Minkä takia palomiehet tai poliisit etsii seuraa nettideiteissä? Eikös moni nainen haaveile niiden alojen edustajista, joten luulis seuraa löytyvän muualtakin.
Palomiehet ja poliisit nettideiteissä
19
636
Vastaukset
- Ikisinkku M
Helppo vastaus, miesvaltaisia aloja molemmat niin ei ainakaan työympäristöstä välttämättä löydy heillekään kaikille seuraa, ovat usein myös "kunnollisia" eivätkä baareistä välttämättä etsiskele, lenkkipolulla naiset juoksee karkuun jne. niin kaitpa se on pakko osan heistäkin nettiin turvautua seuranhakumielessä, mitäs pahaa ja uskomatonta siinä on?
- kaikki vaan jousille
Eikös meidän Matti Vanhanenkin turvautunut nettiin ja kuinkas sitten
kävikään. - jaska,
Useat maisterisnaiset haluaa täälläkin akateemisuutta ja nuissa ammateissa ei ole sitä. Kai se treenattu kroppa, vahvuus, pituus ja pelastamistaidot saa naiset tykkään palomiehistä ja poliiseista.
- pamppu ja raudat
jep jep mutta kukaan hyvännäköinen mies ei halua nörtähtävää maisterinaista... en tietenkään yleistä että kaikki ovat mutta suurin osa. ja korkeasti koulutetuilla naisilla on usein ns. bitch ominaisuus josta ei kukaan myöskään pidä! ja en ole koskaan tavannut kprkeasti koulutettua mukavaa kaunista naista.. niitä ei vaan ole
- 13+6=?
Suhtaudun aika varauksella miehiin jotka heti ilmoittavat olevansa poliiseja/ palomiehiä/ lääkäreitä tmv. Juurikin siksi etten jaksa uskoa näitten naisten lemppariammatteihin ajautuneiden, hyvännäköisten miesten olevan vapaalla jalalla. Monet naiset on ilmeisesti helppo saada kiinnostumaan jos on seksikäs ammatti, tätä kikkaa taitaa jotkut sellaiset käyttää jotka pelkää etteivät muuten olisi tarpeeksi mielenkiintoisia.
Yksi kaveri kertoi heti ensimmäisessä viestissä olevansa poliisi, myöhemmin pitkien kirjoittelujen ja parien treffien jälkeen selvisi että olikin taksikuski. Ei mua henkkoht kiinnosta yhtään mikä ihmisen ammatti on, olisin ko. tyypin kanssa lähtenyt treffeille joka tapauksessa. Valehtelu vaan harmitti niin pirusti että loppu peleissä meni maku koko mieheen, ei voinut olla enää varma oliko muistakin asioista valehdellut - tai siis omien sanojensa mukaan "vähän vaan kaunistellut totuutta". - ....
Koska tosielämässä nämä ammatit ei ole niin seksikkäitä kuin leffoissa.
- pimu4
... eikä ne palomiehet ja poliisit ole edes aina hyvän näkösiä. Normaaleja ihmisiä.
- uumaja
Poliiseissa,lakimiehissä ja lääkäreissä on erittäin paljon narsismiin taipuvaisia miehiä, koska ne ovat ammatteja, joissa saa loistaa ja voi käyttää valtaa. Näin ollen kyseiset ammattiryhmät eivät aina herätäkään naisissa positiivisia tunteita vaan päinvastoin. Onhan lehdistäkin saanut lukea näistä "korkea-arvoisista" aviomiehistä, jotka ovat julmasti pahoinpidelleet vaimojaan vuosien ajan, jopa tappaneet. Tietenkin joukossa on normaaleja tallaajiakin. Eivät kyseiset ammatit sen seksikkäämpiä tai vetoavampia ole kuin muutkaan. Poliisit ja palomiehet joutuvat usein toimimaan likaisissa oloissa ja katsomaan kännikaloja. Ei kovin seksikästä! Tietenkin jos kyseinen mies on päästään terve, niin tuohan se tietynlaista turvaa, jos rinnalla seisoo mies, joka tietää, miten toimia uhkaavissa tilanteissa ;).
- Whitewine1
Poliisin vaimona voin sanoa, että sen likaisen uniformun alla ei ole sen kummempaa kuin tavallinen, suomalainen jörrikkä mies, kuin kuka tahansa mies. Aivan turhaan naiset kuvittelee uniformun perusteella, että ne miehet ovat jotain erityistä..kokemuksesta voin sanoa...se on vain harhaa...kuvittelua, mutta kullakin tapansa fantasioida.
Uniformu ei tee kenestäkään seksikkäämpää miestä, voi olla jopa päinvastoin...mutta tosimies on jokainen, suomalainen mies, joka on rehellinen ja arvostaa naistaan, se voi olla minkä ammatin edustaja tahansa tai vaikka työtön, eläkeläinen....- Ei poliisinakka
Se on univormu, ei uniFormu
- Maikka9
Ei poliisinakka kirjoitti:
Se on univormu, ei uniFormu
Se muuten on formu, opettelepa oikeinkirjoitus ennenkuin alat viisastelemaan.
- 3 + 11
Eräs palomies halusi minun arvuuttelevan ammattiaan keskustelussa pitkän tovin, tuntui itse olevan kovin otettu statuksestaan. "We is not impressed", itse Hesassa kuusivuotisen korkeakoulun opiskelleena naisena en pystynyt yhtymään ihailuun. Muistan kuinka peruskoulussani mies-opo yritti motivoida luokan urheilijapoikia ryhtymään palomiehiksi." Hyvä ammatti, jossa on paljon vapaata, jolloin voi treenata omaa lajiaan."
Palomiehethän vetävät hirsiä punkassaan kaiket päivät, syövät hyvin, ja odottavat sitä yhtä hälytystä =)
- ei tasan käy....
Niinpä niin, "Whitewine 1"... Esim mä kertakaikkisesti metroseksuaaleihin väsyneenä ottaisin ilosta kiljuen tavallisen jörrikkämiehen, joka vielä tietää mitä miehenä oleminen tarkottaa ja joka tekee tavallista miehekästä työtä... siis miehen jonka rinnalla saisin olla nainen!
Jos ette itse halua poliisia/palomiestä pitää tai häneen tutustua, laittakaa eteenpäin mulle, mä pidän ja hyvin pidänkin... ;)
Mun profiilissa on ilmeisesti jotain todella pahasti pielessä, koska lähinnä saan yhteydenottoja tosiaan näiltä mun makuun vähän liian tyttömäisiltä miehiltä...
Olisko se matkustelu, ulkomaita myöten tehtävä työ tai liikuntapainotteinen elämä, joka jöröt säikyttää ja metroseksuaalit saa kiinnostumaan... en tiedä... pitää vissiinkin poistaa profiili... - tuhatta
En uskaltaisi seurustella poliisin tai palomiehen kanssa, en haluaisi pelätä alinomaan että tuleeko mies töistä kotiin elävänä... Kärjistys, toki, mutta oikeasti olisin varmaan jatkuvasti sydän syrjällään miehen puolesta, loukkaantumisen riski on kuitenkin moisissa ammateissa aika korkea. Eikä ne työajatkaan parhaat mahdolliset ole, varsinkin jos mun lailla tykkäisi viettää iltojaan miehen kainalossa.
- Mitäh?
Moneen juttuun tääl sanotaan, et haluaa viettää illat ja viikonloput miehen kainalossa...
Mun kaikki tuttavat, kuten myös ite, on työssä, jota tehdään epämääräisinä aikoina, sairaanhoitajia, tarjoilijoita, edustajia, johtajia... jotka ei siis voi iltojaan viettää kenenkään kainalos, vaik haluaisivatki...
Näil sivustoil taitaa mielipiteitään vaihdella enimmäkseen konttorihiirulaiset... elämänkumppaniaaaaa...for ever...POLIISI TAI PALOMIES 175>>>>
täällä olisi yh45 sitä loppuelämän sielunkumppania etsiskelemässä...niin fyysinen kuin henkinen puoli olisi suotavaa.minä sinisilmäinen maalaistyttö keski-suomesta kovasta linkouksesta selvinneenä vielä täynnä haaveita ja unelmia ja tietysti tandem hyppyä kahdestaan vailla,kuumailmapallolentoa,sohvalla just makoilua,tavallisesta arjesta nauttiva...kainalon kaipuu ....T.pitääköhän jo parisänkyä ruveta sahaileen kahtia?????- fiksuuuuuuuuuuu
Hyvä idea,sahaa pois niin voit myydä sen eteenpäin...
joo ehkä siinä niin käy. ja jos onni potkaisee alkuun voi nukkua lattiallakin.no hätä.kiitos vinkistä.mukavaa joulunodotusta sinulle ja muillekin..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215784- 601947
- 251379
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2281202- 741115
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531067Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️661039Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431036- 501012
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58975