Vanhin ensin.
Laita palstaajat ikäjärjestykseen
26
99
Vastaukset
- ikäpressa
1. S Etämies
- salaperäinen ämmä
Yksi S Etämiehistä on 34v nainen
- Tarkastetut
Rusalkaa
Serpico- Kalervontie23
montekin jo vanhuuseläkkeelle poistuneena
- tiedox
Serpico ei ole vielä neljääkymmentäkään.
- faktaa peliin
tiedox kirjoitti:
Kts facebookissa Serpicola on kolme profiilia, yksi Ilomantsin vanhainkodissa otettu, nimen tiedät, koska olet itse Jaakko-alias Serpico
- tiedox
faktaa peliin kirjoitti:
Kts facebookissa Serpicola on kolme profiilia, yksi Ilomantsin vanhainkodissa otettu, nimen tiedät, koska olet itse Jaakko-alias Serpico
Höpö höpö. Eikä sen nimi ole Jaakko.
- Kuhmon srk
tiedox kirjoitti:
Höpö höpö. Eikä sen nimi ole Jaakko.
Takuulla on Kuopin tuomoiokapitulin tiedostossa!
Oletko joku jaakon uhreista vai, sehän privailee kaikille naisille ja valehtelee
hukkapätkäukkeli etsii isoja naisia, muttei kehtaa kulkea 160cm naisen kanssa korkokengillä - toiseksi vanhinko?
faktaa peliin kirjoitti:
Ei voi olla totta!!! Pekka-setäni, se suakkunan kertojako?
- faktaa tiskiin
tiedox kirjoitti:
"Serpico ei ole vielä neljääkymmentäkään."
Mistäs Jaana tiesit? - heh..
Kuhmon srk kirjoitti:
Takuulla on Kuopin tuomoiokapitulin tiedostossa!
Oletko joku jaakon uhreista vai, sehän privailee kaikille naisille ja valehtelee
hukkapätkäukkeli etsii isoja naisia, muttei kehtaa kulkea 160cm naisen kanssa korkokengilläFacebookiiin voi laittaa väärällä nimellä vaikka kuinka monta profiilia.
- wanha puska
faktaa tiskiin kirjoitti:
"Serpico ei ole vielä neljääkymmentäkään."
Mistäs Jaana tiesit?Mitä pelleilyä? Onhan Serpicolla ollut aikoinaan kuvia galleriassa kuin Hahmotelmalla konsanaan eikä se mikään vanha ole. S:llä luki ikäkin siellä ja palstalla toi vuosia ilmi ikänsä eri keskusteluissa. 37-41v. on nykyään muistaakseni. Kuvista näki, etteivät olleet ainakaan mitään vuosia vanhoja. Timanttiakin mainitsi usein, että Serpico on häntä nuorempi. Taitaa tietää oikean nimenkin, joka ei ole Jaakko.
- siniset nikit
Mr.Kalluppi
modelli
kaarne- tiedox
Modelli on noita kahta paljon nuorempi.
- tiedox
tiedox kirjoitti:
Modelli on noita kahta paljon nuorempi.
Tarkoitin vanhempi.
- tiedox
tiedox kirjoitti:
Tarkoitin vanhempi.
Nuorempi.
- faktaa tiskiin
tiedox kirjoitti:
Tarkoitin vanhempi.
Mr. Kalluppi - 70v
Kaarne - 65v
Modelli - 55v - faktaa tiskiin
tiedox kirjoitti:
Nuorempi.
Kuka palstan naisista on tutustunut huumemodelliin? Ei taida paljon olla väliä, mistä sitä munaa saa, kun vaan saa.
- tyytyväinen
Kuka palstan naisista on tutustunut huumemodelliin? Ei taida paljon olla väliä, mistä sitä munaa saa, kun vaan saa.
On kokemusta! Ei ole vanhus eikä mikään huumeiden käyttäjä.
- eläkeläistansseista
tyytyväinen kirjoitti:
Pokasit.....
- toiseksi vanhinko?
Tuo ensimmäinen on jo kuollut ja haudattu. Vaihda hänen tilalleen minut. Olemme saman ikäiset.
- toiseksi vanhinko?
Mr. Kalluppi - 70v
Kaarne - 65v
Modelli - 55vTuo ensimmäinen on jo kuollut ja kuopattu. Vaihda minut hänen tilalleen olemme molemmat saman ikäisiä. Alle kuusikymppisiä.
Jk. Palstalaiset näyttävät kuolevan ennen miehen ikää. - faktaa tiskiin
tyytyväinen kirjoitti:
Eikös sinun Jaana pitänyt olla varattu?
Modelli käyttää huumeita. Ei vain kertonut siitä. - f5¤5
tyytyväinen kirjoitti:
Pian 60 lasissa että ikämies on kyseessä
Moni jokeltaa täällä guu-guu dää-dää mitä sattuu, joten kaikki ovat niin nuoria ettei heitä voi laittaa ikäjärjestykseen varsinkaan vanhimmasta alkaen.
- adult....
ML_palsta on jo lasten ja teinien ilkivaltapalsta keskim ikä noin 20v
30v vasta on aikunen, eikä niistäkään kaikki henkisesti vielä miehiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980