Ensi maaliskuussa työttömiä jo yli 200 000?

-Työtön-

"Synkkää on ja yhä synkemmäksi muuttuu. Työllisyys näyttää tänä talvena painuvan pakkaselle pahemman kerran, kun syksyn ja loppukesän yt-uutiset muuttuvat lihaksi.

Jos ennusteet pitävät paikkansa, nousee työttömien määrä nykyisestä vajaasta 190 000:sta maaliskuussa jo 200 000:een ja piirun verran päälle. Viimeksi työllisyys oli samoissa kantimissa vuonna 2004."

http://yle.fi/uutiset/kysely_ensi_maaliskuussa_tyottomia_jo_yli_200_000/6372002

Mikä avuksi?

18

96

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunhan saadaan kaivos- ja turkiselinkeinot laittomiksi, paperi- metalli- ja elektroniikkateollisuus muuttamaan ulkomaille ja rakennusteollisuus ulkoistettu virolaisille ja puolalaisille, niin saattaahan 200.000 työttömän haamuraja rikkoutua.

• TYÖVOIMAPULA:.!1?%#?

.

Mutta entäs se korskuva * TYÖVOIMAPULA * minkä vuoksi tännekin on rahdattu ostoskeskusnojailijoita maapallon toiselta puolelta

.

• Ja sama suunta tulee jatkumaan vielä pitkään. Tällä hetkellä hommaa pitää pystyssä tasan kaksi valtiota, Ranska ja Saksa ja kuten tuossa sanottiin alkaa saksallakin homma kusta housuun joten kohta päästään nauttimaan euron tuomista hyvistä puolista kuten Paavo Lipponen aikanaan lupaili ennen euroon siirtymistä.
      Ihmeellistä tässä vain on se, että suomen kansa ei opi, mutta toisaalta: "Ofcourse history repeats itself, motherfuckers don't listen".
      Ja tosiaan kenenkään äärioptimistin on turha sanoa, että tästä on suunta vain ylöspäin kun pohjallekaan asti ei oo vielä päästy vaikka kovaa vaihtia sinne kiidetäänkin.

• Kyöstix

Venäjän kauppa....entiselle Suomi-Neuvostoliitto kauppa mallille....ja pyörät pyöris Suomessa :) Kekkonen osas hoitaa kauppasuhteita

• Kyöstix

Jos Väyrysestä olis tullu pressa....taloustilanne olis toinen....parempi :)

• Kyöstix kirjoitti:

Jos Väyrysestä olis tullu pressa....taloustilanne olis toinen....parempi :)

Huumori on tärkeää vaikeina aikoina :p

• keu keu :)

eiks se tämä palstan spurguuntunut shamaani ennustanu joku vuosi sitten et nokia ja suomi tuupertuu 2013-14 ? taitaa olla piru mieheks..

• Töitäkö kukaan

Katainen haluaa silti Suomeen lisää maahanmuuttajia,eli työvoimaa ,kotimaiset ei tee muuta kuin nautti eduista ja räpyttelevät siipiään, voisiko sanakäänne olla 200,000
      en halua tehdä mitään kun pärjään tuillakin ????

• suomen kansa

mitä ne mamut muka tekee yhteiskunnan hyväksi?

• suomen kansa kirjoitti:

mitä ne mamut muka tekee yhteiskunnan hyväksi?

Nostaa niiden tuet, jotka ei ikinä tukia saa tai tule tarvimaan. Tietysti tervetuliaislahjana maaltamme.

• raksamies37.

Olin yhellä raksatyömaalla töissä ja siel oli 20 virolaista hommissa 7 euron tuntipalkalla. Itse tienasin 15 egee tunti. Eipä ihme jos työttömiä on kun virolaiset tekee ilmaiseksi kaikki hommat.

• Genio-Mente

heh
        mutjoo älä mua syytä, en mä oo ollut koskaan töissä

• Joko laitetaan anomus Eu:hun antakaa meille lainaa. Me oomme menossa konkurssiin.

• (((---)))
    • määmy

Ihalaisen laitto duuniministeriks ei loihtinu duunipaikkoi.

• Soini fanit

Jos se ois Soinista kiinni niin ei ois tollasta tulossa!

• Suupaltti (kok.)

Jukra sentään!!!111!!!!
        Mehän tarvitsemmekin huonoa ainesta passaamaan uusavuttomia kokoomusnuoria!

• Captain of Titanic

Soini tuo vain tosiasioita esille, muttei tee itse minkäänlaisia parannuksia oikeasti

Ryhtyisi itse töihin maailmanparantajana

Maakravuilta neuvoja saa haverin jo tapahduttua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5177
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2179
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1887
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe