"Synkkää on ja yhä synkemmäksi muuttuu. Työllisyys näyttää tänä talvena painuvan pakkaselle pahemman kerran, kun syksyn ja loppukesän yt-uutiset muuttuvat lihaksi.
Jos ennusteet pitävät paikkansa, nousee työttömien määrä nykyisestä vajaasta 190 000:sta maaliskuussa jo 200 000:een ja piirun verran päälle. Viimeksi työllisyys oli samoissa kantimissa vuonna 2004."
http://yle.fi/uutiset/kysely_ensi_maaliskuussa_tyottomia_jo_yli_200_000/6372002
Mikä avuksi?
Ensi maaliskuussa työttömiä jo yli 200 000?
18
96
Vastaukset
Kunhan saadaan kaivos- ja turkiselinkeinot laittomiksi, paperi- metalli- ja elektroniikkateollisuus muuttamaan ulkomaille ja rakennusteollisuus ulkoistettu virolaisille ja puolalaisille, niin saattaahan 200.000 työttömän haamuraja rikkoutua.
- TYÖVOIMAPULA:.!1?%#?
.
Mutta entäs se korskuva * TYÖVOIMAPULA * minkä vuoksi tännekin on rahdattu ostoskeskusnojailijoita maapallon toiselta puolelta
.
Ja sama suunta tulee jatkumaan vielä pitkään. Tällä hetkellä hommaa pitää pystyssä tasan kaksi valtiota, Ranska ja Saksa ja kuten tuossa sanottiin alkaa saksallakin homma kusta housuun joten kohta päästään nauttimaan euron tuomista hyvistä puolista kuten Paavo Lipponen aikanaan lupaili ennen euroon siirtymistä.
Ihmeellistä tässä vain on se, että suomen kansa ei opi, mutta toisaalta: "Ofcourse history repeats itself, motherfuckers don't listen".
Ja tosiaan kenenkään äärioptimistin on turha sanoa, että tästä on suunta vain ylöspäin kun pohjallekaan asti ei oo vielä päästy vaikka kovaa vaihtia sinne kiidetäänkin.- Kyöstix
Venäjän kauppa....entiselle Suomi-Neuvostoliitto kauppa mallille....ja pyörät pyöris Suomessa :) Kekkonen osas hoitaa kauppasuhteita
- Kyöstix
Jos Väyrysestä olis tullu pressa....taloustilanne olis toinen....parempi :)
Kyöstix kirjoitti:
Jos Väyrysestä olis tullu pressa....taloustilanne olis toinen....parempi :)
Huumori on tärkeää vaikeina aikoina :p
- keu keu :)
eiks se tämä palstan spurguuntunut shamaani ennustanu joku vuosi sitten et nokia ja suomi tuupertuu 2013-14 ? taitaa olla piru mieheks..
- Töitäkö kukaan
Katainen haluaa silti Suomeen lisää maahanmuuttajia,eli työvoimaa ,kotimaiset ei tee muuta kuin nautti eduista ja räpyttelevät siipiään, voisiko sanakäänne olla 200,000
en halua tehdä mitään kun pärjään tuillakin ????- suomen kansa
mitä ne mamut muka tekee yhteiskunnan hyväksi?
suomen kansa kirjoitti:
mitä ne mamut muka tekee yhteiskunnan hyväksi?
Nostaa niiden tuet, jotka ei ikinä tukia saa tai tule tarvimaan. Tietysti tervetuliaislahjana maaltamme.
- raksamies37.
Olin yhellä raksatyömaalla töissä ja siel oli 20 virolaista hommissa 7 euron tuntipalkalla. Itse tienasin 15 egee tunti. Eipä ihme jos työttömiä on kun virolaiset tekee ilmaiseksi kaikki hommat.
- Genio-Mente
heh
mutjoo älä mua syytä, en mä oo ollut koskaan töissä
Joko laitetaan anomus Eu:hun antakaa meille lainaa. Me oomme menossa konkurssiin.
- (((---)))
Työttömiä on pilvin pimein mutta kiinteistönhoitajia,siivoojia, sairaanhoitajia on vaikea saada, samaan aikaan kun Vantaa majoittaa asunnottomat huoneistohotelleihin ja Hakkilan vankilassa vuodepaikka maksaa
yhteiskunnalle 70 000€.
http://www.barona.fi/ajankohtaista/uutiset/Forenom-omapalvelu
http://fifi.voima.fi/voima-artikkeli/2012/numero-4/asuntopula-nyt - määmy
Ihalaisen laitto duuniministeriks ei loihtinu duunipaikkoi.
- Soini fanit
Jos se ois Soinista kiinni niin ei ois tollasta tulossa!
- Suupaltti (kok.)
Jukra sentään!!!111!!!!
Mehän tarvitsemmekin huonoa ainesta passaamaan uusavuttomia kokoomusnuoria! - Captain of Titanic
Soini tuo vain tosiasioita esille, muttei tee itse minkäänlaisia parannuksia oikeasti
Ryhtyisi itse töihin maailmanparantajana
Maakravuilta neuvoja saa haverin jo tapahduttua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980