Onko Hahmotelma vielä kunnossa kun ei näy eikä kuulu?

Jihuuuuuu

Missä poika on - onkohan hänellä kaikki hyvin

31

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyöstix

Hahmis pakoilee voopon isyystestejä ;)

• Ei ole oikein kunnos

.

Hahmis ei ole tällä hetkellä oikein kunnossa palstaneitsyytensä menetyksen jälkeen mutta tilanne alkaa olla selkiämässä selkiämisosastolla

har!

.

• Niin, että aina on asiat huonosti jos ei palstaile? Just just shelvä.

• kijudr

Jos tyyppi on palstalla parivuotta yhtäsoittoa ja katoaa, niin silloin on huonompaanm suuntaan mennyt - mihin hahmis menisi, ei mihinkään, ei kerrassaan mihinkään.

• kijudr kirjoitti:

Jos tyyppi on palstalla parivuotta yhtäsoittoa ja katoaa, niin silloin on huonompaanm suuntaan mennyt - mihin hahmis menisi, ei mihinkään, ei kerrassaan mihinkään.

Miksi Hahmotelma ei saisi itse päättää missä hän on milloinkin? Onko hänen aivan pakko olla täällä, jos häntä ei huvita vain että voisi palstalla ihmiset ajatella asioiden olevan hyvin, koska on palstalla?

Jos tyyppi on palstalla pari vuotta putkeen, hänelle voi yksinkertaisesti vaan tulla mitta täyteen tai elämässä aueta jotain mielenkiintoisempaa, kuin tämä palsta. Eli asiat ei tarvi olla huonosti, vaan helvetin paljon paremminkin.

• kijudr kirjoitti:

Tuon puolesta minäkin vetoa löisin. Vai uskooko joku, että Papu, Kukkomies jne. ovat löytäneet uuden ja hohdokkaamman elämän?

• voopotin kirjoitti:

Miksi Hahmotelma ei saisi itse päättää missä hän on milloinkin? Onko hänen aivan pakko olla täällä, jos häntä ei huvita vain että voisi palstalla ihmiset ajatella asioiden olevan hyvin, koska on palstalla?

Jos tyyppi on palstalla pari vuotta putkeen, hänelle voi yksinkertaisesti vaan tulla mitta täyteen tai elämässä aueta jotain mielenkiintoisempaa, kuin tämä palsta. Eli asiat ei tarvi olla huonosti, vaan helvetin paljon paremminkin.

Täältä on aikas moni vuosien aikana poistunut ja siksikö, että heillä menee huonosti? On täällä kuule niitä pidemmänkin kaavan (yli kahden vuoden putkia repineitä) kirjoittajia kadonnut.

Miks noin pessimistinen näkemys palstalta poistumisesta?

• Ratikkakuski kirjoitti:

Tuon puolesta minäkin vetoa löisin. Vai uskooko joku, että Papu, Kukkomies jne. ovat löytäneet uuden ja hohdokkaamman elämän?

Mä uskon, että heillä on nyt elämässä jotain mielenkiintoisempaa, kun tämä palsta. Ei tee tiukkaa uskoa. :)

Mikset sä usko?

• sxth
        voopotin kirjoitti:

Näin minäkin oletan :) Kyllä nuorella miehellä pitää olla muutakin, vaikka onhan tämä ihan kiva paikka turista, kun tuntee monet nimiltään ja ajatuksiltaan :) .. ja tietous senkun vaan lisääntyy :D

• voopotin kirjoitti:

Mä uskon, että heillä on nyt elämässä jotain mielenkiintoisempaa, kun tämä palsta. Ei tee tiukkaa uskoa. :)

Mikset sä usko?

Kunhan aina ihmettelen, etteikö elämässä olisi kuin kaksi ääripäätä: 24/7 palstailu tai loistokas elämä palstan ulkopuolella.

Hahmiksella voikin pyyhkiä mitä mainioimmin, mutta jotkut entiset palstalaiset vuodesta toiseen valittivat elämän epäonnen johtuvan ties mistä yrittämättäkään itse muuttaa sitä. Se pistää vähän epäilemään.

• Give Him FOOD:.!1%#+
        Ratikkakuski kirjoitti:

Kunhan aina ihmettelen, etteikö elämässä olisi kuin kaksi ääripäätä: 24/7 palstailu tai loistokas elämä palstan ulkopuolella.

Hahmiksella voikin pyyhkiä mitä mainioimmin, mutta jotkut entiset palstalaiset vuodesta toiseen valittivat elämän epäonnen johtuvan ties mistä yrittämättäkään itse muuttaa sitä. Se pistää vähän epäilemään.

.

Antakee hahmikselle leipee

Har!

.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Niin sitä mäkin ihmettelen, miksi olis vain kaksi ääripäätä. Jos olet täällä, sulla on jonkun mielestä irl elämä olematon tai sellaista ei vaan voi olla. Tai jos et ole täällä, sulla menee huonosti ja olet selkeesti luovuttanut elämästä. Ihmeellisiä ääripäitä.

No tuosta mä en ollut tietoinen, että jotkut ovat valittaneet elämän epäonnen johtuvan ties mistä yrittämättäkään itse sitä muuttaa. Tää selittää tuon sun ensimmäisen ajatuksen aiheesta. Tai lähestymistavan aiheeseen.

Noh, ehkä nyt on muutoksen tuulet tulleet ja pyyhkäisseet arjen harmauden mennessään.

Minua vaan usein huvittaa palstan kaikkitietävyys. Siis sehän on ihan normaalia, että ihmiset spekuloi ja heittää veikkailuja miten joku asia vois olla. Mutta kun turhan usein törmää asenteeseen, täähän on näin vaikkei toisia tunneta edes irl. Esitetään jonkun ihmisen elämästä väittämiä, ikään kuin ulkopuolisilla olis fakta tietoa, jota asianomaisella itsellään ei ole.

Ihan kuin oisit itse vieraana omassa elämässäsi. Niinkus varmaan tiedät vuosien kokemuksella tämän meiningin jo.

• Kyöstix

Jos on alkanu treenaamaan tosissaan salilla ja löysi sen treenikaverin :)
      Palstalla heti hirveet spekulaatiot asiasta meneillään.

• sxth

No kaipa ne on. The palsta hahmoista on aina spekulaatioita palstalla :)

• sxth
        sxth kirjoitti:

No kaipa ne on. The palsta hahmoista on aina spekulaatioita palstalla :)

Ei munkaan hiljaiseloon ole ollut muuta syytä kuin jälleen vähän kauempana oleva työ.. no sitä ei toki ole kukaan huomannut, kun mulla ei ole sellaista The Palsta Statusta :)

• sxth
        sxth kirjoitti:

Ei munkaan hiljaiseloon ole ollut muuta syytä kuin jälleen vähän kauempana oleva työ.. no sitä ei toki ole kukaan huomannut, kun mulla ei ole sellaista The Palsta Statusta :)

Oletko sinä Kyösti joku vanha palstahahmo? Milloin kirjoitit tänne ensimmäisen kerran? Ei sillä, etteikö sulla olisi jo nyt näkyvyyttä...

Miksi sä viihdyt täällä. Ja älä nyt noloile, kun teen sitä itsekin :)

• Kyöstix
        sxth kirjoitti:

Oletko sinä Kyösti joku vanha palstahahmo? Milloin kirjoitit tänne ensimmäisen kerran? Ei sillä, etteikö sulla olisi jo nyt näkyvyyttä...

Miksi sä viihdyt täällä. Ja älä nyt noloile, kun teen sitä itsekin :)

Aloin kirjoittamaan tänne heti kun näin että olit häipynyt ja poistanut nikkisi.

En kestänyt sekavaa sönkötystäsi :)

• sxth
        Kyöstix kirjoitti:

Aloin kirjoittamaan tänne heti kun näin että olit häipynyt ja poistanut nikkisi.

En kestänyt sekavaa sönkötystäsi :)

Höh. Olet kyösti kakkonen :)

Oma perhoskoira pörriäiseni.. Oletan?

• Kyöstix
        sxth kirjoitti:

Höh. Olet kyösti kakkonen :)

Oma perhoskoira pörriäiseni.. Oletan?

Siis tässä vastaa se oikea Kyöstix...alku vuodesta tänne eksyin :)

• sxth
        Kyöstix kirjoitti:

Siis tässä vastaa se oikea Kyöstix...alku vuodesta tänne eksyin :)

:) Moi

Toivottavasti toi mun sydänkäpykoira ei häiritse - ainakaan siis kovin paljon. Se on hassu tyyppi. Silltä on tapana ryöstää kaikkien nikit. Palstavakkari ja tosi ujo :) Ei se jaksa muakaan häikätä enää kovin usein.

• Kyöstix
        sxth kirjoitti:

Toivottavasti toi mun sydänkäpykoira ei häiritse - ainakaan siis kovin paljon. Se on hassu tyyppi. Silltä on tapana ryöstää kaikkien nikit. Palstavakkari ja tosi ujo :) Ei se jaksa muakaan häikätä enää kovin usein.

Onhan näitä "kakkos Kyöstixin" aloituksia/vastauksia tullu luettua erinäisiäkin kertoja...huvittava piirre kun aattelee ettei ite ole lähelläkään palstaa ja sittenjälestä päin lukee...ahaa tälläsiä sitä "olen kirjoitellu", vaikka joku muu ne kirjoitti.
        Onhan sit ite tääl aina välistä mukava käydä höpisemässä kaikkee :)

• sxth
        Kyöstix kirjoitti:

Onhan näitä "kakkos Kyöstixin" aloituksia/vastauksia tullu luettua erinäisiäkin kertoja...huvittava piirre kun aattelee ettei ite ole lähelläkään palstaa ja sittenjälestä päin lukee...ahaa tälläsiä sitä "olen kirjoitellu", vaikka joku muu ne kirjoitti.
        Onhan sit ite tääl aina välistä mukava käydä höpisemässä kaikkee :)

Ne jotka ovat ollee palstalla parisen vuotta kuten minä , oppivat huomaamaan pahimmat :)

• Kyöstix
        sxth kirjoitti:

Ne jotka ovat ollee palstalla parisen vuotta kuten minä , oppivat huomaamaan pahimmat :)

On tullu sitten kyky huomata aito ja "epäaito" nikkikin(kirjoituksia tarkoitin)? Ainahan tänne maailmaan kaikkee mahtuu :)

• Mikäs ROOKIE:.!1%#+?
        sxth kirjoitti:

.

Mikäs * ROOKIE * täällä isottelee palstakokemuksellaan

Har!

.

• niksi pirkka

Jos se on vihdoinkin löytänyt Valintatalo-typyn itselleen. Hahmiksella on kiireellisiä käsitöitä, nääs. ;)

• sxth

Mut eikö se vaan olis hyvä asia. Kyllä nuorella miehellä pitä olla muutakin kuin palsta. Tai sanotaanko niin, et tämä on mukava ajanviete, mut ei tällä ihmissuhteita korvata, vaikka korvaamattomia olette olleet te kaikki minulle :)

• niksi pirkka
        sxth kirjoitti:

Mut eikö se vaan olis hyvä asia. Kyllä nuorella miehellä pitä olla muutakin kuin palsta. Tai sanotaanko niin, et tämä on mukava ajanviete, mut ei tällä ihmissuhteita korvata, vaikka korvaamattomia olette olleet te kaikki minulle :)

Onhan se kivaa ja opettavaista vaihtelua nuorelle heteromiehelle. Sorminäppäryydestä voi olla vanhemmalla iällä hyötyä. Se on kaikki kotiin päin, mikä ei jää matkalle. ;)

• sxth
        niksi pirkka kirjoitti:

Onhan se kivaa ja opettavaista vaihtelua nuorelle heteromiehelle. Sorminäppäryydestä voi olla vanhemmalla iällä hyötyä. Se on kaikki kotiin päin, mikä ei jää matkalle. ;)

Naisten sisään tullaan muuten pään kautta - tiesithän sen. Vai kysyvä mies oppii. Muusta ei ole hyötyä, vain vaan omaa iloa. Uskon kuitenkin, että juuri Hahmotelma on mies joka uskaltaa kysyä :)

• Ehkä palstalta puuttuminen on kuntoutumisen merkki.

• Palstalta irtautumin

.

Palstalta voi irtautua vain käymällä tripillä

Har!

.

• Palstalta irtautumin kirjoitti:

.

Palstalta voi irtautua vain käymällä tripillä

Har!

.

ML-trippi vastaa LSD-trippiä nettiyhteyden hinnalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      20
      2665
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      210
      1961
    3. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      59
      1748
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1561
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1466
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      207
      1348
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1246
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1157
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1045
    10. Rääkyvä nainen

Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil
      Kuhmo
      14
      932
    Aihe