tylsää...

Humalassa hukutaan kai kaikkein useimmin, ja sairaskohtauksiin, ylitetään omat kyvyt ja siinä se, noutaja tulee...

Kyseistä tapausta en tunne, enkä kai ihmistäkään, vaikka paikkakunta on tuttu, en ole syntymäpitäjäläisiä sikäläisiä.

• epäilijä,,,

JOS joku hukitti hänet, esm. kilpakosija tai joku joka oli tosi kade hänelle ?

jotenki en usko aina vahinkoon, hukkumisia on aivan liikaa joten väkisinki tuntuu että joku on sen tehny.

• tiinaex...

no semmoinen tulee varmaan esille kun asia tutkitaan jos näin on käynyt.

• Pirre*

No tuo nyt on liian pitkälle menevää arvailua, ja mie en ainakaan usko tuollaisia juttuja, en ennenkuin asiasta tuodaan faktatietoa..eli tekijän tunnustus.

• ...................

tuleekohan esille , epäilen ?? vesi on huutonu todistusaineiston pois,

ei läheskään kaikki hukkumiset voi olla omatoimisesti tapahtuneet
      niitä on liikaa
      joten epäily on heränny jo kauan sitte muissaki tapauksissa,
      jotenki tuntuu että liian herkästi pannaan itsarin piikkiin,
      mielestäni aina pitää epäillä, ja tonkia asia viimmesen päälle totuus asioista,

• ".........."

Ihme jankutusta,

Tuohon sopii kaikki mahdollinen.

H.

• tiinaex...

kyllä se rikostutkinta nykyään on niin hyvää että varmaan todelliset syyt saadaan selville tietysti sellaisissa tapauksissa että ihmistä ei koskaan löydy asia on toinen ja monta kertaahan itsemurhan tehnyt tai sitä yrittävä ihminen antaa jo merkkejä aikeistaan vaikka niitä ei välttämättä osata tulkita oikein toiset kirjoittavat viestin yleensä kyllä ihmisen persoonallisuus muuttuu jos kaikki ei ole kunnossa ja sit ihan selvennykseksi tähän kirjoitukseeni tää on nyt yleistä asiaa näistä tapauksista ei kohdistu mitenkään kehenkään ei edes aloitukseen tiedoksi äklöllekkin ennen kun taas hyökkäät.

• mimmimummi

No jos jokatoinen päivä..yli kuuskymppinen lähtee täältä pois omasta tahdostaan.. niin onhan niitä kuolemia..Minusta se tuntuu kyllä aika uskomattomalta..mutta niin ne tilastot väittää

En siis ota kantaa tähän hukkumiseen.

• tiinaex...

se on ikävä kyllä todellisuutta ja jos suomessa tehdään itsemurhia toista tuhatta vuosittain niin niihin mahtuu monen ikäistä niin ei mikään ihme ole että joka toinen päivä yli kuus kymppinen... mutta se kuinka paljon niihin liittyy sitä yksinäisyyttä ja sitä että ihmiset ei välitä sille meistä jokainen voi tehdä jotain ei koskaan saa olla niin kiire etteikö kerkeis ajatteleen toista ihmistä ja välttämättä se että ihminen sanoo ettei hän tarvitse ketään hän viihtyy aivan hyvin yksinkin ei ole totta ei ketään ihmistä ole tarkoitettu erakoksi.

• "mimmimummi"

Tuohon sopii kaikki mahdollinen.

Alahan sovittelemaan sekaan mietteitäsi, jos keksit jotain uutta, kerrohan se meille.

H.

• a-liisa*
        tiinaex... kirjoitti:

se on ikävä kyllä todellisuutta ja jos suomessa tehdään itsemurhia toista tuhatta vuosittain niin niihin mahtuu monen ikäistä niin ei mikään ihme ole että joka toinen päivä yli kuus kymppinen... mutta se kuinka paljon niihin liittyy sitä yksinäisyyttä ja sitä että ihmiset ei välitä sille meistä jokainen voi tehdä jotain ei koskaan saa olla niin kiire etteikö kerkeis ajatteleen toista ihmistä ja välttämättä se että ihminen sanoo ettei hän tarvitse ketään hän viihtyy aivan hyvin yksinkin ei ole totta ei ketään ihmistä ole tarkoitettu erakoksi.

Tiina

Kerroit tuolla ylempänä, että tuttavasi teki itsarin.

Oliko hänestä huomattavissa jotain ja jos oli,niin kuinka yritit auttaa?

• tiinaex...
        a-liisa* kirjoitti:

Tiina

Kerroit tuolla ylempänä, että tuttavasi teki itsarin.

Oliko hänestä huomattavissa jotain ja jos oli,niin kuinka yritit auttaa?

näin hänet itse viimeksi pari vuotta sitten eikä sillei oltu yhteydessä oli siis nimenomaan vain tuttava tuli kuulemma yllättäen mutta työkaverit oli huomannu muutoksen ja yksi ystäväni joka oli hänet nähnyt äsköttäin mutta sekin voi johtua niin monesta asiasta se ulkoinen muutos masennus on siihen yleensä yleisin syy eikä kaikki masentuneet päädy siihen itsetuhoon sen mitä hänen viimeisistä päivityksistään luin näin jälkeenpäin naamakirjasta jotain vihjettä johonkin oli mutta niistäkin olis ollu vaikea ajatella etukäteen mutta jälkikäteen ymmärtää mutta yhtä ystävääni olen kyllä auttanut ja tukenut sen jälkeen kun huomasin että hän ei voi hyvin jutellut myös hänen perheensä kanssa sillä lailla niinkun siirtäny vastuun heille koska tuntuu että lääkäreitä ei oikeen saa ottamaan vastuuta näistä asioista vielä on kaveri hengissä.

• mimmimummi

Aivan uutta ihanuutta..keksin juuri..mutta vaikenen kuin muuri..

• tiinaex...

no tässä lienee tarpeeks esimerkkiä niin aloittajalle kun muillekkin kirjoittajille ettei täällä kannata syvällisistä asioista keskustella ikävä kyllä mua ei kiinnosta poliitikkojen haukkuminen eikä liipa laapa niin tarttee taas varmaan joskus tehdä itse joku aloitus että pääsee kaikenmaailman äklöt päästään paineet pihalle.

• "tiinaex..."

Niin vaikeaa on auttaa toista, jonka vaikeuksiin ei ole syypää, eikä kaikesta tiedä.
        Ihmistä voi aina lähestyä vain kuvitellen ja olettaen.
        Ja omat tunteet ovat vain omia.
        Aina ne eivät pysty auttamaan toista, samanmoista.

Ja aina kun epäonnistuu, tulee ihmiselle yhtä paha olo, kun menetetylle.
        Mutta silloin ei saa masentua, luullessaan epäonnistuneensa.
        Vaan pitää tuntea että on olo kuin parhaansa yrittäneellä.

Ihmisen elämä ei ole yhdenkään toisen ihmisen käsissä.
        Ihmisen käsi voi vain yrittää tukea. ja siinä ei ole sääntöjä.

Sinä kirjoitat niin viisaasti, että ostan 45-kiloisen riippumaton sinulle.

YH.

• tiinaex...
        hunksz kirjoitti:

"tiinaex..."

Niin vaikeaa on auttaa toista, jonka vaikeuksiin ei ole syypää, eikä kaikesta tiedä.
        Ihmistä voi aina lähestyä vain kuvitellen ja olettaen.
        Ja omat tunteet ovat vain omia.
        Aina ne eivät pysty auttamaan toista, samanmoista.

Ja aina kun epäonnistuu, tulee ihmiselle yhtä paha olo, kun menetetylle.
        Mutta silloin ei saa masentua, luullessaan epäonnistuneensa.
        Vaan pitää tuntea että on olo kuin parhaansa yrittäneellä.

Ihmisen elämä ei ole yhdenkään toisen ihmisen käsissä.
        Ihmisen käsi voi vain yrittää tukea. ja siinä ei ole sääntöjä.

Sinä kirjoitat niin viisaasti, että ostan 45-kiloisen riippumaton sinulle.

YH.

tiedetään ja vaikka kuinka yrittäisi auttaa niin välttämättä sitä apua ei haluta ottaa vastaan toiset taas oikeen huutaa apua niin ainakin sillon meidän kaikkien pitäis rientää uskon että ne perimmäiset tunteet on aina omia mutta sillon on myös itsellä hyvä olo jos on yrittänyt kaikkensa kukaan ei voi tehdä määräänsä enempää on se lopputulos sit mikä hyvänsä joskus voi olla myös lopputulos se että autettava selviytyy mutta ystävyys päättyy kyllä se niin kovaa on molemmille osapuolille sillon kun on tosi kysymyksessä mikäs puu sitä kestää jos siihen nelkytviis kiloisen riippumaton ripustaa ;))))))

yt

• tiinaex... kirjoitti:

tiedetään ja vaikka kuinka yrittäisi auttaa niin välttämättä sitä apua ei haluta ottaa vastaan toiset taas oikeen huutaa apua niin ainakin sillon meidän kaikkien pitäis rientää uskon että ne perimmäiset tunteet on aina omia mutta sillon on myös itsellä hyvä olo jos on yrittänyt kaikkensa kukaan ei voi tehdä määräänsä enempää on se lopputulos sit mikä hyvänsä joskus voi olla myös lopputulos se että autettava selviytyy mutta ystävyys päättyy kyllä se niin kovaa on molemmille osapuolille sillon kun on tosi kysymyksessä mikäs puu sitä kestää jos siihen nelkytviis kiloisen riippumaton ripustaa ;))))))

yt

"tiinaex..."

Taitaa olla unelmaa myös 45-kiloinen nainenkin.
        45-kilollinen, olisi ehkä ollut parempi sanonta.

Mut vaikka minä sinua autankin, niin tuskin mikään meiltä mitenkään päättyy?

Teehän nyt parhaasi, kohta soutukelit päättyvät.

YH.

• Taaas...
        tiinaex... kirjoitti:

yt

Nainen löytyi hukkuneena Turussa
        STTTurun Ruissalosta löytyi hukkunut nainen sunnuntaina. Pelastuslaitos sai hälytyksen puoli kolmen aikoihin iltapäivällä.

Hälytyksen tekivät ulkoilemassa olleet miehet. He näkivät kalliolta Saaronniemen kärjessä vesirajassa ihmisen, joka kellui vedessä kasvot alaspäin.

Rajavartioston helikopteri paikansi naisen ensimmäisenä ja aloitti nostotyöt. Paikalle saapui myös pelastushelikopteri, jonka lääkäri totesi naisen kuolleeksi.

Pelastuslaitoksen mukaan nainen ei ehtinyt olla vedessä kauan. Kukaan ei ollut nähnyt naisen liukastuvan tai putoavan veteen.

Poliisi ei halunnut tuoreeltaan kertoa tutkinnasta.

• .
        Taaas... kirjoitti:

STTTurun Ruissalosta löytyi hukkunut nainen sunnuntaina. Pelastuslaitos sai hälytyksen puoli kolmen aikoihin iltapäivällä.

Hälytyksen tekivät ulkoilemassa olleet miehet. He näkivät kalliolta Saaronniemen kärjessä vesirajassa ihmisen, joka kellui vedessä kasvot alaspäin.

Rajavartioston helikopteri paikansi naisen ensimmäisenä ja aloitti nostotyöt. Paikalle saapui myös pelastushelikopteri, jonka lääkäri totesi naisen kuolleeksi.

Pelastuslaitoksen mukaan nainen ei ehtinyt olla vedessä kauan. Kukaan ei ollut nähnyt naisen liukastuvan tai putoavan veteen.

olen vakuuttunut, suomessa kulkee joku tappaja joka hukuuttaa uhrinsa,
        ilmeisesti vaihtaa paikkakuntaa sujuvasti,
        muuten ei ymmärrä hukkuneitten määrää,

muutama vuosi sitten koin kauhunhetkiä eräällä rannalla, onneksi luoja lähetti poliisipartion juuri sillähetkellä kulkemaan sen rannan ohi hitaasti ajaen ja tilanne raukesi, pääsin kotiin turvallisesti, mutta olin niin järkyttyny että soitin polisille epäilyn tilanteesta.

sen miehen ulkonäkö väikkyy varmaan ikuisesti mun mielessä, vieläki puistattaa.

kauheeta jos suomessa on sarjamurhaaja joka hukuttaa uhrinsa.

• Sarjamurhaajia ovat
        . kirjoitti:

muutama vuosi sitten koin kauhunhetkiä eräällä rannalla, onneksi luoja lähetti poliisipartion juuri sillähetkellä kulkemaan sen rannan ohi hitaasti ajaen ja tilanne raukesi, pääsin kotiin turvallisesti, mutta olin niin järkyttyny että soitin polisille epäilyn tilanteesta.

rahojen pois Suomesta rahtaajat.

Kuten 90-luvun alun laman aikana, itsemurhia, konkursseja, irtisanomisia...

Aina aika ajoin miljonäärit tyhjentävät kaikki tilit ja vievät rahat veroparatiiseihin omille paisuville tileilleen.

• Pirre*
        . kirjoitti:

Eiköhän nyt ole mielikuvitus lähtenyt laukkaamaan liian kovaa vauhtia, ei täällä mitään sarjamurhaajia ole höpsistä nyt, rauhoittua pitää :)

• Ikinä et ole
        Pirre* kirjoitti:

Eiköhän nyt ole mielikuvitus lähtenyt laukkaamaan liian kovaa vauhtia, ei täällä mitään sarjamurhaajia ole höpsistä nyt, rauhoittua pitää :)

kirjoittanut yhtäkään hyvää viestiä.

• äklöä
        Taaas... kirjoitti:

Ihan selvä itsari tapaus.......

• 18+2

Kun on lukenut yhden Hunkszin viestin,

on lukenut kaikki. Hunkszin viestit.

• Thai-nainen tappoi.

Suomalainen puukotettiin kuoliaaksi Pattayalla
      Julkaistu: 8.10.2012 9:38

JUURI NYT Pattaya Daily Newsin mukaan 65-vuotiasta miestä puukotettiin rintaan kadulla asuntonsa edustalla.
      Surmasta epäiltynä on kiinniotettuna miehen naisystävä. Hän oli paennut paikalta moottoripyörällä, mutta poliisi sai hänet kiinni.

Tapaus sattui sunnuntaina kello 17 paikallista aikaa.

Uhrin suomalaisen ystävän mukaan mies oli seurustellut puukotuksesta epäillyn thaimaalaisen naisen kanssa jo kahdeksan vuotta. Ystävä kertoo, että pariskunnalla on ollut isoja riitoja viime vuosina.

Silminnäkijän mukaan puukotusta edelsi myös kova riita, jonka jälkeen tyttöystävä haki veitsen ystävänsä asunnosta ja puukotti miestä.
      IS

• äklöä

Mitä tämä hukkuneisiin liittyy ja itsemurhiin......

• elämä on

Eikö enää vanhaa kukaan huoli, vaan saa yksin kärmöttää? Hähää, siitä saavat entiset huorapukit ja vaimonkarkottajat.

• varokaa outoja

kyllä kannataa varoa rannoilla yksin kulkemista,

varokaa erikoisesti silloin kun joku mies lähestyy ja puhuu outoja,

kyselee onko sinun uskonasiat järjestyksessä, uskotko tuonpuoleiseen elämään

silloi juoskaa niin kovaa kuin pääsette pakoon, se on tappaja

se hukuttaa, ja ihmiset luulee itsemurhaksi joka on suuri erehdys,,,

onneksi itse pääsin pakoon poliisin ansiosta,

ukko säikähti poliisia ja heti perääntyi romuautoonsa,

mutta kauhun hetket jäi vieläki hirvittää tilanne vaikka on menny vuosia,,

• askelottamatta

Kylläpä on kiinnostavaa, ei kaikkien ihmisten huolia kannata omaan kuormaansa ottaa. Tuo viimeinen askel on otettava yksin.

• En ota vastuuta

Mistä ihmeen syystä tästä yksinäisyydestä väännetään kohta syytä kaikkeen? Onhan hän voinut vaikkapa saada sydänkohtauksen tms. Jos on tehnyt itsemurhan syitä voi olla monia muitakin kuin aina tämä yksinäisyys. Kun 62-vuotias tuntee niin yksinäiseksi itsensä, että on päätettävä vain siitä syystä päivänsä, on myös itse osasyyllinen omaan yksinäisyyteensä. Me emme kanssaihmisinö voi korjata jonkun ihmisen yksinlisyyttä,ellei hän itse sitä halua tai ota vastaan kontakteja. Se nyt vaan on niin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      94
      934
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      878
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      798
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      141
      718
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      665
    6. 78
      521
    7. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      498
    8. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      486
    9. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      86
      477
    10. Olit kyllä niin

Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki
      Ikävä
      44
      467
    Aihe