vasta eronnut mies.

friendzoned

Aihe on ikuinen, eikä ensimäistä kertaa osunut omallekaan kohdalle juuri erostaan selviytymistä yrittävä mies. Sillä erotuksella muihin tapauksiin, että tämä mies on oikeasti tosi mukava ja sellainen josta ei halua luopua vaan sen tähden, että tämä ei ole valmis parisuhteeseen. Mutta voiko ystävyys onnistua? Olemme viettäneet hieman aikaa yhdessä, seksiä ei ole ollut, suukotteluja ja sellaista on ja olemme nukkuneet yhdessä muutaman yön. Sovittiin, että mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut, ettemmekö voisi olla ystäviä. Minua huvittaa vähän tämä.. kun olemme tosiaan tunteneet vasta reilun viikon ja eikös parhaimmat suhteet ala juuri ystävyyden kautta? Mies pisti jarrut päälle kun kuvitteli minun haluavan heti kaiken, vaikka minä itse olin se joka sanoin että ei hätäillä vaan tutustutaan rauhassa.
Jos tosiaan asiat menee niinkuin olemme sopineet, että olemme ystäviä ja teemme suunnittelemiamme juttuja yhdessä, ystävinä, niin enkös minä ole periaatteessa nyt paremmassa asemassa kuin jos oltaisiin hypätty sänkyyn ja korkeintaan oisin saanut toimia laastarina?
Oikeestaan mietin sitä, et olenko hieman kaksinaamainen kun kuitenkin mietin, että jospa tästä vielä sitten eräänä kauniina päivänä saattaisi poikia jotain syvempää. Toisaalta jos ei juttu syvene, niin ainakin meillä molemmilla on mahdollisuus saada itselleen läheinen ystävä, joita ei koskaan kai ole liikaa.
Olikohan tässä jutussa nyt mitään pointtia.. Tais olla ennemminkin sellainen oma pohdinto, mutta kertokaa toki miehet ja naiset omia kokemuksianne.

7

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+9

Viisasta toimintaa sinulta jos haluat katsoa voiko ajan kanssa tulla enemmänkin kuin ystävyys. Laastarin rooli ei ole kaksinen; ymmärrystä ja p'llua miehelle joka häipyy tarpeeksi toivuttuaan. Ja laastari ei muutu rakastetuksi vaan pysyy hoitona. Mitään kaksinaamaista tuossa ei ole. Sattuu vaan olemaan niin että juuri nyt ei ole hyvä hetki parisuhteelle. Myöhemmin voi ollakin ja ystävyydelle ainakin

• En näe tuossa mitään kaksinaamaista, että sulla on toiveita syvemmästä kunhan et tosiaan missään vaiheessa ala painostamaan toista mihinkään mihin hän ei tunne olevansa vielä valmis. Tuttu tunne, ettei halua toista menettää vaikkei rakkaussuhdetta koskaan syntyiskään. Hänet haluaa pitää silti elämässään mukana ja olla läsnä.

Ystävyys voi kuitenkin syventyä rakkaudeksi ja parisuhteeksi, vaikka niin ei alkuun oltaisi suunniteltukaan. :)

Jos ei niin pitää olla onnellinen, että saa olla edes mahtavan ihmisen ystävä. Se on jo eräänlainen etuoikeus.

• friendzoned

Kiitos :) Tällästä tukea omille ajatuksilleni juur kaipasinkin. Palailen asiaan jahka ajatukset ja elämä taas niin vaatii.. Nämä jutut kun ei koskaan ole niin yksiselitteisiä..

• friendzoned kirjoitti:

Kiitos :) Tällästä tukea omille ajatuksilleni juur kaipasinkin. Palailen asiaan jahka ajatukset ja elämä taas niin vaatii.. Nämä jutut kun ei koskaan ole niin yksiselitteisiä..

Ole hyvä. Elämä ei tosiaan ole niin yksiselitteistä monessakaan kohtaa. :)

• Edelliset vastaajat puhuu järkeä; kaikki on mahdollista kun rauhallisesti etenette. Mut tosta " Mies pisti jarrut päälle kun kuvitteli minun haluavan heti kaiken, vaikka minä itse olin se joka sanoin että ei hätäillä vaan tutustutaan rauhassa" täytyy sanoa, että rauhoittavista sanoista huolimatta miehelle voi tulla peura ajovaloissa-ilme. Hätä että mihin olen taas sotkeutumassa. Refleksikouristus. Siksi onkin parempi tekemisen kautta osoittaa ettet aio viedä miestä korvasta retuuttaen pesääsi niin ettei pois pääse :)

• Kurt Knispel.

Koitahan saada mies tajuamaan että kaikki parisuhteet eivät ole samanlaisia, veikkaisin että case on ollut yksinkertaisesti kaavaparisuhteen ja pakkoyhdessäolemisen ajatuksella rakennettu suhde joka kertakaikkiaan aiheuttaa pään hajoamisen.

Jos hän on kuitenkin täysjärkinen ihminen niin hän ei tarvi sinkkuiluvaihetta jos tarjolla on sopiva kumppani sopivaan suhteeseen. Tällöin siis oman tahtosi osoittaminen ei ole paha asia ja voit jopa odottaa että suhde on mahdollinen jos se sisältää tarpeeksi tilaa miehelle vaeltaa menneen suhteen ahdistukset veke.

Nykyinen naiseni ehdotti suhdetta joka ei velvoittanut oikeastaan mihinkään, hän vain sanoi että olen hänen mielestään oivaa suhdemateriaalia ja hän tahtoi asettaa itsensä ensimmäiseksi naiseksi eikä pyytänyt kuin että jos olen suhteessa hänen kanssaan niin en pelaisi vakavia suhdepelejä muiden naisten kanssa, suhteen voisi laittaa reilusti ja ongelmitta poikki jos haikailisin muita. Tämä oli ainoa mitä hän pyysi ja se kuulosti minusta reilulta. Aluksi menin ja tulin miten lystäsin ja keskityin lähinnä siihen mikä mua milloinkin huvitti, mutta kun nainen on ihana niin lopulta päädyin viettämään hänen kansaan aikaansa, tunteet puski pintaan minulla ja aloin itse huolestua että onko suhde "liian löysä"... joten siitä lähtien oikeastaan minä olen ollut se joka kohkaa kohti vakavaa suhdetta aina tähän kihlasormukseen ja yhteenmuuttoon saakka.

Eli uskalla pyytää sitä mitä haluat, ja uskalla luottaa. Se voi päätyä hyvään lopputulokseen.

• lifemocker

"eikös parhaimmat suhteet ala juuri ystävyyden kautta?"

jos ollaan OIKEASTI kavereita niin siinä ei ole mitään seksuaalisia tunteita ja suhteeseen niitä kyllä tarvittaisiin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5177
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2179
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1887
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe