KYSEINEN KUULAPÄÄ ON SAANUT MONET BANNIT, MUTTA SILTI KEHTAA MARISTA, VITTUILLA JA SYYTTÄÄ MUITA OMISTA MOKAILUSTAAN!
NIIN!
HAHA! :D
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10934202
RUNONTAJA ON HÄIRIKKÖ!
15
102
Vastaukset
- MMies
OLEN IDIOOTTI JA RIEHUN PALSTALLA 24/7
NIIN!
HAHA! :D - aforismi.
"siinä hän sitten lopultakin oli oikeassa!
- häirikköjen torjunta
MMämmi/vili. on itse harmillinen häirikkö!!!111!!!
Ei koskaan asiallisia aloituksia, vaan pelkkä toisten pilkkaamista joka kerta
Runontaja on aina asiallinen ollut ja tuskinpa bannia saanut koskaan häirikköjen torjunta kirjoitti:
MMämmi/vili. on itse harmillinen häirikkö!!!111!!!
Ei koskaan asiallisia aloituksia, vaan pelkkä toisten pilkkaamista joka kerta
Runontaja on aina asiallinen ollut ja tuskinpa bannia saanut koskaanBannit johtui koneeseeni muuttaneesta roskapostirobotista, kun poistin koneelta ohjelmat ja asensin uudelleen, ei sen jällkeen ole tullut kuin muutaman kerran. Sen jälkeen kun vaihdoin maksulliseen virustorjuntaan, ei ole tullut kertaakaan.
Tai sitten joku piruili takoituksella, joskus banni saattoi olla tunnin. Yhden viestin sai lähetettyä, seuraavaa viestiä lähettäessä saattoi olla banni. Kun tunnin tai parin jälkeen koitti uudelleen, pystyi taas lähettämään.
Mikäli taas on Saunalahden liittymä (minulla Sonera), siinä monta taloutta yhden IP-numerokasan takana. Eli jos naapurilla ja itsellä on Saunalahti, naapuri voi aiheuttaa itselleen bannin.- S Etämies
runontaja kirjoitti:
Bannit johtui koneeseeni muuttaneesta roskapostirobotista, kun poistin koneelta ohjelmat ja asensin uudelleen, ei sen jällkeen ole tullut kuin muutaman kerran. Sen jälkeen kun vaihdoin maksulliseen virustorjuntaan, ei ole tullut kertaakaan.
Tai sitten joku piruili takoituksella, joskus banni saattoi olla tunnin. Yhden viestin sai lähetettyä, seuraavaa viestiä lähettäessä saattoi olla banni. Kun tunnin tai parin jälkeen koitti uudelleen, pystyi taas lähettämään.
Mikäli taas on Saunalahden liittymä (minulla Sonera), siinä monta taloutta yhden IP-numerokasan takana. Eli jos naapurilla ja itsellä on Saunalahti, naapuri voi aiheuttaa itselleen bannin.Ei ole Saunalahtea minulla--mutta kone ilmoittaa välillä, että joku muu on nyt samalla
IP:llä S Etämies kirjoitti:
Ei ole Saunalahtea minulla--mutta kone ilmoittaa välillä, että joku muu on nyt samalla
IP:lläAsioista enemmän tietävä osaakvaihtaa IP-numeronsa. Minulle ML-palsta ole koko elämä.
- Eikö teillä
vieläkään ole muita keskustelunaiheita? Yksi palstalainen sitä ja toinen palstalainen tätä.
No ei hyvin mene teilläkään...- palstan väki
Itsepähän nyt puhut palstalaisista, jollain etuoikeudellako?
- En, vaan
palstan väki kirjoitti:
Itsepähän nyt puhut palstalaisista, jollain etuoikeudellako?
ihmettelen teidän keskustelunaiheita.
- palstan väki
En, vaan kirjoitti:
ihmettelen teidän keskustelunaiheita.
Tee kiinnostava aloitus sinä itse, olisi nyttenkin tervetullutta tänne sopivasta aiheesta.
On helppoa arvostella muiden hengentuotteita
Tee parempi itse - Kuka palstalaisista
palstan väki kirjoitti:
Tee kiinnostava aloitus sinä itse, olisi nyttenkin tervetullutta tänne sopivasta aiheesta.
On helppoa arvostella muiden hengentuotteita
Tee parempi itseon niin kiinnostava, että minun pitäisi tehdä siitä oikein aloitus? Sitähän sinä varmaan tarkoitit.
- palstan väki
modelli kirjoitti:
Näin on! Holy shit this is like having sex in a pizza!!!
Ei palstalaisista, mutta seksi kiinnostaa aina , ellet muuta keksi
Kuulapää = Adidaksen verkkareissa, lenkkareissa ja nahkatakissa kulkeva kalju tai siilitukkainen mies, joka on Venäjän mafian palveluksessa. Kerää suojelurahoja, hakee huorilta tilitykset, vetää pataan yhteistyöhaluttomia jne. Mielikuva runontajasta on kyllä ihan erilainen.
- Runontaja onkin
paljon pahempaa -> julma sota-ase.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980