Kuinka pitkät päikkärit on hyvät? Ettei vie yöunia? Minkä pituiset yöunet on silloin?
Nukkuisitko päikkäreitä, jos olisi mahdollisuus (jos ei nyt ole)?
Nukutko päikkäreitä?
20
105
Vastaukset
- kuuma kissa
Nukun pikkareita, eli vedän pikkarini päähän ja menen sohvalle nukkumaan.
En osaa nukkua päikkäreitä, ellen ole kipeä tai erittäin.. öö.. bailannut. Päiväunien jälkeen on pöhkö, epätodellinen olo. Viimeks nukkunut päikkäreitä säännöllisemmin ekaa lasta odottaessa, silloinkin lähinnä viikonloppuisin. Mun yöunet on n. 7 h, viikonloppuisin 9h. Sillä oon pärjännyt.
Meinaatko kulkea koko talven tuossa hameessa? Ei ihme ettei nukuta päivällä kun kulkee noin kirkkaan keltaisessa asussa. Eipä sen puoleeen ei minuakaan nukuta päivisin kun mietin mitä tuon hameen alla on...anteeksi vaan, muut näin on. Oletko muuten Sylvi Saimolle sukua?
modelli kirjoitti:
Meinaatko kulkea koko talven tuossa hameessa? Ei ihme ettei nukuta päivällä kun kulkee noin kirkkaan keltaisessa asussa. Eipä sen puoleeen ei minuakaan nukuta päivisin kun mietin mitä tuon hameen alla on...anteeksi vaan, muut näin on. Oletko muuten Sylvi Saimolle sukua?
En ole, vaikka ehkä vähän samaa näköä onkin :)
- Kyöstix
Sellaiset parin tunnin päikkärit on hyvät ja nukun tarvittaessa :)
Voi kyllä nukun erittäin mielelläni. Viimeksi yli 2h. :) Eikä mitään vaikutusta yöuniin. Se on kropalla nyt unentarvetta, joten kuuntelen sitä.
- Kyöstix
Joskus olisi ihan hyvä tollaset 20-30 min pika päikkäritkin hyvät :)
- ........
Sinähän olet nukkunut päikkäreitä koko palstaurasi aikana. Aina olet ollut joko herännyt just päikkäreiltä tai menossa päikkäreille. Ellet ole sattunut töissä olemaan.
Kyöstix kirjoitti:
Sä otat lukuu aina kun voopotin astuu kehään.....et herää siitä.
........ kirjoitti:
Sinähän olet nukkunut päikkäreitä koko palstaurasi aikana. Aina olet ollut joko herännyt just päikkäreiltä tai menossa päikkäreille. Ellet ole sattunut töissä olemaan.
En aina, kuukausia on jäänyt päikkäreitä väliinkin. Mutta varmaan usein nukun jos nukuttaa. Äskenkin otin puolen tunnin tirsat sohvalla. :)
Oli unentarve, kuten ilmoitin.Kyöstix kirjoitti:
No just äsken oli se puoli tuntinen oikeen makee torkkua. :)
- sekäettä
Ai, meinaatko päivä unia, vai nuunereita?
Unirytmi heittelee välillä. Jos en saa nukutuksi yöllä, yritän ottaa pikaiset päikkärit, mikäli siihen on aikaa.
- sxth
No tota tää on nyt salaisuus. Ruokatunnin jälkeen noin yhden maissa saattaa vallata väsymys. Osaan vaipua syvyyteen. Pistän silmät kiinni ja rentoutan olotilani. Ehdin nähdä pätkän unta kunnes havahdun lahasten nytkähdykseen. Noloa, mutta hetki on niin lyhyt, että harva sitä todistaa ja sitäpaitsi olen sen jälkeen heti virkeä jos joku yllättää :)
(no jaa. Ehdin vetää niin syvät, etten voi tietys olla varma miten pitkään joku on ollut lähelläni ennen kuin uskaltautuu häiritsemään :P) - Kyöstix
Päikkärit voisi tehdä viralliseksi tauoksi työpaikoilla. Joku tutkimuskin asiasta tehty...virkistää loppupäivän työskentelyä :)
- sxth
No tottakai virkistää, jos kerran väsyttää :) Tarvitsen kahdeksan tunnin yhtämittaiset unet, jotta olen terävä koko päivän. Esim tv ja ml24 voi rajoittaa unensaantiani,. Useinkin..:)
En. Tai no kerran kolmeen vuoteen ehkä.
Lyhyet
Riittävät.
Tuskin.- Kyöstix
Tänään jää kyllä suurella todennäköisyydellä päikkärit väliin :)
Eipä tässä muutakaan tekemisttä löydy
2 tuntia menee helposti ja ei vie yöunia eikä lyhennä mutta voipi myöhästyttää niitä. Ihan liian harvoin pystyy viikolla päiväunistelemaan. Eli nukkuisin paljon useammin jos olis mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939